Vaimoni kimppakivana (lopussa jatkoa)

jacko

Lopusta löytyy tarinaan hiukan jatkoa. Kertokaa minulle mielipiteenne tarinastani joko tänne tai suoraan mailiinin ([email protected]):

Vaimoni kimppakivana

Kerron teille tapahtumasta, joka muutti vaimoni ja minun elämääni aika lailla. Opiskelin 90-luvun puolivälissä yhdessä keskiasteen opistossa. Luokallani enemmistö oli miehiä ja tästä johtuen puheet oli aina naisissa ja niiden muodoissa. Vaimoni Minna oli tuolloin 24-vuotias, hoikkuudestaan huolimatta muodokas ruskeaverikkö.

Tiesin että monet luokkakavereistani olivat himoinneet Minnaani jo pitkän aikaa. Aluksi heidän katseensa vaimoni suuntaan olivat aiheuttaneet lievää mustasukkaisuutta, mutta ajan kuluessa olin jopa alkanut kiihottua siitä kun muut miehet himoitsevat vaimoani. Ja ajatus että vaimoni nussisi vieraan kanssa oli alkanut kiinnostaa minua.

3. luokalla yksi luokkakavereistani, Markku nimeltään järjesti kotonaan (iso, uusi omakotitalo) luokkabileet, johon myös vaimoni oli kutsuttu. Markku esitti kutsun suoraan minulle ja vaimolleni. Vaimoni oli mielissään kun kerrankin hänetkin kutsuttiin yhteiseen illanviettoon (yleensä meidän bileet oli olleet vain luokkakavereiden kesken). Minna vielä varmisti että tuleehan sinne muitakin aveccina, johon Markku vastasi myöntävästi.

Menimme Markun kotiin alkuillasta. Osa porukasta olikin jo saapunut ja aloittanut ryyppämisen. Tunnelma oli korkealla, koska takanamme oli tiukka tenttiputki. Olin pyytänyt vaimoani laittamaan ylleen jotain seksikästä ja Minna oli hiukan vastahakoisesti laittanutkin asusteen, joka oli enemmän kuin seksikäs; hänellä oli yllään pienehkö toppi ja minihame. Kyrpäni osoitti kovenemisen merkkejä välittömästi kuin näin hänen pukeutumisensa aiheuttaman reaktion kavereissani. Jokainen tuijotti vaimoani kun hän käveli Markun olohuoneeseen muiden luokse. Joku ojensi heti meille juotavaa, alkupaukuistamme johtuen olimme melko pian humalassa. Varsinkin vaimoni humaltui nopeasti. Ehkä johtuen hänen humalastaan ei hän reagoinut siihen että hän oli bileitten ainut naispuolinen osallistuja. Minä kuitenkin kiinnitin huomiota asiaan ja kysyin sitä sivummalla olevalta Markulta. Hän kertoi että osa oli perunut tulonsa ja muut olivat tulossa myöhemmin.

Siirryin muiden joukkoon jatkamaan ryyppäystäni. Siinä ryypätessämme kului n. tunti. Minna oli luonnollisesti huomion keskipiste ja haluttu juttukumppani. Miehet selvästi pitivät vaimostani, olihan hän tosi seksikkään näköinen ja muutenkin hauska juttuseura. Huomasin illan mittaa Markun tarkkailevan meitä ja varsinkin humaltuvaa Minnaani. Hiukan myöhemmin illalla
vessasta tullessani satuin kuulemaan kuinka Ari ja Markku juttelivat kahdestaan. Olin kävellä ohi mutta jokin sai huomioni kiinnittymään heihin. Jäin kuuntelemaan heitä salaa, äkkiä yllätyin kun tajusin että he puhuvat vaimostani. Kuulin kuinka Ari kehui Minnan muotoja ja seksikkyyttä ja sitä että vaimoni on varmasti hyvä pano. Haluatko kokeilla häntä, kuulin kuinka Markku kysyi Arilta. Olin nielaista paukkuni väärän kurkkuun kun kuulin tuon kysymyksen. Kuulin kuinka Ari vastasi että hän tekisi mitä vain jotta pääsisi pamputtamaan vaimoani. Hän ihmetteli myös sitä että kuinka se onnistuisi kun minäkin olin täällä. Kuulin kuinka Markku kertoi että hän oli ostanut Venäjältä Rohypnolia ja unilääkettä jota he voisivat tarjota meille paukuissamme. Unilääkkeellä me saadaan Jari nukkumaan aamuun asti ja huumeella me saadaan Minna antavaiseksi, kuulin Markun vastaavan. Ari innostui selvästi asiasta ja miehet suuntasivat keittiöön.

Nielaisin, jännitys kihelmöi kehoani ja sydän tykytti kovempaa. Kavereiden jutellessa lisää ajattelin kuumeisesti. Nyt olisi hyvä tilaisuus nähdä kuinka Minna saisi vierasta jos homman hoitaisi oikein. Himoni voitti tuolloin järjen äänen. Palasin olohuoneeseen muiden joukkoon jatkamaan juopottelua. Minna oli vahvassa humalassa jo nyt. Näin hänen juttelevan Simon kanssa. Pian olohuoneeseen saapui Markku kahden lasin kanssa. Toisen hän ojensi Minnalle ja toisen minulle. Tässä meidän ainoalle naisvieraallemme kunnon drinkki ja tässä sinulle, Markku sanoi ojentaessaan paukkujaan. Ennen kuin ehdin tehdä lopullista päätöstäni tässä tilanteessa, Minna hörppäsi kahdella kulauksella koko paukun. Tämä oli hyvää, antakaa lisää samanlaista, kuulin hänen sanovan.

Näin kuinka Markku vilkaisi tyytyväisenä Aria. Arpa oli heitetty, nyt minun pitäisi sitten juoda juomani. Nousin sohvalta lasini kanssa ja menin juttelemaan Sepon kanssa. Olin maistelevani paukkuani. Näin kuinka Ari ja Markku tarkkailivat vaivihkaa minua. He selvästi odottivat että joisin juomani. Siirryin Sepon luota käytävään piiloon, kaadoin nopeasti osan juomaani kukkaruukkuun. En todellakaan aikonut sammua tänä iltana, halusin nähdä kuinka tilanne kehittyisi. Palasin pian muiden luokse tyhjän lasin kanssa.

Kun Markku huomasi että lasini oli tyhjä tuli hän luokseni. Otatko lisää, kysyi hän. En taida nyt ottaa, mua alkoi hiukan väsyttämään, vastasin hänelle ja näyttelin sekavaista. Esitykseni meni läpi, Markku iski silmää Arille. Minna oli näköjään istunut sohvalle, hän oli muissa maailmoissa. Selvästi aine jota hänelle oli annettu, oli alkanut vaikuttamaan. Markku tarttui minua käsivarresta ja lähti opastamaan yläkertaan. Hän saattoi minut yhteen makuuhuoneista. Näyttelin jo tosi sekavaista ja väsynyttä; rojahdin sänkyyn ja aloin saman tien kuorsaamaan kännisen oloisena. Markku viipyi hetken luonani odottaen tilani kehittymistä. sitten hän tönäisi ja yritti herätellä minua. Minä jatkoin "nukkumistani". Tyytyväisenä hän lähti huoneesta sulkien oven pois menneessään. Odotin hetken ja seuraisin hiljaa perässä (yläkerrassa ei ollut muita).

Hiivin varovaisesti yläkerran käytävällä olevalle aukolle josta näki alas olohuoneeseen. Markku seisoi huoneessa ja sanoi jo Arille että minä olin sammunut saman tien ja että minä nukkuisin aamuun asti lääkkeen voimasta. Minna istui sohvalla muutaman luokkakaverini välissä. Hän ei tuntunut tajunneen mitä kaverini äsken juttelivat. Markku poistui huoneesta ottaen Simon mukaansa. Ari siirtyi sohvalle ja istuutui Minnan viereen karkoittaen toisen kaverin.

Ari aloitti juttelemaan Minnan kanssa, joskin vaimoni vastaukset oli aika sekavia. Selvästi huume oli alkanut tehota. Pian Markku palasi huoneeseen mukanaan videokamera, jolle he Simon kanssa saman tien kasasivat alustan. Miesten laittaessa kameraa valmiiksi Ari laittoi kätensä Minnan harteille, toinen käsi laskeutui Minnan syliin. Ari rupesi hieromaan vaimoni niskaa kädellään, samalla hän suuteli vaimoani kaulalle. Minna istui hieman epätietoisen ja sekavan näköisena aloillaan. Hän ei yrittänyt nousta ylös vaikka seuraavaksi Ari aloitti suuteleman vaimoani suulle kiihkeästi. Osa kavereistani kohotteli hieman kulmiaan katsellessaan kuinka Ari imutteli antaumuksella muijaani eikä vaimoni tuntunut siitä pahastuvan, ainakaan ei näyttänyt sitä.

Ylhäältä näin kuinka Arin hameella oleva käsi siirtyi pikku hiljaa hameen alle. Vaimoni ei tuntunut tuosta välittävän. Käsi työntyi sisäänpäin, hameen helma nousi ylöspäin. Näin häivähdyksen valkoisista alushousuista, kun Arin käsi työntyi haarojen väliin hameen sisään. Kullini koveni housuissa kun seurasin ylhäältä kuinka Arin sormet varmasti tunnustelivat Minnan alushousujen verhoamaa vittua käden kaivellessa Minnan haaroja.

Markku antoi kameran Simon hoiviin, joka alkoi kuvaamaan edessään sohvalla istuvaa pariskuntaa. Tilanne alkoi muuttua kiihkeämmäksi, sillä Ari nosti kädellään hiukan minihameen helmoja ylös. Vaaleat pikkuhousut näkyivät nyt selvästi. Arin käsi pyrki pikkuhousujen sisään. Heidän suutelunsa vielä jatkuessa näin kuinka Ari vihdoin onnistui ujuttamaan kätensä vaimoni housuihin. Osa luokkakavereistani katseli todella yllättyneenä tuota edessään olevaa näkyä; yhtä heidän luokkakaverinsa muijan jalkoväliä kourittiin heidän edessään ja tuo muija ei näyttänyt siitä juurikaan välittävän.

Videokamera tallensi koko ajan tuota näkymään. Arin käsi työskenteli Minnan housujen sisällä ja sitten näin kuinka Minna taisi osittain reagoida tilanteeseen. Hän lopetti suutelun ja yritti vaimeasti kieltää Aria ja nousta ylös, mutta sitten hän vingahti raskaasti hengittäen; Arin sormi oli kaivautunut hänen vittunsa sisään. Ari painoi päättäväisesti sekavan vaimoni takaisin sohvalle ja jatkoi samalla hänen suuteluaan. Sormi liikkui vaimoni vitussa käden liikkeistä päätellen. Porukka tuijotti tapillaan noita kahta. Kullini pullisteli housuissani katsellessani alas olohuoneeseen.

Minna kiemurteli Arin käsittelyssä; sormi pumppasi vitussa miehen suudellessa vaimoani. Minna puolittain makasi sohvalla jalat hieman harallaan. Minihame oli noussut edestä jo vyötäisille, Arin käden touhutessa vaimoni alushousujen sisällä hänen karvaista vittuaan kaivellen. Mikä näky se olikaan.

Seuraavaksi näin kuinka Markku laskeutui polvilleen Minnan eteen. Hän tarttui Minnan minihameen helmoihin työntäen ne kokonaan myttyyn vyötäisille, jolloin Arin käsi luiskahti ulos Minnan housuista. Minnan puolittain maatessa sohvalla, tarttui Markku seuraavaksi Minnan alushousuista kiinni ja veti ne pois vaimoni jaloista. Siinä sitten vaimoni makasi sohvalla alavartalo alastomana.

Huoneessa olevat muut luokkatoveri alkoivat hälistä yllättyneenä nähdessään vaimoni alastoman alavartalon. Minulla seisoi kovana, kun seuraisin tilannetta salaa ylhäältä. Alhaalla oleva Markku tarttui vaimoni polvista kiinni levittäen vaimoni haarat levälleen. Samalla hän nosti jalkoja ylöspäin. Liikkeen voimasta ja Arin avustamana Minna luisui selälleen sohvalle. Hänen jalkapohjansa olivat nyt sohvan reunalla. Haarat olivat täysin levällään. Mikä irstas näky hän olikaan. Karvainen vittu avoimena suoraan kavereideni silmien edessä!

