BB24h ei näytä pokeriturnausta.
Kuka sen voitti?
Onko kellään tietoa ketä siellä oli pelaamassa BB:n puolesta?
Entä ketkä edusti kilpailijoita?
BB, KUKA VOITTI POKERITURNAUKSET
5
1522
Vastaukset
- yöllä
että Terhi ja Antti menevät pokeriturnaukseen. Ei tietoa miten se on päättynyt.
- sitähän se on
Hahah, toi on hauska nimitys:kattilanatsi xD xD
- gigge
luulen että kilpailijat tulee häviämään pahasti ton jutun.. ei voi pärjätä jos vastassa on yhtään kokeneemmat pelaajat!
Ei olisi mitään järkeä laittaa ammattilaisia bb:n puolesta. Jotenkin tuntuu siltä, että olisivat sittenkin laittaneet Janin ja AnttiS:n opettelemaan myös ja pelaamaan. Silloin vastapuolten taso olisi jokseenkin sama.
- ne ketkä ovat jo tippuneet....
Jontte74 kirjoitti:
Ei olisi mitään järkeä laittaa ammattilaisia bb:n puolesta. Jotenkin tuntuu siltä, että olisivat sittenkin laittaneet Janin ja AnttiS:n opettelemaan myös ja pelaamaan. Silloin vastapuolten taso olisi jokseenkin sama.
Eli antin ja sen toisen joka tippui jo sillon ihan alussa??
TAi sitten sinne tulee halonen ja koivisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584