vapaaehtoiseksi afrikkaan

Africa

Hei!
Olen lahdossa ehka ensi vuonna afrikkaan jarjeston kautta vapaaehtoistoihin.Luvassa on mm.safarilla tyonskentelya,elainten hoitoa ym.
Onko kukaan ollut vapaaehtoisena afrikassa toissa,millaista se on ja onko naisen turvallista lahtea sinne yksin toihin(tosin on jarjeston kautta tukihenkilot)?

6

2421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjestö

      Ethän vain tanskalaisille
      miljardihuijareille mene hommiin?

    • Observeri

      Mihin maahan olet matkustamassa? Afrikan mantereella on 51 eri valtiota ja jokainen eroaa toisistaan kuin lihakeitto marjapuurosta. Vähän sama kuin asettaisin kysymyksen: "Olen tulossa eurooppaan, minkälaista siellä on?"

    • Tyttö 79

      Hei, minkä järjestön kautta olet lähdössä? Itseäni kiinnostas työ/vapaaehtoistyö afrikassa (ensi vuonna), mutta jälkimmäisestä joutuu maksamaan yllättävän paljon, että edes pääsee tekemään vapaaehtoistyötä. Se on musta väärin, koska vapaaehtoistyö on Afrikassa on työtä, ei mitään lomailua.

      • Mira

        Ite olin "sen Tanskalaisen" kautta. Ja kaikki meno tosi hyvin. Ja jouduin maksamaan vaan 530€... EI siis ihan sikana. Siinä sain ruuat ja asumisen kaupan päällä...
        Ja aika afrikassa oli parasta ikinä. Tein kovasti töitä, näin lukuisia ihmisiä ja tein monia uusia ystäviä. Ja se Tanskalainen osoittautui sitten lopulta parhaaksi kaikista kuulemistani vapaaehtoisjärjestöistä... HInnaltaan halpa ja todellakin saimme opetusta!! juttelin/olen jutellut monien vapaaehtoistyötä tekevien tai tehneiden kanssa. Niitten tieto/taito afrikkan lähtiessä on ollut aika perseestä ja ovat itekin hamitelleet sitä.. Suosittelen siis sitä Tanskalaista miljardiyritystä..Ainakin on varaa pitää huolta oppilaistaan....


      • Maria-77
        Mira kirjoitti:

        Ite olin "sen Tanskalaisen" kautta. Ja kaikki meno tosi hyvin. Ja jouduin maksamaan vaan 530€... EI siis ihan sikana. Siinä sain ruuat ja asumisen kaupan päällä...
        Ja aika afrikassa oli parasta ikinä. Tein kovasti töitä, näin lukuisia ihmisiä ja tein monia uusia ystäviä. Ja se Tanskalainen osoittautui sitten lopulta parhaaksi kaikista kuulemistani vapaaehtoisjärjestöistä... HInnaltaan halpa ja todellakin saimme opetusta!! juttelin/olen jutellut monien vapaaehtoistyötä tekevien tai tehneiden kanssa. Niitten tieto/taito afrikkan lähtiessä on ollut aika perseestä ja ovat itekin hamitelleet sitä.. Suosittelen siis sitä Tanskalaista miljardiyritystä..Ainakin on varaa pitää huolta oppilaistaan....

        Hei! Minäkin haluaisin lähteä Afrikkaan vapaaehtoiseksi. Mikä tämä järjestö on Tanskassa, jonka kautta sait hyvää koulutusta ja pääsit noin edullisesti? Olen todella kiinnostunut! Vastaathan? :)


      • jåkke
        Maria-77 kirjoitti:

        Hei! Minäkin haluaisin lähteä Afrikkaan vapaaehtoiseksi. Mikä tämä järjestö on Tanskassa, jonka kautta sait hyvää koulutusta ja pääsit noin edullisesti? Olen todella kiinnostunut! Vastaathan? :)

        http://www.laitapuolenkulkija.com ja siellä norja-afrikka. Tietoa tanskalaisyrityksestä joka pitää huolta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe