hiustenpidennykset

janice

hei. tekeekö kukaan hiustenpidennyksiä kajaanissa ja paljon maksaa?

25

5109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne omat

hiukset kasvaa kunhan vaan jaksat odottaa, tulee halvemmaksikin...

• melluh

käydä kysymässä parturi-kampaajalinjalta, paljonko maksas.

• kampaaja

Niin mullekin sanoo aina kateelliset ja persaukiset ihmiset, kun sanon että otan hiustenpidennyksen,jos kaikilla ei vaan kasva hiukset vaikka kun yrittää kasvattaa, puhun kampaajana, ainahan hius kasvaa mutta kun se katkee, niin miten siinä sitten kasvatat.

• kateellinen
        kampaaja kirjoitti:

Niin mullekin sanoo aina kateelliset ja persaukiset ihmiset, kun sanon että otan hiustenpidennyksen,jos kaikilla ei vaan kasva hiukset vaikka kun yrittää kasvattaa, puhun kampaajana, ainahan hius kasvaa mutta kun se katkee, niin miten siinä sitten kasvatat.

enkä persaukinen, on vaan paljon hiusta omasta takaa ja pitkää onkin... HAHHAH! Ärsyttääkö kun itse joudut siitä ilosta ihan maksamaan?

• kampaaja
        kateellinen kirjoitti:

enkä persaukinen, on vaan paljon hiusta omasta takaa ja pitkää onkin... HAHHAH! Ärsyttääkö kun itse joudut siitä ilosta ihan maksamaan?

minulla on kans hiusta omaa takaa,sanoin vain että joillakin voi olla että oma hius on niin ohut ja hauras että ei kasva pitkäksi,minulla on pitkät hiukset mutta ajattelin joskus laittaa pepun alapuolle,ja saan pidennyksen pelkän osioitten hinnalla kun työkaverit laittaa ne.

• kampaaja

kajaanissa tekee kampaamo tiina seppänen parhaat hiustenpidennykset,moona tekee kans mut ei ole kuulema hyvä,samoin lehtikankalla, huonoa hius laatua ,pyydä great lenghts hiusta on aitoa ja parasta, kaverilla ollu.

• mulla on ollu

Mulla on ollu pidennys jo monta kertaa, tuuhennuksia kans. Monassa on tehty ja great lenghtsillä sekä muilla hiuksilla. Mulle on tehty monenlaisella hiuksella ja kyllä se on käyttäjästä kiinni miten sen hoitaa, mäkin pilasin ensimmäisen greatlenghs-hiuksella tehdyn kun en tajunnut kunnolla hoitaa, sen jälkeen ei oo ollu ongelmaa.

• kuulolla3

sieltä. Veivät taas numeron, no nyt käytetään kuulolla kolmosta.

• kampaaja
        mulla on ollu kirjoitti:

Mulla on ollu pidennys jo monta kertaa, tuuhennuksia kans. Monassa on tehty ja great lenghtsillä sekä muilla hiuksilla. Mulle on tehty monenlaisella hiuksella ja kyllä se on käyttäjästä kiinni miten sen hoitaa, mäkin pilasin ensimmäisen greatlenghs-hiuksella tehdyn kun en tajunnut kunnolla hoitaa, sen jälkeen ei oo ollu ongelmaa.

että se on käyttäjästä kiini,ja miten sen hoitaa, mutta kysypä moonasta onko oulusta tilattu hius yhtä hyvä kuin helsingistä, ei ole , tiedän monta jotka on valittanut siitä, ja ei missään nimessä liimaamalla kiini,jota tekee vain yks kampaamo kajaanissa, ei kestä,asiakkaat antaavat parhaan palautteen, tiedän että moonasta saa hyvälaatusta hiusta jos osaa pyytää.en mainosta tiinan liikettä.

• Marika
        kampaaja kirjoitti:

että se on käyttäjästä kiini,ja miten sen hoitaa, mutta kysypä moonasta onko oulusta tilattu hius yhtä hyvä kuin helsingistä, ei ole , tiedän monta jotka on valittanut siitä, ja ei missään nimessä liimaamalla kiini,jota tekee vain yks kampaamo kajaanissa, ei kestä,asiakkaat antaavat parhaan palautteen, tiedän että moonasta saa hyvälaatusta hiusta jos osaa pyytää.en mainosta tiinan liikettä.

Mitä muita tapoja on kiinnittää hiuspidennykset kuin liimaus? Tuleeko ompelemalla hyvät? Ajattelin tilata hiukset ja kampaajakaveri laittaa.. Tiedättekö onko netissä mitään hyödyllistä linkkiä pidennysten laitosta?

• Kampaaja
        Marika kirjoitti:

Mitä muita tapoja on kiinnittää hiuspidennykset kuin liimaus? Tuleeko ompelemalla hyvät? Ajattelin tilata hiukset ja kampaajakaveri laittaa.. Tiedättekö onko netissä mitään hyödyllistä linkkiä pidennysten laitosta?

voi tehdä ompelemalla ,liimauksella ja sineteillä, sinetit on parhaat,niitä joutuu kiristää aina välillä.kestää n.3-5 kk.100-125 kpl osiota jos on normaalit hiukset.Ompelemisesta ei kokemusta, tulee varmaat luonnolliset ainakin olen kuullut.Nylon beatin jonnalla oli ompelemalla ja tosi pitkät, aitoo hiusta makso kyllä aika paljon n.7000 markoissa.Jos on tuttu joka osaa laittaa säästää aika paljon,ammattikoulussa on kans edullista laitattaa.

• Höpö
        kuulolla3 kirjoitti:

sieltä. Veivät taas numeron, no nyt käytetään kuulolla kolmosta.

mitä kuulolla kolmosta???mä en ketään mainosta kun mulle ei siitä makseta enkä oo mainosalalla.

• kot parturi
        kampaaja kirjoitti:

Tiina Seppäsellä en käy tukkaani pilaamaan ,kaverit on käyneet ja oli järkyttävän näköisiä pellejä.

• Mä vaan

ja maksoi n.360 €. Jos omat hiukset on esim.olkapäille, niin eroa tuskin huomaa, jos omat hiukset lyhyet niin silloin kyllä huomaa sinetit. Hinta riippuu miten pitkät haluat ja miten paksut.Harmitti, kun otin pitkät 40cm jatkot, ja kun näytin mielestäni tosi kummalliselta, leikkautin ne melkein heti lyhyemmäksi.
      Jatkot on edelleen päässä, mutta tukka lyhentynyt olkapäälle. Pitäisi ottaa jo pois, mut en saa aikaiseksi. En ehkä ottaisi enää, omia hiuksia katkennut jatkojen juuresta todella paljon, ja pelkäänkin, et näytänkö kaljulta, kun jatkot/nyk.tuuhennukset otetaan pois.

• tuli mieleeni

Itellä ei oo kokemusta hiustenpidennyksestä, kun aina ollu pitkät hiukset..mut niiden ottamista harkitsevan kyllä kannattaa kysellä muiden kokemuksia. Se on todella harmillista jos omat hiukset siitä kärsii ja huomaa olevansa ne poistettuaan ns puolikalju.
        Ja kannattaa ottaa huomioon tosiaan myös se jos on ollut aina lyhythiuksinen, että voi vaatia totuttelua olla yhtäkkiä pitkähiuksinen.
        No mutta tämä oli vaan minun mielipide; jokainen tehköön hiuksilleen mitä haluaa.

• Ninni

Mä olen ottanut monalla ja mintukassa. Ihan yhtä hyvät on tullut! Maksoi 300-500e. Itsellä on suht ohut tukka ja pidennyksellä saan siihen paksuutta. Ja jopa kampaajat ovat kyselleet että kauan olen kasvattanut tukkaani ;) Niin huomaamaton se on.
      Olen ollu erittäin tyytyväinen. Nykyjään kyllä ystäväni laittaa ne vielä puolet halvemmalla ja puolittaa vielä ne valmiit sinetit, mikä mun mielestä vaan on vielä huomaamattomampi kuin pienemmät kiinnitykset.
      Mulla ei ole oma tukka katkeillut ja ne hiukset mitä irtoaa yleensä pois otettaessa ovat lähinnä niitä mitä muutenki lähtee päivittäin, ne vaan jää siihen sinettiin moneksi kuukautta.
      Mulla näiden kesto on ollut sellasen rteilun puoli vuotta. Hoidan ihan kaupan shampoolla ja hoitoaineella sekä hiuksiin jätettävää hoitoa käytän. Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa! :)

• siis...

mitä muut ovat maksaneet ja misää kampaamossa?

• Murtuuko

Kuluttaako ne omaa hiusta, kun ne on siinä riippumassa kiinni?

• TukkaaTukkaa
        Murtuuko kirjoitti:

Heips!

Täällä myös ongelmana ohut tukka, joka kasvaa hitaasti ja katkeilee kasvusta huolimatta, hoitaispa miten hyvin tahansa. Haaveena oli mullakin pitkä, ja luonnolisen näköinen tukka. Olis tullu vaan liian kalliiksi kampaamossa. Tähän mennessä netistä tilattu ja kokeiltu micro ringit, sinetit, ja letti kuidut. En suosittele noista mitään. Micro ringit katkoo omia hiuksia, sinetit menee paskaksi muutaman käytön jälkeen (siis liitos kohdasta). Letti kuidut oli synteettistä ja kiharaa, kutitti ja oli työläät kun niitä lettejä ois pitäny tehdä uusik vähän väliä (omat hiukset alkaa harottaa sieltä välistä.)

Tässä omat kokemukseni. Itsellä tällähetkellä aitoahiusnauhaa joka on liimalla kiinni, ja tähän mennessä paras ollut.

• käyttäjä tietoa
        TukkaaTukkaa kirjoitti:

Heips!

Täällä myös ongelmana ohut tukka, joka kasvaa hitaasti ja katkeilee kasvusta huolimatta, hoitaispa miten hyvin tahansa. Haaveena oli mullakin pitkä, ja luonnolisen näköinen tukka. Olis tullu vaan liian kalliiksi kampaamossa. Tähän mennessä netistä tilattu ja kokeiltu micro ringit, sinetit, ja letti kuidut. En suosittele noista mitään. Micro ringit katkoo omia hiuksia, sinetit menee paskaksi muutaman käytön jälkeen (siis liitos kohdasta). Letti kuidut oli synteettistä ja kiharaa, kutitti ja oli työläät kun niitä lettejä ois pitäny tehdä uusik vähän väliä (omat hiukset alkaa harottaa sieltä välistä.)

Tässä omat kokemukseni. Itsellä tällähetkellä aitoahiusnauhaa joka on liimalla kiinni, ja tähän mennessä paras ollut.

Minulla on sinetti pidennykset olleet vuodesta 2007 ja olemme tehneet viime vuosina itse nämä. Hankin tarvikkeet ja opettelin itse tekemään ja tyttäreni tekevät myös. Tulee aivan hyvää jälkeä.
        Nyt tilasin kokeulun vuoksi mikroring jutut, jotta kokeilen niitä- koska ovat helpommin siirreltavissä tarpeenmukaan sekä edullisemmat kuin teippipidennys.
        Hiukset vaativat huolellisen hoidon ja oikeanlaiset pesu- ja hoitoaineet, silloin ne todella kestävät kauan hyvänä laadultaan. Yllätävän paljon on alkoholia hiustenpesuaineissa ja se haprastuttaa sinettejä, kuten myös sauna suojaamattomana.
        Eivät nämä katko missään muodossa omia hiuksia, hiukset vaan ovat erikuntoisia hormonien, elintapojen muiden seikkojen vaikutuksesta. Sekä pitää muistaa, että hiusten luonnollisen lähtemisen huomaa näillä tavoin herkemmin kun ovat nipussa verrattuna ilman pidennyksiä oleviin hiuksiin.

Omani ovat ohuet, elastiset jotka venyvät tiettyyn pisteeseen ja naps -poikki. Todella hankalat käsitellä kihartamisen tai muun seikan vuoksi ja näin olen saanut tuuheat kauniit hiukset joissa kihara kestää. Hiuksia on yhtäpaljon kuin ennenkin ja suosittelen pidennyksiä jokaiselle joka haluaa upeat pitkät hiukset nopeaan itselleen.
        Olen myös blondannut päätäni ja ihan ok ovat pidennykset kestäneet. Ei valmistajan taholta suositella!

• on kokemusta
        Murtuuko kirjoitti:

kuluta hiuksia yhtään enempää kuin normaali "kuluminen" edellyttää :) Taitava laittaja osaa puolittaa isommat sinetit jolloin ne myös häviää paremmin hiusten sekaan. Joissakin kohdin voi laittaa koko sinetin tai osion. Riippuen millä tekniikalla laittaa.
        Rapunzel of sweden sivustolla on videoita joista voi katsoa eritekniikoiden laittotapoja. Toisillakin nettimyyjillä on selkeät ohjeet hiusten hoitamiseen ja hyvässä kunnossa pitämiseen.

• tietoatietoadaa

Mintukasta saa hiustenpidennäksiä 120 eurolla (kestää n. 3kk) ja sittne 450 eurolla (kestää n. 6kk) Kiinnitystekniikoista en tiedä, mutta luulen että toisella tekniikalla pysyy pidempään ja toisella vähän lyhempään.

Pidennyksiä saa Kajaanissa myös:

Hiusmesta
      Lohenpyrstö 2, 87700 Kajaani
      puh.08-613 0350

Kainuun ammatti-instituutti
      PL 142, 87101 Kajaani
      puh.08-61 651
      www.kao.fi

Muoti-Tukka
      Kauppakatu 9 B, 87100 Kajaani
      puh.08-612 1702

Parturi-Kampaamo Tiina Seppänen
      Pohjolankatu 27, 87100 Kajaani
      puh.08-628 331

Tukkapuoti
      Kauppakatu 18, 87100 Kajaani
      puh.08-629 2204

Ja saattaa saada muistakin kampaamoista:)

• liebelei

On täällä ihan hyviä. Great Lengt paras

• hauskakauppa

• Badhairdai

No ei ainakaan mintukkaan, paska laatusia sinettejä!!!! Irtoo parin viikon päästä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      84
      4902
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4684
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2418
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2406
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      61
      2358
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2225
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1916
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1547
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      125
      1431
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1404
    Aihe