Minna makasi melko vaisuna selällään sohvalla, hän ei vastustellut kun Markku hautasi kasvonsa hänen haaroihinsa ja alkoi nuolemaan vaimoni ennen niin salaista aarretta. Tuota karvaista ja suloista tussua, jota ei kovin moni mies vielä ollut päässyt kokeilemaan. Minna voihkaisi muutaman kerran Markun imemisen ja nuolemisen aikana. Kohta Markku nosti kasvonsa ylös ja virnisti. Hänen kasvonsa kiiltelivät Minnan mehuista. Kuulin kuinka hän sanoi että vaimoni on jo aivan märkä. Seuraavaksi hän lisäsi, että olin yläkerrassa ennen sammumistani pyytänyt Markkua pitämään vaimostani hyvää huolta ja että Minnastani tullaan pitämään tänä iltana hyvää "huolta" koko porukan voimin. Sitten hän kehotti miehiä heittämään vaatteet pois. Kuulin kuinka Kari ihmetteli että miten minä ja vaimoni tähän suhtautuisi.

Tässähän tämä huora on haarat levällään valmiina antamaan vittuaan vieraille miehille, eikä hän tunnu asiaa vastustelevan, vai mitä, Markku kysyi Karilta samalla kun upotti kaksi sormea vaimoni karvaisen tussun sisään. Kari siirtyi näyn houkuttelemana lähemmäksi vaimoni levitettyjen haarojen luo. Markun ottaessa kätensä pois Minnan haaroista, Alkoi Kari varovasti tunnustelemaan vaimoni vittua. Sormet hieroivat aluksi vaimoni klitorista ja pian ne siirtyivät vaimoni vitun sisään. Karin hieroessa vaimoni karvaista "aarretta", Ari riisui Minnalta topin päältä. Vaimoni mehukkaat rinnat paljastuivat miehille. Minna makasi nyt selällään sohvalla jalkojen edelleen ollessa levällään sohvan reunalla, tarjoten miehille upean näkymän ja helpon käsiteltävyyden. Ari alkoi puristeleman vaimoni rintoja Karin jatkaessa Minnan vitun hieromista. Tämän lutkan vittu on tosiaan ihan märkä, kuulun Karin toteavan muille miehille.

Näin kuinka Markku ja muut miehet riisuutuivat alastomiksi samalla kun seurasivat noiden kahden miehen toimintaa. Miesten kyrvät olivat vähintään puolijäykkiä, joillakin seisoi jo tosi kovana. Mielessäni kävi ajatus että nyt pitäisi homma keskeyttää tai Minna saisi kohta kyrpää ja runsaasti. Sen verran kuumana porukka tuntui jo käyvän. Minna makasi edelleen selällään, hän oli tosiaan muissa maailmoissa, joskin Karin sormilla tuntui olevan häneen vaikutusta. Hänellä oli silmät kiinni ja hän huokaili raskaasti. Selvästi noiden sormien liikkeet kiihottivat häntä huumeesta huolimatta.

Simo siirtyi Minnan toiselle sivulle Aria vastapäätä. Hänen kyrpänsä roikkui puolivelttona Minnan kasvojen lähellä. Arin vielä nauttiessa vaimoni pehmeiden rintojen muodoista käänsi Simo vaimoni päätä puoleensa, samalla hän työnsi terskansa kohti vaimoni suuta. Minna avasi silmänsä kun Simon terska tökkäsi hänen suutaan. Hän aukaisi suutaan ja yritti ehkä sanoa jotain, mutta ylös ei kuulunut kuin mutinaa, sillä Simo työnsi terskansa aikailematta suoraan vaimoni punaisten huulten väliin. Hetken ei kuulunut kuin tukahdettua muminaa. Kuulin kuinka Simo käski Minnaa imemään kyrpäänsä. Simo alkoi varovaisesti liikuttamaan lanteitaan, hänen kyrpänsä liikkui selällään olevan vaimoni suussa ongelmitta. Vaimoni ei vastustellut, ehkä Karin sormet ja huume aiheuttivat jo niin suurta mielihyvää, ettei hän enää halunnut tai tajunnut vastustella.

Kun muut näkivät Minnan imemässä Simon kyrpää silmät kiinni. Ja vielä kun Markku tokaisi muille minun ottaneen melkoisen lutkan vaimokseen, alkoi alhaalla tapahtua. Kavereiltani tuntui hävinneen viimeisetkin häveliäisyyden rippeet. Pian kaikki miehet olivat alastomana ja parveilivat Minnan ympärillä. Heitä oli yhteensä kahdeksan. Kavereideni kädet vaeltelivat vaimoni alastoman vartalon ympärillä. Joku veti vaimoni päältä hänen viimeisen vaatekappaleen, vyötäröllä mytyssä olleen minihameen. Markku oli vetäytynyt sivulle. Hän virnisteli katsellessaan kuinka kaverinsa tuntui nauttivan estottomasti oman luokkakaverinsa vaimon vartalon ja vitun hyväilystä. Minnan vitussa vieraili vuorotellen eri miesten sormia. Simo imetti edelleen vaimollani kyrpäänsä, mutta pian hän joutui siirtymään seuraavan ehdokkaan tullessa hänen tilalleen. Tuo mies, Seppo työntyi vaivattomasti vaimoni suuhun ja imeminen jatkui melkein keskeytyksettä.

Seppo kehui vaimoni imemistaitoja. Jarin lutkavaimo todella taitaa kyrvän imemisen, kuulin hänen sanovan muille. Videokamera oli taltioinut kaiken aikaa vaimoni hyväksikäyttöä. Nyt joku miehistä oli tuonut kameran lähemmäksi taltioimaan lähikuvia Minnan kyrvän imemistä. Kyrpäni paisui paisumistaan housuissani. Alhaalta tuleva näky kiihotti minua valtavasti.

Markku siirtyi pian takaisin Minnan haarojen luokse. Hän käski miehiä lopettamaan vaimoni vitun sormeilun, samalla kun hän laskeutui lattialle polvilleen Minnan avoimien haarojen luokse. Näin ylhäältä kuinka Markku siirtyi kohti vaimoni jalkoväliä. Hän ohjasi jäykkää, suojaamatonta kyrpäänsä kohti Minnan karvaista vittua. Kokeillaanpas Jarin herkkua, kuulin hänen sanovan muille virnistäen häijysti. Hän työnsi terskan pään Minnan vitun huulille, pyöritteli sitä muutaman kerran huulilla ja työnsi sitten kalunsa vaimoni vittuun. Minna äännähti hiukan huolimatta suussaan olevasta Sepon kalusta. Markku perse alkoi liikkumaan vaimoni haaroissa. Kyrpä tuntui liikkuvan vaivattomasti vaimoni ilmeisen märässä ja vastaanottavaisessa pillussa. Kuulin Markun toteavan kuinka hyvältä vaimoni vittu tuntuu.

Markun kiihdyttäessä nussimistaan, luiskahti Sepon kyrpä ulos Minnan suusta. Kuulin ylös asti Minnan voihkinnan. Huolimatta tuosta huumeesta, tuntui kaverini kyrpä aiheuttavan Minnalle mielihyvää. Olin ottanut kyrpäni esiin, runkkasin sitä samalla kun seurasin ylhäältä kuinka yksi kavereistani pumppasi kyrvällään edestakaisin Minnan vitussa. Muu porukka runkkasi itseään osan kosketellessa vaimoni muuta vartaloa. Pian Markku karjahti ruiskuttaen spermansa syvälle Minnan vitun syvyyksiin.

Vittu mikä pano tää Jarin muija on, kuulin hänen sanovan puuskuttaen muille kavereilleni. Minna maatessa edelleen miesten ympäröimänä, siirtyi Ari vaimoni haarojen luokse. Hänen ohjasi kovana seisovan kullinsa kohti vaimoni vittua ja työntyi saman tien vaimoni sisuksiin. Kuulin Minnan voihkaisevan uuden kullin työntyessä hänen vittunsa sisään. Arin vartalo heilui Minnan levinneiden jalkojen välissä. Miehen perse laski ja nousi kun hän nussi vaimoani innokkaasti. Selvästi mies tuntui saavansa elämänsä panon vaimoni kanssa, niin riehakkaasti hän liikkui vaimoni päällä ja tuntui sillä olevan vaikutus myös huumattuun vaimooni Minnan voihkinnasta päätellen. Kuulin kuinka hetken kuluttua Ari laukesi ruiskuttaen lisää spermaa vaimoni vittuun.

Tuona aikana kun Ari oli jatkanut Minnan nussimista, oli Markku toivuttuaan nussimisesta hakenut jostain digikameransa ja alkanut ottamaan kuvia videokuvaamisen lisäksi. Minnaa ikuistettiin nyt sekä videolle että valokuville hänen tähän saakka elämänsä nöyryyttävimmässä tilanteessa; nussimassa usean miehen kanssa. Tilanteen pervoudesta huolimatta tai juuri sen takia, kyrpäni seisoi aivan kivikovana.

Arin vetäytyessä vaimoni haarojen välistä tilanne hetkeksi rauhoittui. Minna makasi selällään sohvalla jalat retkottaen, pillukarvat kahden kaverini spermaan tahriutuneena. Tomi, joka on niitä luokkamme hiljaisempia kavereita, laskeutui vaimoni viereen. Hän rupesi suutelemaan vaimoani samalla kun hän siirsi vasemman kätensä vaimoni haaroille. Käsi liikkui pitkin karvaista, sperman tahrimaa häpykumpua vitulle. Tomin sormi upposi vaimoni läpeen, sitten sinne upposi toinen sormi ja pian kolmaskin. Minna äänähteli vaisusti muutaman kerran luokkakaverini sormien kaivellessa hänen vittuaan. Kohta Tomi lopettikin vaimoni suutelun. Hänen sormensa olivat vielä vaimoni vitun sisällä, kun hän siirtyi polvilleen vaimoni haarojen väliin samalla kun Minna vaipui selälleen sohvalle.

Tomin kolme sormea liikkuivat Minnan vitussa, sitten näin kuinka hän upotti vielä pikkurillinkin vaimoni vittuun. Tän huoran vittuhan imee näitä sormia, kuulin hänen sanovan kiihkoissaan muille kavereilleni. Mahtuukohan tänne koko käsi, Tomi ihmetteli ääneen. Sitten näin kuinka hän veti sormet ulos vaimoni vitusta ja muodosti kädestään kiilamaisen yhdistämällä sormensa toisiin. Kauhukseni näin kuinka hän aloitti työntämään supussa olevia sormiaan vaimoni vitun sisään. Häpyhuulet levisivät auki sormien työntyessä sisään, vittu laajeni laajenemisestaan. Nyt vitun sisällä oli sormet ensin yhden, sitten toisen nivelen verran. Minna aloitti kiihtyvän valittamisen, joka koveni sisään tunkeutuvan käden myötä. Nyt Tomin sormet olivat koko pituudeltaan vaimoni sisuksissa, vain rystyset olivat näkyvissä. Minnan huumattu valitus kuului jatkuvana kun kaverini käänteli varovaisesti kättään.

Markku oli siirtynyt kameran kanssa lähemmäksi, samalla kun hän kuvasi Tomin kättä Minnan haaroissa, pyysi hän huolissaan ettei Tomi vielä työntäisi syvemmälle ettei vittu löystyisi liian aikaisin koska läheskään kaikki eivät vielä olleet nussineet Minnaa. Tomi oli selvästi pettyneen näköinen alkaessaan vetää kättään pois vaimoni lävestä. Huokaisin jo helpotuksesta, mutta sitten kauhukseni Tomi muuttikin mielensä. Kuulin kuinka hän sanoi että kyllä se tussu siitä palautuu, samalla hän työni hitaasti sormia syvemmälle vaimoni vittuun. Sormet upposivat melko helpon näköisesti, nyt näin enää rystyset ja sitten kuulin ylös asti huumatun Minnan parkaisun kun käsi upposi rannetta myöten hänen vittunsa sisään. Katsoin järkyttyneenä ja himoissani tuota alhaalta avautuva näkymää.

Minna vinkui sekavana käden tehdessä pientä liikettään vitun sisällä. Kaikki miehet seurasivat silmäkovana tuota erikoista näkyä – fist fuckingia, jota olin aikaisemmin nähnyt vain videolta. Ja nyt se tapahtui vaimolleni silmieni alla. Katsoin vain lamaantuneena ylhäällä kuinka luokkakaverini käsi runnoi vaimoni vittua. Minnan uikuttaessa alhaalla kaverini ihmettelivät Minnan paikkojen venyvyyttä. Kuulin kuinka Jussi, yksi kavereistani epäili että nyt vaimoni vittu varmasti väljenee. Se selviää pian Markku tuumasi ja jos se niin väljäksi meni niin Jari voi varmasti viedä Minnan aina välillä hevostallilla käymään, sanoi hän rivosti. Känniset kaverini naureskelivät Markun rivoudelle. Minua tuo ei enää naurattanut, mutta en mahtanut tilanteelle mitään. En voinut enää mennä keskeyttämään tilannetta. Olisin saanut vain itseni naurunalaiseksi. Niinpä en voinut muuta kuin seurata tapahtumaa salaa piilostani.

