Mikä power? 1000W? :)

Ampeeri_

Mikä olisi halpa, tehokas ja hiljainen n.350-400W poweri? Joudun varmastikin vähän pitkin hampain hankkimaan uuden powerin, joten mielellään mahd. halpa.

Athlon XP3000 ja GeForce 6800 taitavat määrätä tehot? Jotkut sanovat että hyvä 300W:kin riittäisi?

Oikeastaan voisin esittää kysymyksen näinkin:

Mikä poweri Athlon XP 3000 :lle ja GeF. 6800 mahdollisimman halvalla???

4

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atx

      On halvimmasta päästä enkä ole kuullut haukuttavan. Kannattaa ottaa joku super silent -malli, niissä on äänet siedettävällä tasolla.

    • kokenut

      noille vermeille vähintään 400 wattinen, mieluummin jopa 450 wattinen virtalähde!

    • Katso Smatit.fi sivulta

      HEC POWER SUPPLY 400W SUPERLOWNOISE ATX 49,30e

      Itsellä käytössä ja sopivan hiljainenkin.

    • Jam

      6800GT vaatis 400w powerin, ja Normaali 6800 vaatis 350w. 300w poweri riittää jos on laadukas ja 12v linjassa tarpeeks paukkua. Mut mä ostaisin sinuna ton 400w

      Ja mitä tohon halpa poweriin.
      Mielummin laadukas poweri, en pihistelis sen suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe