Kertokaa minulle teidän kokemuksia koirienne käytöksestä ensimmäisen juoksun tultua. Muuttuuko koiran luonne juoksun aikana jollain tapaa herkemmäksi tai ärhäkkäämmäsi. Oletteko ostaneet koirallenne jonkin sortin housuja?
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille.
Millaisia kokemuksia
2
425
Vastaukset 2
- tanja
ensimmäinen juoksu doggi nartullani(Noora)oli niistä helpoimmista päistä kun nyt muistee kun koira on yli 5 vuotias.saa kyllä aina juoksun tullessa varautua siihen että täytyy laittaa housut jalkaan.Mitä vanhemmaksi noora on tullut sitä pitempiä ja runsaampia vuodot ja juoksut ovat olleet ja hirvee ininä lelujen perään.kaikki lelut pitää piilottaa ja varsinkin ne vinkulelut.Jokainen kohta pitää maassa lenkillä haistella ja merkailu on yleistä.Kysyin eläinlääkäriltä että mitä voi tehdä kun koira vaan inisee ja ei huvita oikein syödä jne... lääkäri sanoi että mitä vanhemmaksi tulee sitä pahemmat juoksu ovat ja juoksuihin on myös hormooni lääke,mutta 70 kiloiselle koiralle se maksaa 70 euroa ja se ei sitä kiimaa kokonaan poista vaan lievittää ja en sitten tiedä miten pitkään se vaikuttaa.
et silleen- dogix3
jos juoksut alkaa olla hankalia (siis koiralle) kannattaa harkita steriloimista, itse harkitsen narttuni leikkauttamista, on jo tehnyt yhdet pennut eikä lisää enää teetetä ja leikkauttamalla voi lisätä terveitä elinvuosia joita todella toivon vielä useita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435