Helpotuksekseni (ja varmasti Minnan myös) Tomi pian lopetti käsinussimisen, jota oltiin taltioitu sekä videolle että kameralle. Kokeillaanpa nyt lutkan vittua, kuulin hänen sanovan muille. Hän käänsi vaimoni polvilleen, jolloin Minnan perse jäi pystyyn miehen pitäessä vaimoni lanteista kiinni. Tuosta asennosta Tomi upotti vaivattomasta takakautta kyrpänsä vaimoni niin paljon lyhyessä ajassa kokeneeseen pilluun. Seurasin ylhäältä ristiriitaisin tuntein tuota alhaalla olevaa näkymää. Kaverini todellakin olivat ottaneet ilon irti tilanteesta. Näin kuinka seuraava kaveri siirtyi pukille Tomin vetäytyessä laukeamisensa jälkeen Minnasta. Jukka liikutteli kyrpäänsä rauhallisesti Minnan pillussa. Tämähän on aivan liian märkä ja löysä, hän sanoi muille. Pane sitten sitä perseeseen, joku ehdotti sivummalta. Jukka työnsi vielä muutaman kerran edestakaisin kaluaan vaimoni märässä vitussa sitten hän veti sen pois vaimostani. Hän kaiveli sormiinsa Minnan vittusta jätkien spermaa. Sitä hän hieroi vaimoni neitseelliselle peräaukolle. Seuraavaksi hän upotti peukalonsa vaimoni suoleen. Katsoin ylhäältä osittain kateellisena tilannetta, sillä tiesin että kohta tuolla vaimoni suolessa vierailisi ensimmäistä kertaa kyrpä ja se ei ollut minun vaikka niin pitkään siitä olinko jo haaveillut. Oho, onpa tosi tiukan tuntuinen, taidettiin pojat löytää neitseellinen reikä, kuulin Jukan ihmettelevän.

Jukka ohjasi terskansa vaimoni suklaareiälle. Hän painoi sitä syvemmälle, aluksi tuntui että se ei edes uppoa sinne. Kuulin kuinka Jukka huohotti ja ihmetteli reiän tiukkuutta. Näin kuinka hän tarttui molemmin käsin tukevasti vaimoni lanteista ja puski sitten voimakkaasti. Kullin tunkeutuessa vaimoni suoleen Minna parkaisi voipuneesti. Mutta hänestä ei enää ollut vastustelemaan eikä enää edes kunnolla reagoimaankin tilanteisiin. Hän oli selvästi aivan lopussa ja sammumispisteessä. Jeesus, miten tiukka perse, Jukka huohotti aloittaessaan pumppaamaan kyrpäänsä vaimoni vielä kokemattomassa suolessa. Minna valitti hiukan aikaa ja sitten en enää kuullut mitään vaikka Jukka alkoi runnoa kiihtyvällä tahdilla kyrvällään Minnan persettä. Ei mennyt pitkään kun Minnan suoli otti ensimmäistä kertaa elämässään vastaan spermahuuhtelun Jukan ruiskuttaessa mällit suoleen. Jeesus miten tiukka perse, Jukka huohotti vetäytyessään Minnasta. Kun Jukka laski otteensa vaimoni lantioista, lysähti Minna sammuneena sohvalle.

Markku yritti ravistella Minnaa mutta turhaan. Hän nukkui sikeästi. Ei mahda mitään Jarin muija on sammunut, Seppo totesi. Muutama jäljelle jäänyt kaveri harmitteli kun ei ollut ehtinyt panemaan vaimoani. Suurin osan kavereistani vaikutti kuitenkin tyytyväiseltä, olivathan he päässeet pamputtamaan vaimoani. Miehet jättivät vaimoni makaamaan olohuoneeseen ja siirtyivät juopottelemaan keittiöön. Olin edelleen hiljaa piilopaikassani, en hirveästi halunnut pitää meteliä etteivät kaverit huomaisi minun tarkkailleen salaa äskeistä panosessiota.

