Madeira, hotelli Sofia

maritiina

Hei, olen lähdössä perheeni kanssa lomalle Madeiraan. En ole siellä koskaan aikaisemmin ollut, kertoisiko joku mahdollisesti siellä ollut mitä siellä on nähtävää, missä pitää ehdottomasti käydä jne.
Entä, tiedätkö mitään Sofia hotellista ?

6

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ralle

      Hotelliasi en läytänyt hotellilistasta. Kenen matkanjärjestäjän matkalle menette? Jos tiedät osoitteen, niin laita se tähän, niin voin kertoa jotain hotellin ympäristöstä.
      Funchal on hyvin viehättävä kaupunki, joten matka ei ole pelkkä rantaloma, vaan myös kaupunkiloma. Funchalissa on paljon nähtävää ja koettavaa. Kasvitieteelliseen puutarhaan ulottuva kaupunkikierros on hyvin suositeltava ensikertalaiselle. Kauppahalli kalaosastoineen on nähtävä. Jos aikaa jää, niin ainakin Nunnalaaksossa voisi käydä. Maistaa kannattaa ehdottomasti saaren erikoista espada-kalaa. Se on parhaimmillaan banaanin kanssa. Sitä ei pidä sekoittaa espetadaan, joka on lihavarras. Voit jo tutustua ennakkoon kaupunkikuviin osoitteessa: http://www.madeira-live.com/cam-01.html sieltä klikkaamalla kameroita näet pienen vilauksen kaupunkia. Hyvää matkaa.

      • maritiina

        Hei ja kiitos vastauksestasi. Matkan ostin Matka-Vekasta ja hotelli löytyy Lomamatkojen esitteestä. Hotelli lienee aika keskustassa.


      • Ralle
        maritiina kirjoitti:

        Hei ja kiitos vastauksestasi. Matkan ostin Matka-Vekasta ja hotelli löytyy Lomamatkojen esitteestä. Hotelli lienee aika keskustassa.

        Löysinkin hotellisi kartasta ja Vekan esitteestä. Hotelli ei sijaitse keskustassa, vaan noin 4 kilometrin päässä keskustasta. Useilla hotelleilla on oma kuljetus kaupunkiin.
        Hotellilta rantaanpäin mentäessä tulee vastaan mukava kävelykatu, joka ei tosin vie aivan kaupunkiin asti rantatienä. Jalkakäytäviä kulkee toki kaupunkiin asti. Rantatietä pääsee kätevästi esim. Lidon uimalaan.


    • sakke

      Sofia hotelli, jota kutsutaan myös nimellä Ajuda Sofia, sijaitsee Ajudan kaupunginosassa yhtenä talona viiden hotellin keskittymässä. Hotelli kuten koko kaupunginosa ovat verraten uusia. Hotellien läheisyyteen n. 200 metrin etäisyydelle (alamäkeen) on viimmeistelyvaiheessaan oleva valtava ostoskeskus. Alue on verraten tiiviisti rakennettu. Hotellista en tiedä enempää.
      Suosittelen saaren tahi sen puolikkaan kiertomatkaa. Ellette vuokraa autoa, niin matkanteko käy edullisimmin perheelle taksilla.
      Hotellinne lähistöllä sijaitsee rantabulevardi. Sen löytää kulkemalla alamäkeen hotelli Pestana Grandin ohitse rantaan. Oikealle kääntyen voi kulkea Praia Formosalle saakka (loppumatka tunnelissa). Vasemmalle kääntyen bulevardi johtaa Lidon uimalalle. Näkymät ovat hyvät ja kukkia on runsaasti.
      Hyvää matkaa!

      • maritiina

        Kiitos vastauksestasi. Täytyy harkita sitä kiertomatkaa.


    • lähdette

      minulla vaimoni kanssa 17.10. Ihanaa, kaikki positiivista Madeirasta,neljäs kerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe