Miksi muuten

moottoripyörällä

pitää ajaa ylinopeutta ja muutenkin liikennesäännöistä piittaamatta? Eikö moottoripyöräilijöitä kiinnosta ollenkaan muiden ihmisten turvallisuus?
No, onneksi moottoripyöräilijä useimmiten saa hengen pois vain itseltään!

9

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siinä tekee sut niin onnelliseksi, jos motoristi kuolee?
      Tosiasia on, että autoilijat ajaa huomattavasti useammin ylinopeuksia kuin motoristit.

      Moottoripyörien suorituskyky vaan tahtoo olla ylivertainen autoihin nähden, siksi mediakin kiinnostuu enemmän mopojen ylinopeuksista.

      Tiesitkö muuten, että lähes kaikki motoristit ovat myös autoilijoita?

      • autoilijoiden

        käytöksestä kyllä huomaa, mistä ne asenteet ovat peräisin. Joten tiedän, että monet motoristit ovat myös autoilijoita. Välillä vaan Japanin pojan kyykkypyörä vaihtuu h-autoon!

        Mitä kuitenkin tulee autoilijoiden ylinopeuksiin, harvemmin ne humahtavat esim. satasen nopeusrajoitusalueella ohitse ja katoavat muutamassa sekunnissa horisonttiin. Paljon ajelevana huomaa kyllä kyykkypyöräilijöiden ylinopeuksien olevan aivan omaa luokkaansa.


      • MATKAMOTORISTI
        autoilijoiden kirjoitti:

        käytöksestä kyllä huomaa, mistä ne asenteet ovat peräisin. Joten tiedän, että monet motoristit ovat myös autoilijoita. Välillä vaan Japanin pojan kyykkypyörä vaihtuu h-autoon!

        Mitä kuitenkin tulee autoilijoiden ylinopeuksiin, harvemmin ne humahtavat esim. satasen nopeusrajoitusalueella ohitse ja katoavat muutamassa sekunnissa horisonttiin. Paljon ajelevana huomaa kyllä kyykkypyöräilijöiden ylinopeuksien olevan aivan omaa luokkaansa.

        Mielestäni autoilijoiden nopeudet ovat sikamaista luokkaa, jos ajaa pyörällä vain lievää ylinopeutta...on autojono pakettiautoilijoita myöten tunkemassa ohi!
        Marginaalimotoristit superpyörillä taas on eriasia..mutta niitä ei pikateillä yleensä nää...niillä on pieni ajelurinki!


    • jkjkj

      näitä loppuunkaluttuja surkeita trolleja ilmestyy aina koulujen välituntien aikoihin???

      • Herra nokkela

        pisti todella omaperäisen kommentin, joka kertaheitolla palauttaa hurjastelijoille hyvän tuulen loppupäiväksi! Olisit vielä viitannut kateuteen. Sillä ovathan kaikki normaalit ihmiset kateellisia lainrikkojille, varsinkin Matti Nykäselle ja Jammulle.


      • Klonkku
        Herra nokkela kirjoitti:

        pisti todella omaperäisen kommentin, joka kertaheitolla palauttaa hurjastelijoille hyvän tuulen loppupäiväksi! Olisit vielä viitannut kateuteen. Sillä ovathan kaikki normaalit ihmiset kateellisia lainrikkojille, varsinkin Matti Nykäselle ja Jammulle.

        Ei nyt TODELLAKAAN voi verrata... Toinen kuulis hoitoon ja toisen ei tarvitsisi enää edes olla elossa. Eikä kummallakaan ole mitään yhteistä moottoripyöräilyn kanssa.


      • kyse moottori-
        Klonkku kirjoitti:

        Ei nyt TODELLAKAAN voi verrata... Toinen kuulis hoitoon ja toisen ei tarvitsisi enää edes olla elossa. Eikä kummallakaan ole mitään yhteistä moottoripyöräilyn kanssa.

        pyöräilystä, vaan siihen valitettavan yleisesti liittyvästä ylinopeus-nimisestä ilmiöstä.


    • theman

      Sieltähän se taas pläjähti vanha slougani... vain vähän typistettynä versiona.

      Koittakaa nyt muistaa saatanan peelot se oikea sanamuoto: ...vaarantaa kaikkien muiden viattomien sivullisten tielläliikkujien turvallisuuden....

      • stone

        On se tietenki huono juttu mutta oma kokemukseni on että on aivan turha ees yrittää ajaa rajoitusten mukaan koska on tientukkona! Itse ajan 5-10 mittarissa ja todella paljon on ohi menijöitä! Ja vieläpä jonoissa missä ei ees alkupäätä näy! Täysin turhia ja enimmäkseen typeriä ohituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe