seurustelua(ko)?

lillamyy14

moikka!minkä ikäisenä aloiite seurustelemaan,tai milloin lapsenne alkoivat?mikä on oike ikä:/?toivon että vastaisitte,sillä itselläni ei ole ketään jolta voisin kysyä tätä..(olen ihastunut...)terv.14v,tyttö

7

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marina

ensimmäisen kerran aloin seurustella 14 vuotiaana eli seiskaluokan keväällä. se "suhde" oli vain käsikedessä kävelyä, haleja ja suukkoja :-) kuten kaikilla muillakin ikäisilläni. "suhde" kesti kokonaista kolme kuukautta ja päättyi siihen, kun poika, joka oli minua vuotta vanhempi, löysi riparilta uuden tyttöystävän.

seuraavan kerran seurustelinkin sitten vasta 16-täytettyäni, eli ysiluokan keväällä. se "suhde" kesti kokonaista puoli vuotta ja loppui siihen, että poika (luokkakaverini) halusi rakastella ja minä en.

ihan vakavasti seurustelin noiden poikien kanssa, vaikka se nyt reilu 10 vuotta myöhemmin jo itseänikin huvittaa. vanhempieni mielstä asia oli ok, koska he tunsivat kummatkin pojat, mutta mikään yökyläily ei missään nimessä tullut edes mieleeni, eivätkä vanhempani olisi sitä sallineetkaan.

ihan aikuisten oikeesti aloin seurustella pari kuukautta vaille 18-vuotiaana. se oli jo ihan oikea suhde, vaikkakin päättyi huonosti.

aina voi seurustella... pojat on ihan mukavia kapistuksia, mutta se mikä on tärkeintä, niin koskaan ei saa suostua sellaiseen, mihin ei tunne olevansa ihan täysin valmis! ja aikuisten hommat on syytä jättää aikuisille, kerkiää niihin myöhemminkin.

suomalaisten pitäisi ottaa enemmän mallia jenkkisarjoista, joissa teini-tytöt deittailevat paria-kolmeakin kudia yhtäaikaa, antamatta kenellekään sen kummempia lupauksia, kuin että kiva käydä kanssasi kahvilla ja _poski suukko_ päälle. että poikien kanssa voi hengailla, eikä heti tarvitse alkaa seurustelemaan. se on niitä harvoja terveitä malleja, mitä jenkkisarjat antavat. ei ole kiire teininä sitoutua, mutta kuitenkaan ei saa loukata ketään!

• mami

Minun 14 vuotias ei seurustele vielä, jotain pientä ihastumista koulussa taitaa olla, 16 vuotiaani chattailee vain netissä likkojenkin kanssa eikä seurustele vielä ja 18 vuotiaani on kerran tuonut "tyttöystävänsä" kotiin. Suhdetta kesti noin kaksi viikkoa. Ei muita ennen eikä jälkeen. Kivannäköisiä ja muodikkaita poikia ovat, että sillee...

• Raili

Seurustelulle ei oo mitään oikeaa ikää, mutta yleensä ala-asteen ja monet ylä-asteen jutuista ei ole niin vakavia.
      Ite seurustelin ekan kerran 15-vuotiaana mutta sitä aijemmin oli ollut sellasia jätkiä, joita näki ja sitten tuli joku uus. Ensimmäinen vakava seurustelusuhde oli lukion vikalla luokalla kun tapasin tämänhetkisen miehen. Että näin..
      Itelläni on kaksi lasta, tyttö 15v ja poika 17v. Tyttö tais tuoda ekan kerran jätkän näytille 14-vuotiaana ja nehän melkeen asu meijän nurkilla n. 4 kuukautta mut sitten se oli slut.
      Poika on nähtävästi naistenmies kun 12-vuotiaasta asti on muija kainalossa kävellyt.. :D

• Onnellinen Äitikkä

Itse aloin seurustella jo 14 vuotiaana nykyisen mieheni kanssa (mies oli silloin 16 v.) Kimpassa on nyt oltu 23 v., joista 15 v. naimisissa ja edelleenkin rakkaus kukoistaa ja kaksi upeata poikaakin on saatu aikaiseksi.

• Yksi herra

Itse olen tällä hetkellä 21v. Kertaakaan en ole edes puhunut vieraalle tytölle. :-((.. liian ujo.

• lillamyy14

toivon lisää kannanottoo

• Näin minä

Ton ikäsenä ei ees pojat pyöriny pääs. Oli muuta ajateltavaa. Hyvä kun ees huomasin et niitä oli olemas, pyörittelin vaan päätä kun mimmit hihku kuoros miten IIIIIIIIHANA joku kundi oli. Olin kai ns. myöhään kukkinut, pojat alkoivat kiinnostaa ekan kerran vasta kun olin 16.

Tällöin sitten tämä eka seurustelukokeilukin alkoi. Jätkä oli 24. Syy näin suureen ikäeroon oli lähinnä se, että oman ikäiset pojat olivat tuossa vaiheessa vielä niin kypsymättömiä että halusivat vain pillua, eivät "oikeaa suhdetta". (Nyt jälkeen päin ajatellen, aika vaaleanpunainen kuva minulla oli "oikeasta suhteesta" :D) Lisäksi sen ikäisten kundien pinnallisuus aiheutti sen, ettei kaltaiseni pyöreä tyttö viehättänyt. Eli etsin seuraa vanhempien ja fiksumpien kundien luota.

Vanhempani pistivät stopin tälle kun saivat tietää, luulivat että mies oli kanssani vain hyväksikäyttömielessä. Ja juuri sitähän minä olin yrittänyt välttää seurustelemalla vanhemman kundin kanssa! :D Aina oltiin menty minun tahtiini. Vanhemmat eivät tätä ymmärtäneet. Katkerasti pistin välit poikki.

Seuraava suhde on sitten nykyinen vakituinen suhteeni, joka alkoi vähän yli puoli vuotta sitten. Vanhemmat tykkäävät pojasta, enkä minäkään valita ;).

Olen nyt 19, ja poika kaksi vuotta vanhempi. Tyytyväisempi en voisi olla, kun on rakastava, kunnioittava ja fiksu nuori mies kainassa. :) Nuoria tässä kuitenkin ollaan, että vaikka onnellisia ollaan, mene ja tiedä, miten kauan sitten kestää.. Toivottavasti mahd. kauan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162