Miksi muuten

moottoripyörällä

pitää ajaa ylinopeutta ja muutenkin liikennesäännöistä piittaamatta? Eikö moottoripyöräilijöitä kiinnosta ollenkaan muiden ihmisten turvallisuus?
No, onneksi moottoripyöräilijä useimmiten saa hengen pois vain itseltään!

9

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siinä tekee sut niin onnelliseksi, jos motoristi kuolee?
      Tosiasia on, että autoilijat ajaa huomattavasti useammin ylinopeuksia kuin motoristit.

      Moottoripyörien suorituskyky vaan tahtoo olla ylivertainen autoihin nähden, siksi mediakin kiinnostuu enemmän mopojen ylinopeuksista.

      Tiesitkö muuten, että lähes kaikki motoristit ovat myös autoilijoita?

      • autoilijoiden

        käytöksestä kyllä huomaa, mistä ne asenteet ovat peräisin. Joten tiedän, että monet motoristit ovat myös autoilijoita. Välillä vaan Japanin pojan kyykkypyörä vaihtuu h-autoon!

        Mitä kuitenkin tulee autoilijoiden ylinopeuksiin, harvemmin ne humahtavat esim. satasen nopeusrajoitusalueella ohitse ja katoavat muutamassa sekunnissa horisonttiin. Paljon ajelevana huomaa kyllä kyykkypyöräilijöiden ylinopeuksien olevan aivan omaa luokkaansa.


      • MATKAMOTORISTI
        autoilijoiden kirjoitti:

        käytöksestä kyllä huomaa, mistä ne asenteet ovat peräisin. Joten tiedän, että monet motoristit ovat myös autoilijoita. Välillä vaan Japanin pojan kyykkypyörä vaihtuu h-autoon!

        Mitä kuitenkin tulee autoilijoiden ylinopeuksiin, harvemmin ne humahtavat esim. satasen nopeusrajoitusalueella ohitse ja katoavat muutamassa sekunnissa horisonttiin. Paljon ajelevana huomaa kyllä kyykkypyöräilijöiden ylinopeuksien olevan aivan omaa luokkaansa.

        Mielestäni autoilijoiden nopeudet ovat sikamaista luokkaa, jos ajaa pyörällä vain lievää ylinopeutta...on autojono pakettiautoilijoita myöten tunkemassa ohi!
        Marginaalimotoristit superpyörillä taas on eriasia..mutta niitä ei pikateillä yleensä nää...niillä on pieni ajelurinki!


    • jkjkj

      näitä loppuunkaluttuja surkeita trolleja ilmestyy aina koulujen välituntien aikoihin???

      • Herra nokkela

        pisti todella omaperäisen kommentin, joka kertaheitolla palauttaa hurjastelijoille hyvän tuulen loppupäiväksi! Olisit vielä viitannut kateuteen. Sillä ovathan kaikki normaalit ihmiset kateellisia lainrikkojille, varsinkin Matti Nykäselle ja Jammulle.


      • Klonkku
        Herra nokkela kirjoitti:

        pisti todella omaperäisen kommentin, joka kertaheitolla palauttaa hurjastelijoille hyvän tuulen loppupäiväksi! Olisit vielä viitannut kateuteen. Sillä ovathan kaikki normaalit ihmiset kateellisia lainrikkojille, varsinkin Matti Nykäselle ja Jammulle.

        Ei nyt TODELLAKAAN voi verrata... Toinen kuulis hoitoon ja toisen ei tarvitsisi enää edes olla elossa. Eikä kummallakaan ole mitään yhteistä moottoripyöräilyn kanssa.


      • kyse moottori-
        Klonkku kirjoitti:

        Ei nyt TODELLAKAAN voi verrata... Toinen kuulis hoitoon ja toisen ei tarvitsisi enää edes olla elossa. Eikä kummallakaan ole mitään yhteistä moottoripyöräilyn kanssa.

        pyöräilystä, vaan siihen valitettavan yleisesti liittyvästä ylinopeus-nimisestä ilmiöstä.


    • theman

      Sieltähän se taas pläjähti vanha slougani... vain vähän typistettynä versiona.

      Koittakaa nyt muistaa saatanan peelot se oikea sanamuoto: ...vaarantaa kaikkien muiden viattomien sivullisten tielläliikkujien turvallisuuden....

      • stone

        On se tietenki huono juttu mutta oma kokemukseni on että on aivan turha ees yrittää ajaa rajoitusten mukaan koska on tientukkona! Itse ajan 5-10 mittarissa ja todella paljon on ohi menijöitä! Ja vieläpä jonoissa missä ei ees alkupäätä näy! Täysin turhia ja enimmäkseen typeriä ohituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe