Onko mitään tehtävissä kun meidän leikattu poikakissa silloin tällöin - nykyään useamman kerran viikossa, käy laatikolla muttä pissaa seisaallaan.
Seinä ja latia on sit pissassa, ei jaksais pestä lattiaa jatkuvasti.
Kissa pissaa seisaallaan
7
4612
Vastaukset
- hirni_mikmiu
Ongelmaan voisi auttaa korkeareunainen hiekkalaatikko -esim. muovinen muuttolaatikko voisi olla hyvä. Tai sitten yksinkertaisesti katollinen astia.
- Viivi
Se on varmaan ollut entisessä elämässä ihminen...
- tyty
..olisi virtsakiviä. Mun leikatulle kissalle niitä tuli sillä seuraamuksella, että se alkoi juoksemaan hiekkalaatikolla vähän väliä. Nyt se on erikoisruokavaliolla lopun ikäänsä. On melko yleistä, että leikatulle kollikissalle tulee niitä.
Seurailepa kissasi heikkalaatikolla käyntiä. - Meidän kissan nimi on Kisu
Teillä on näköjään sama ongelma kuin meillä! Tosin meillä samaa harrastaa leikattu tyttökissa...voikun vaan tietäis miten sen saa loppumaan..koko ajan tosiaan saa olla lattiaa tai seinää puhdistamassa...ei paljon naurata.
- Kitzyme
ihan samasta asiasta tänne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=627&posting=22000000010869090
Ratkaisu on helpompi, kuin kuvitteletkaan =)- Tittu
Ei olla katollista riittävän korkeeta vessaa vielä löydetty. Yksi (isoin malli mitä Musti&Mirri myy) oli kokeilussa, mutta kissat eivät mahtuneet pissa-asentoon, ovat niin isoja.
Sitten huusivat ja monkuivat ja pissasivat kyllä laatikkoon mutta ihan siihen oven suuhun niin että pää mahtui oviaukosta koko ajan ulos.
- Anonyymi
Minulla auttoi pellettivessa, otin sen välipohjan pois. Tuli vielä korkeammat seinät. Koska kissani ei mene katolliseen laatikkoon. Ja tässä pellettivessassa on korkea takaseinä. Tuli paljon vähemmän sotkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6192572Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232000JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191576- 671509
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221060Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181022Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988