Munatuoli/pallotuoli

dessu

Semmoinen tuoli joka riippuu katosta..missä hintaluokassa liikkuu?? mistä saisi

9

15992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shröder

Tarkoittanet tuota Aarnion "kupla" tuolia...maksanee tuollaiset 6000 euroa. Tosin kopioita maailmalta saa varmasti paljon edullisemmin ja nehän ainakin tämän palstan käyttäjien suosiossa tuntuvat olevan.

• Tyyppi joka tietää asiasta ...

Moi Eeron kupla maksaa aerossa hopeisella taifun verhoilulla 2850e eri verhoiluista saa maksaa lisää noin 500e...
        PS shröder ei kannata puhua asioista joista ei oikeasti tiedä mitään!

• kesäkissa
      • Jere

Ei Shröder ihan perättömiä puhunut sillä Kupla-tuolin numeroidut juhlavuoden kappaleet maksoivat sen 6000€. Noita juhlavuoden tuoleja tehtiin muistaakseni 80kpl.

• HartsaMutris
    • tyttö-95

Se maksaa kylläkin 3530 euroa.. JA ei sa muualta, olen koko päivän katsonut josko löytyisi, mutta ei missän ole. Meillä on kyllä varaa siihen mutta, ei me nyt ulkokuistille niin akllista! Ku noita sisarusten lapsiaki on.

• tahtopallotuoli

• Mr. Popwave
        tahtopallotuoli kirjoitti:

oletteko ikinä katsonu mutta minun mielestä ainakin ennen ikeasta löytyi saman tyyppisiä pallotuoleja kun http://www.finnishdesignshop.com/eero-aarnio-pallotuoli-p-155.html

En mä kyllä siitä Ikean tuolista tiedä mitään, pitää käydä kattomassa sitten kun se Suomen suurin Ikea valmistuu tänne Tampereelle :D

Mutta joka tapauksessa ei se ole missään tapauksessa sama asia, ostaako matkija-pallotuolin Ikeasta, vaiko aidon ja oikean FinnishDesignShopista. Onhan Ikean malli rutkasti halvempi, kuin aito, mutta oikeiden pallotuolien arvo senkun nousee; onhan se itsessään jo taidetta :)

Itse haluaisin mustaverhoillun ja valkokuorisen pallon, mutta vähäsen pitää vielä rahaa säästää, että sen saa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8174
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      189
      4392
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2617
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      187
      2541
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      97
      2123
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1686
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      54
      1617
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1531
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1294
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      167
      1273
    Aihe