tsau
Mistä saisi ostettua tai tilattua akupunktioneuloja?
T Hashi
mistä neuloja?
3
1056
Vastaukset
- medina
mihin tarvitset niitä? Jos olet ammattilainen, tiedät kyllä mistä neuloja saa.
- hashi
tsau
useita kertoja akupunktiokäyntejä takana, (hoitojakso 5-10 kertaa), asiansa osaavalla lääkärillä. Hoito maksaa kerralla 75 euroa, ja tiedän tarkalleen pisteet, jotka ovat hoidon kohteena koskien oirettani.
Miksi en siis tuikkaisi itse, jos löytyy neuloja?
En ole ammattilainen.
t hashi - Alaa harjoitellut
hashi kirjoitti:
tsau
useita kertoja akupunktiokäyntejä takana, (hoitojakso 5-10 kertaa), asiansa osaavalla lääkärillä. Hoito maksaa kerralla 75 euroa, ja tiedän tarkalleen pisteet, jotka ovat hoidon kohteena koskien oirettani.
Miksi en siis tuikkaisi itse, jos löytyy neuloja?
En ole ammattilainen.
t hashi...ei se nyt ihan noin helppoa sentään ole. Oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610