pidätetty.Poliisi on kuulemma pidättänyt kolme somalia viimeaikaisista stadissa tapahtuneista ryöstöistä epäiltynä.Mutta käsittääkseni heita on paljon enemmän.Onhan tämäkin edistystä.Toivottavasti heitä myös rangaistaan eikä kohdella silkkihansikkain, kuten pelättävissä on.Ryöstäjien ikä kertoo etteivät he ole Suomessa syntyneitä, eli aivan valmiita maastakarkoitettavaksi,kun ovat tuomionsa lusineet.
Jokunen
ryöstäjä
4
851
Vastaukset
- "kitkeminen"
tulee olemaan kaikille hyödyksi. JOS NÄIN KÄY!
- lusia
Takasin kotimaahan HETI varkaat ja pahantekijät.
Kukaan ei kukaan kaipaamaan jää turpeahuulisia ryöväreitä- Somputoli
Suomi tyttö tykkää mustasta suonikkaasta,se tekkeee niin gutaa.
- puutteeseen on
Somputoli kirjoitti:
Suomi tyttö tykkää mustasta suonikkaasta,se tekkeee niin gutaa.
Tapolan musta makkara nääs
terveisiä Merville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771247
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten198735- 29704
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole58690Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138676Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610