Kuulin kavereiden metelin heidän tankatessaan äskeisten ponnistusten jälkeen itseään viinalle. Nyt en tiennyt mitä tehdä. Minna makasi tajuttoman mahallaan sohvalla. Olin juuri aikeissa siirtyä pois piilopaikastani kun näin kuinka Vesa ja Niilo tulivat keittiöstä olohuoneeseen paukkujen kanssa. On sille Jarilla kyllä melkoinen panopuu vaimona, kuulin Vesan sanovan Niilolle. Jätkät siirtyivät vaimoni luo, he eivät malttaneet olla koskettelemasta vaimoani vaikka Minna makasikin tiedottomana. Jätkien kädet vaeltelivat kaikkialla vaimoni vartalolla, varsinkin Minnan tussu tuntui kiinnostavan Vesaa ja Niiloa. Voi vittu kun panettaa, harmi että tää muija sammui, kuulin Niilon harmittelevan tilannetta. Ei kai se hirveesti haittaa, vastasi Vesa siihen ja pyysi kaveriaan auttamaan. Jätkät tarttuivat sammuneeseen vaimooni ja siirsivät pienen neuvon pidon jälkeen Minnan makaamaan mahalleen Markun olohuoneen matalalle sohvapöydälle. Minnan ylävartalo makasi vyötäröstä lähtien pöydälle hänen ollessa muuten polvillaan. Jätkät tuntuivat löytäneen varsin kelpo asennon, sillä nyt Minnan takamus oli mukavasti tyrkyllä pöydän reunan tuntumassa. Vesa ja Niilo taisivat olla jo viimeisiä kavereitani, jotka eivät olleet vielä nussineet vaimoani. Ja tämä puute tuntui korjautuvan saman tien huolimatta vaimoni tajuttomuudesta.

Vesa siirtyi vaimoni perseen taakse polvilleen ja ohjasi kädellään terskansa vaimoni turvoksissa olevan vitun suulle. Vaimoni muodokkaasta lantiosta kiinni pitäen puski hän kyrpänsä aivan juuria myöten vaimoni vittuun. Vesa pumppasi kyrpäänsä muutaman minuutin ajan vaimoni vitussa kunnes siirtyi sitten nussimaan Minnaa perseeseen. Perse selvästi tuntui kiihottavan kaveriani sillä ei mennyt pitkään kun hän laukesi vaimoni suoleen. Kylläpä oli mahtavaa panna naista perseeseen, huohotti hän tyytyväisenä Niilon vieressä, joka oli saman tien alkanut myöskin panna vaimoani samaan osoitteeseen. Myöskään Niilo ei kestänyt vaimoni suolen puristuksia pitkään. Hänenkin spermansa roiskusi pian vaimoni suoleen. Nyt oli Minna saanut kerralla kyllä elämänsä "suolihuuhtelun" haluamattaan.

6

10051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kuulu palstalle

voi miksi te ette ajattele mihin palstalle luomuksenne tuuppaatte. Tämäkin olisi mielestäni kuulunut seksinovellien puolelle, mitään KINKYÄhän tässä ei ollut.

• Ei niin kuulu

tosi kinkyä kun Minna heti oli humalassa ja sillai....

• oli
        Ei niin kuulu kirjoitti:

tosi kinkyä kun Minna heti oli humalassa ja sillai....

pieni toppi ja minihame - ah kuinka kinkyä.

• kade minnalle
        oli kirjoitti:

pieni toppi ja minihame - ah kuinka kinkyä.

ja rietas.nam nam.pöksyt märkänä toivoisin pääseväni samanlaiseen käsittelyyn.panopuuksi kuulemaan rivoja herjauksia..lisää..lisää...

• IHMETTELIJÄ

Mietin vai, että jos joku tosiaan tuollaista haluaa niin täytyyhän hänen olla todella SAIRAS. Eikä kukaan tervejärkinen huumaa ihmistä ja raiskaa sen jälkeen. SAIRASTA! Vihaksi pistää tuollaiset.....

• Anonyymi

Sellaista tapahtuu. Joskus jopa juodaan tarkoituksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe