Unelmista totta

Korhonen

Ainoastaan papereiden kahina rikkoo luokkahuoneen hiljaisuuden. Lukion ykkösluokan oppilaat täyttävät koettaan keskittyneinä. Silloin tällöin joku nostaa katseensa koepaperistaan, tutkailee miettiväisenä seinää tai hieraisee silmiään. Muutoin heidän huomionsa on suuntautunut paperiin pulpetilla ja sen sisältämien tehtävien ratkaisemiseen. Minulla on opettajanpöydällä edessäni aikakauslehti ajankuluksi, mutta en ole saanut luetuksi yhtään artikkelia. Silmäilen sen sijaan luokkaa tarkkaavaisena. Lunttausyritysten estäminen kuuluu tehtäviini, ja siinä olenkin hyvä. Eihän omista lukio-opintoajoistani ole kuin hieman yli kymmenen vuotta. Mutta nämä oppilaat ovat varsin tunnollisia, osittain siksi että tietävät kiinnijäämisriskin olevan suuri minun valvoessani kokeita. Valvonta ei ole kuitenkaan varsinainen syy luokkaa kiertävään haukankatseeseeni.

Täytyy myöntää, että katselen lähinnä luokan nuoria naisia, enkä niinkään lunttauksen estäminen mielessäni. Kuten lukioissa yleisesti nykyään, naispuolisia henkilöitä on selvä enemmistö, tässäkin luokassa kaksi kolmasosaa. Tai tyttöjähän nämä vielä ovat, 16-17-vuotiaita. Tunnen joskus lievää syyllisyyttä siitä, että nuorten oppilaiden katseleminen herättää minussa himokkaita ajatuksia. Mutta minkäpä mies silmilleen voi. Eturivissä istuvan Anun vartalo on sorja ja notkea. Varmaan taipuisi monenmoiseen sängyssä. Kuvittelen mielessäni tytön vuoteellani voihkimassa kiimaisena minun työntyessäni hänen sisäänsä. Kaluni alkaa seistä kivisenä opettajanpöydän takana mielikuvan voimasta. Anu seurustelee tässä samassa luokassa koepaperiaan täyttävän Juhanin kanssa. Juhani luultavasti tietää millainen Anu on sängyssä. Tunnen pienen kateuden piston sydämessäni 17-vuotiasta koulupoikaa kohtaan. Anu varmaan laukeaisi kuin raketti jos saisi joskus sisäänsä aikuisen miehen kullia teinipojan tökkäisyjen sijasta.

Seuraavaksi katseeni siirtyy ikkunanpuoleisella seinustalla istuvaan Sannaan. Hänen rintansa ovatkin todella katseltavat, suhteellisen kookkaat muuta kiinteät, eikä Sannan antelias kaula-aukko niitä ainakaan pyri peittelemään. Ihaillessani näkymää Sanna nostaa katseensa juuri väärällä hetkellä paperista. Jään kiinni itse teosta. Kyllähän naiset yleensä tietävät milloin heidän rintojaan katsellaan. Lasken katseeni ja alan mukamas lukea aikakauslehteäni, mutta ajatukseni ovat yhä hänen rintavaossaan. Opettajainhuoneen juoruilijoiden mukaan Sanna on nuoresta iästään huolimatta melkoinen miestennielijä. Kuvittelen itseäni puristelemassa noita rintoja… nuolemassa niitä.

Nostaessani katseeni uudelleen huomaan, että Milla katsoo suoraan minua kohti. Hän punastuu ja painaa nopeasti silmänsä alas. Kerran näinkin päin, hymyilen mielessäni. Ihan söpö tyttöhän Millakin on, vaikka ei tuokaan itseään esille samalla tavalla kuin jotkut muut luokassa. Taitaa olla hiukan ihastunut minuun. Niin kuin takanaan istuva Marikakin, jonka tiukkojen farkkujen peittämä takamus kääntää tehokkaasti miespuolisten päät keinahdellessaan koulun käytävillä. Päiväunelmissani haluaisin painaa tuon pikku härnääjän vatsalleen opettajanpöytää vasten pylly pystyssä, vetää kireät farkut alas ja sitten…

Kello soi. Tunti meni taas yllättävän nopeasti päänsisäisten elokuvieni ansiosta. Oppilaat tuovat koepaperit pöydälleni ja alkavat poistua luokasta. Monet tytöistä hymyilevät minulle keimailevasti. Epäsopivan katseeni kiinni saanut Sanna kumartuu hieman liian syvään palauttaessaan koepaperia pöydälle, niin että kaula-aukon tarjoama näkymä on hetken vain parinkymmenen sentin päässä silmieni edessä. Niin lähellä ja silti niin kaukana. Tiedän suosioni koulun oppilaiden, ja erityisesti tyttöjen keskuudessa. Suurin osa koulumme opettajista on eläkeikää lähestyviä naisia. Nuorena ja komeana miesopettajana saan paljon lisäpisteitä. Monet muutkin oppilaat kuin Milla ovat ihastuneita minuun. Kerran kävin koulun päätyttyä tyttöjen vessassa, kun huoltomiehellä oli muita kiireitä ja hän pyysi viemään sinne lisää käsipyyhkeitä. Ne seinäkirjoitukset olisivat saaneet härskimmänkin miehen punastumaan. On imartelevaa ja hieman kiihottavaakin tietää, että monen lukiolaistytön pikkuhousut kostuvat minun tunneillani.

Odotan viimeisenkin oppilaan lähtevän luokasta ennen kuin nousen pöydän takaa, ja vielä jonkin aikaa yksin luokassa niin että kaluni ehtii rauhoittua lepotilaan, ennen kuin lähden astelemaan koulun käytävää pitkin kohti opettajainhuonetta. Monet käytävällä parveilevista tytöistä hakevat katsekontaktia ja hymyilevät minulle ohittaessani heidät, rohkeimmat yrittävät flirttailla avoimesti. Jätän vastaamatta flirttiin, olenhan sentään työtehtävissä täällä. Ohitettuani tytöt saatan miltei tuntea miten ihailevat katseet hivelevät takapuoltani. En ole huomaavinanikaan niitä, vaikka olen huolellisesti valinnut suhteellisen kireät housut, jotka sopivasti esittelevät tiukkoja pakaroitani innokkaille nuorille silmille.

Kuten oppilaista, myös opettajista suurin osa on naisia, ja heillekin treenattu olemukseni tarjoaa silmänruokaa. Koulun ainoa nuorempi naisopettaja, kolmikymppinen kuten minäkin, on naimisissa, mutta silti huomaan joskus miten hänen katseensa viipyy hieman liian pitkään vartalollani. Joskus se, samoin kuin tyttöoppilaiden kuumat katseet, saa oman jalkovälini heräilemään, mikä tilanne housujen tiukahkon etumuksen huomioiden voisi käydä kiusalliseksi. Siltä olen vielä onneksi välttynyt. Kaluni koon takia tosin varustustani voi hahmottaa lepotilaisenakin, mikä tyttöjen vessan seinäkirjoituksista päätellen on myös pantu innostuneesti merkille.

Kaksi tuntia myöhemmin.

Tapanani on jo pitkään ollut käydä suihkussa poikien pukuhuoneessa koulupäivän päätyttyä. Säästänpähän omassa vesilaskussani ja pääsen raikkaana viettämään vapaa-aikaa. Lukio ykkösen pojilla oli tänään viimeinen liikuntavuoro, mutta heillä oli ohjelmassa suunnistusta, joten he ovat lähteneet suoraan kotiin. Kun kävelen kohti pukuhuonetta, liikuntasalin ovi aukeaa. Jaaha, ykkösen tytöt lopettivat vasta nyt oman liikuntatuntinsa. Silmät kirkastuvat ja hymyt valaisevat tyttöjen kasvot kun he huomaavat minut käytävällä. Eräs heistä on Sanna, jolla on yllään vartaloa nuolevan tiukat trikoot, jotka eivät jätä epäselviksi hänen pakaroidensa muotoja, ja yhtä piukea t-paita. Pysähdyn hetkeksi päästääkseni tytöt edelläni heidän omaan pukuhuoneeseensa. Sanna kävelee kylmän rauhallisesti suoraan eteeni. Häneltä on kengännauha päässyt aukeamaan. Sanna kumartuu ja alkaa sitoa nauhoja kiinni, trikoiden kangas painuu peppuvakoon ja kiinteä takapuoli keikkuu silmieni edessä. Kaluni alkaa jäykistyä vastustamattomasti Sannan pyllistäessä peppuaan esitellen. Tiedän että en saisi oikeastaan katsoa näin pitkään, mutta en saa pakotettua silmiäni irtautumaan näkymästä, ennen kuin Sanna on saanut kenkänsä taas kuntoon ja suoristautuu. Hän kääntyy minuun päin ja hymyilee maireasti nähdessään ilmeeni. Katseeni tipahtaa tahtomattanikin hetkeksi alemmas nuoren naisen rinnoille joiden pyöreät muodot piirtyvät tiukan paidan alta selvästi esiin.

Kaluni seisoo jo täydessä mitassaan, mikä ei ole ihan vähäinen. Tyttöjen silmät laajenevat, kun he katselevat kivikovan elimeni jalkoväliin nostattamaa kohoumaa. Sanna hymyilee leveästi. Anu, Milla, Marika ja kaikki muutkin tytöt ovat pysähtyneet käytävälle, heillä ei enää olekaan kiire pukuhuoneeseen. Mielessäni häivähtää ajatus, että tänä iltana tulevat sormet saamaan ylitöitä monessa neitsytkammiossa. Lähden nopeasti harppomaan kohti poikien pukuhuonetta kiimaisenkuumien katseiden nuollessa jalkoväliäni.

Läimäytän oven kiinni perässäni. Pesen kasvoni kylmällä vedellä, läpsäytän itseäni kivuliaasti kiveksille. Silti kestää lähes viisi minuuttia ennen kuin kaluni suostuu jälleen laskeutumaan säädyllisiin mittoihin. Painan korvani seinää vasten. En saa selvää mitä naapuripukuhuoneessa puhutaan - seinät ovat aika paksut - mutta asiaa tuntuu olevan paljon ja vähän väliä kuuluu varsinainen kikatuskonsertti. Lopulta häly alkaa hiljalleen vaimentua, kun tytöt suihkussa käytyään ja pukeuduttuaan lähtevät koululta. Rentouttava suihku on nyt ilman muuta itsellenikin paikallaan päivän varsin kuumottavien tapahtumien jälkeen. Vedän päällyspaidan pois päältäni. Sitten pysähdyn hetkeksi paikoilleni.

Huoneen seinällä on peili, josta näen heijastuksena selkäni takana olevan pukuhuoneen oven. Se on raollaan. Milla katselee ovenraosta sisään huoneeseen. Hän ei tiedä että täällä on peili, tyttöjen tiloissa ei ole vastaavaa. Hän ei tiedä että pystyn näkemään peilin kautta taakseni ja seuraamaan hänen tekemisiään. Milla ei astu sisään. Ehkä hän oli matkalla ulos huomatessaan oven olevan raollaan, vilkaisi sisään, näki minut, pysähtyi katselemaan… Mieleeni tulee Millan aiempi ihastunut katse kokeen aikana. En paljasta mitenkään että olen huomannut hänet. Tilanteessa on jotain hyvin kiihottavaa, hänen pienessä salaisessa katseluhetkessään. Päätän antaa hänelle hieman enemmänkin katsottavaa. Olenhan minäkin katsellut tyttöjä, joten annetaan jotain takaisin, Millalle yksityisnäytöksenä.

Alan vetää aluspaitaa pois päältäni. Paljastan koko jäntevän ylävartaloni Millalle, hän katselee takaapäin ovelta lihaksikkaita käsivarsiani ja selkääni, uskaltaa tuskin hengittää. Millan käsi siirtyy farkkujen sisään samalla kun hänen katseensa liikkuu edelleen ihailevana kropallani. Käsi liikahtelee housujen sisällä Millan jalkovälissä kun hän alkaa masturboida ääntäkään päästämättä. Minä ryhdyn vetämään housuja hitaasti jaloistani niin että hän saa nähdäkseen tiukan lihaksikkaat pakarat. Kullini seisoo taas teräksenkovana, mutta sitä Milla ei voi tietää, koska olen koko ajan selin häneen. Kiskaisen housut jaloistani, nostelen käsivarsiani ja venyttelen siinä paikoillani antaakseni hänelle vielä hieman paremmat näkymät. En usko että tyttö on aiemmin nähnyt vierasta miestä alastomana edes takaapäin. Millalta pääsee hiljainen voihkaisu hänen tyydyttäessään itseään minua katsellen. Katson parhaaksi astua suihkuun, en voi tämän kauempaa uskottavasti viivytellä, ja Millan on vaikea olla enää täysin ääntelemättä. Laitan suihkun oven kiinni takanani.

Väännän hanaa niin että hyvin kylmä vesisuihku ryöppyää päälleni. Pakko saada hieman viilennystä. Mieleeni nousee villejä mielikuvia joissa nussin rajusti tuota 16-vuotiasta koulutyttöä, panen edestä ja takaa, nostan seinää vasten ja työnnyn puoliväkisin sisään. Päänsisäisissä kuvissani Millan jalkovälin vako on niin kuuma että se höyryää, ja samalla märkä, niin märkä. Tartun kädelläni kullini varresta, tunnen sormenpäilläni sen lämpimän kovuuden, ja valmistaudun runkkaamaan voimallisesti tyydyttääkseni jalkovälissä sykkivän vaativan paineen. Sitten kuulen oven kolahtavan. Pukuhuoneen oven. Lähtikö Milla? Mutta miksi hän olisi lyönyt oven kiinni lähtiessään? Tuliko joku muu sittenkin pukuhuoneeseen, vaikka luulisi koulun tähän aikaan jo tyhjenneen? Irrotan otteeni kalusta, kietaisen pyyhkeen nopeasti lanteilleni ja kurkistan ulos suihkusta.

Milla seisoo poikien pukuhuoneessa, katselee ympärilleen uteliaana ja huomaa sitten minut. Hän punastuu taas hiukan mutta katsoo silti silmiin. Astun pois suihkun puolelta, kullini seisoo yhä tyydyttämättömän kovana nostaen pyyhettä koholle, mutta tiedän että juuri nyt en saisi kaluani millään keinolla laskeutumaan. Millan katse putoaa pyyhkeen kohoumalle, hän katsoo sitä ja nuolaisee tiedostamattomasti huuliaan, mutta nostaa sitten väkisin silmänsä, ne viivähtävät hetken vatsalihasteni kohdalla, sitten hän katsoo taas suoraan silmiini. Onnistun puhuessani kuulostamaan kylmän rauhalliselta, vaikka oloni tuntuu hyvin kuumalta.
“Minä luulin että koululla ei ole enää ketään, kun oppitunnit ovat jo loppuneet ja siivooja tulee vasta illalla. Mitäs sinä Milla etsit poikien pukuhuoneesta..?”
En sano mitään siitä että näin hänet jo hetkeä aiemmin peilistä. Milla selvittää kurkkuaan hermostuneella pikku rykäisyllä.
“Niin joo. Mä tulin siis kun mun… enkun kirja ei ollu repussa niin ajattelin…”
“Ajattelit että se on poikien pukuhuoneessa?”
“Niin… tai ei…Emmä oikein tiedä.”
Kävelen pukuhuoneessa hetken aikaa ja olen etsiskelevinäni lukion ykkösluokan englannin kirjaa. Millan katse vaeltaa taas vartalollani, ja minä puolestani tutkailen vaivihkaa sivusilmällä häntä. T-paita ei ole mitenkään tiukka, mutta saatan silti erottaa rintojen ääriviivat ja nännien kovettuneisuuden. Minua tutkailevissa silmissä näkyy sellainen kiilto, jonka olen ennenkin nähnyt naisen silmissä… makuuhuoneessa yleensä. Paine jalkovälissäni kasvaa vielä hiukan suuremmaksi. Milla on minua melkein puolta nuorempi, mutta onhan hän 16-vuotiaana jo täysi-ikäinen ja täysivaltainen, joissain asioissa.
“Ei täällä näy englannin kirjaa olevan.”
Kierrän vaivihkaa Millan taakse ja tartun häntä olkapäistä. Kumarrun ja kuiskaan hänen korvaansa:
“Kirja on pelkkä tekosyy, eikö totta. Sinä tulit tänne koska haluat jotain muuta.”
Tunnen miten Milla jäykistyy hieman. Mutta hän ei yritä irtautua otteestani.
“Tulit koska haluat miestä, minua… haluat että panen sinua nyt, täällä pukuhuoneessa. Etkö vain haluakin, Milla?”
Tyttö on hetken hiljaa, nyökkää sitten arasti.

Käännän Millan määrätietoisesti ympäri, seisomaan vastapäätä minua. Tartun hänen ranteestaan ja ohjaan käden lanteilleni, pyyheliinan reunalle. Milla alkaa vetää liinaa pois. Se valahtaa irti vyötäröltäni, tyttö pitää sitä hetken kädessään ja pudottaa sitten lattialle. Olen Millan edessä alastomana, hän näkee ensi kertaa verhoamattomana kaluni joka seisoo odottavana ja vaativana. Näen hänen kasvoiltaan hämmentyneen kysymyksen. Pitäisikö tuon mahtua sisään?

Tartun Millan t-paidan helmoista, alan nostaa paitaa ylöspäin, tyttö nostaa kätensä ylös niin että voin vetää paidan hänen yltään. Pudotan sen lattialle ja alan aukaista valkoisten rintaliivien hakasia. Pian liivit putoavat lattialle paidan vierelle. Kiinteän täyteläiset rinnat vapautuvat näkyville, nänninpäät nöpöttävät kovina kuin pienet kivet. Milla laskee ujosti katseensa alas seistessään edessäni rinnat paljaina. Ne eivät ole erityisen kookkaat, mutta pystyt ja terhakat nuoren naisen rinnat. Sivelen niitä hetken kädelläni, kumarrun ja pyörittelen kielenkärkeäni nänninpäässä. Haluan viestiä hänelle ettei ole syytä hämmentyä.
“Sinulla on tosi kauniit ja naiselliset rinnat, Milla.”
Tyttö aukaisee farkkujensa vetoketjun, vetää ne alas ja pudottaa nilkkoihinsa, ravistaa jaloistaan. Hänellä on yllään nyt vain pikkuhousut. Näen että ne ovat kastuneet edestä. Työnnän käteni Millan pikkupöksyjen sisään, sormeni tunnustelee hetken tahallisen härnäävästi tytön kaikkein pyhintä, häneltä pääsee hiljainen huokaisu. Polvistun ja alan käsilläni vetää pikkuhousuja alemmas, aina nilkkoihin saakka, samalla työnnän kasvoni lähemmäs häntä ja nuolaisen kielelläni tytön jalkoväliä. Tiukasta neitsytpillusta tihkuvat kiimanesteet ovat kostuttaneet häpykarvoituksen, joka on vielä tyttömäisesti hieman harva. Nousen ylös ja hymyilen hänelle rohkaisevasti, kun hän tunnustaa sen minkä jo tiedänkin.
“Mä en ole ollut vielä… sillai. Tai olen mä sormilla, mutta sitä ei kai lasketa.”
Nyökkän alemmas kohti kaluani, pitkää ja varsin paksua varustusta joka seisoo häpeilemättömän, suorastaan röyhkeän näköisenä odottaessaan että pääsee suorittamaan tehtäväänsä.
“Eipä taida etusormesi olla ihan tuota luokkaa.”

Pukuhuoneen keskellä on vankka puupöytä jonka päällä on hajallaan urheiluvarusteita. Pyyhkäisen kädelläni pesäpallomailat ynnä muut roinat lattialle, jonne ne putoavat melkoisella kolinalla. Onneksi koululla ei tähän aikaan ole ketään kuulemassa. Tartun Millaa kainaloista vahvalla otteella ja nostan hänet pöydälle. Hän laskeutuu varovaisesti selinmakuulle. Nousen myös pöydälle, vien käteni tytön reisien sisäpinnoille ja työnnän jalat haralleen. Millan jalkoväli aukeaa eteeni kuin valloittajaansa odottaen.
“Tiedät varmaankin että tämä voi aluksi sattua.”
“Joo tiedän, mutta se menee ohi, eikö?”
“Menee. Pieni hinta nautinnosta, Milla…”
Lasken keskivartaloani hänen jalkoväliinsä, ohjaan kaluni häpyhuulille.

Työnnän kullini varovaisesti sisään tytön kuumankosteaan vakoon, en vielä kovin pitkälle, sitten ulospäin ja uudelleen sisään vähän syvemmälle. Millan neitseellinen teinitytön tavara on melkoisen ahdas sisään työntyvälle isokokoiselle kalulle, mutta hänen kiihottunut märkyytensä auttaa kovan elimen työntöliikettä. Milla ynähtää tuskan ja nautinnon sekaisen huokauksen avatessani häntä vähitellen yhä syvempään työntyen. Lopulta kaluni on kokonaan hänen sisällään, vetäydyn hieman ulos ja työnnyn taas sisään tasaisen rytmikkäästi. Tuskansävyinen väre hänen äännähdyksissään alkaa hälvetä ja muuttua mielihyvän ja nautinnon voihkaisuiksi. Suutelen tytön huulia, käteni tutkiskelevat hänen vartaloaan, puristavat rintoja ja leikittelevät nänneillä samalla kun jäykkä siitin tekee työtään alempana. Hänen kätensä siirtyvät lihaksikkaille pakaroilleni pusertaen niitä tiukasti kuin yrittäen pakottaa minut työntymään vielä enemmän sisäänsä. Tunnen kynsien painautuvan takamukseeni ja Millan selän nousevan kaarelle kivikovan sauvan työntyessä voimakkaasti häneen. Kullin upotessa reunojaan myöten tytön jalkovälin märkään kuumuuteen kurkustani nousee eläimellinen murahdus, Millan vinkaistessa mielihyvästä. Kohotan ja lasken lanteitani, sysään kerran toisensa jälkeen rajusti miehuuteni tiukkana sykkivän nuoren lihan puristukseen. Milla haukkoo henkeään, hänen vartalonsa vavahtaa ja pää pyörähtelee sivuttain, voihke muuttuu villiksi kiljaisuksi kun hän saavuttaa nautintonsa huipun. Minä työnnyn häneen kiivaasti vielä pari kertaa kunnes paine kasvaa liian suureksi ja päättyy räjähtävään, ravisuttavaan orgasmiin.

Makaamme vierekkäin isolla puupöydällä syvään hengittäen, toipuen hitaasti. Lopulta kohotan pääni ja katson Millaa suoraan silmiin. Hän hymyilee ja kuiskaa hiljaa yhden sanan, kuin ei vielä pystyisi puhumaan enempää.
“Ihanaa.”
“Niin oli, Milla. Niin oli.”

Lepäilemme vielä tovin kylki kyljessä, kunnes äkkiä tunnen Millan käden kevyen kosketuksen reidelläni. Se siirtyy pian jalkoväliini jossa uteliaat nuoret sormet tunnustelevat varovaisesti kiveksiäni, siirtyvät sitten sivelemään sormenpäillään pehmennyttä penistä. Tutkimusretken jatkuessa sen kohde alkaa hiljalleen voimistua, paisua ja kovettua tytön sormien pidellessä sitä otteessaan, sormien ote tiukkenee hieman kun hellä ja tutkiskeleva sively muuttuu pieneksi kiusoitteluksi. Pian Milla pitelee kädessään täyteen mittaansa noussutta lämmintä mutta kivisen kovaa miehistä kalua. Minä huokaisen hiljaa tuntiessani tytön käden liikkuvan hiljalleen sen vartta pitkin ylös ja alas.
“Milla, jos haluat itse määrätä tahdin, niin voit tehdä sen siinä päällä.”
“Joo, ratsastaa. Mä olen aina halunnut oman hevosen.”
Hän hihittää tyttömäisesti ja vähän hermostuneesti, mutta nousee samalla hajareisin polvilleen ylleni. Autan käsilläni kokematonta tyttöä kun hän sovittelee häpyhuuliaan allaan sojottavan kullin kärjelle. Pian hän laskeutuu hieman alemmas niin että kalun kärki painuu hänen sisäänsä, tunnen märän tiukkuuden hierovan kullinkärkeä kiihottavasti kun Milla huojahtaa kiihdyksissään yläpuolellani. Hän työntää lanteitaan alemmas lävistäen itsensä jalkovälini raudanlujaan paaluun varovaisesti mutta päättäväisesti, nostaa sitten lantiotaan ylemmäs ja työntyy uudelleen vielä alemmas. Milla nojaa suorin käsin rintakehääni, terhakat nuoret rinnat vavahtelevat kun hänen ylävartalonsa liikkuu lanteiden tahdissa. Pian hänen liikehdintänsä on jo voimakkaampaa, uskaliaampaa, tiukka nuori pillu melkeinpä imee kaluani poimuihinsa, pusertaa ja hieroo sitä, hänen keskivartalonsa työntyy alapäin niin että kaluni uppoaa kokonaan hänen sisäänsä. Millan lantion nytkytys kiihtyy, hän työntää sen minua vasten saadakseen kullin juurtaan myöten syvään sisälleen jokaisella työnnöllä. Hän seivästää itsensä kaluuni, pohjaan saakka. Viimeisten rajujen työntöjensä aikana Millan voihkinta muuttuu yhä kiihkeämmäksi päättyen suoraan äänekkääseen huutoon. Saavutan oman huippuni lähes samalla hetkellä ja purkaudun hänen sisäänsä pitelemättömällä voimalla. Milla lysähtää voipuneena makaamaan päälleni pehmenevä kalu yhä sisällään.

Makaamme siinä pitkään sylikkäin. Lopulta vilkaisen pukuhuoneen kelloa. Yli tunti ennen kuin siivoojat saapuvat. Raukea lepohetki, jonka tarvitsimme toipumiseen villistä kiimantäyteisestä paneskelusta poikien pukuhuoneessa, on ohitse. Ehdimme puhdistautua kaikessa rauhassa.
“Täytyy käydä suihkussa pesemässä nämä kaikki eritteet pois.”
“Tota… meenks mä tyttöjen pukuhuoneen suihkuun?”
“Älä höpsi tyttö. Tulet minun kanssani nyt tuonne.”
Milla lähtee suihkuun minun seuratessani perässä. Hän keikauttaa pari kertaa alastonta takapuoltaan liioittelevasti kävellessään edelläni ja tirskahtaa samalla teinimäisesti. Tunnen jalkovälissäni hienoista painetta kaluni nostaessa taas päätään. Hitto vieköön, tyttö.

Peseydymme yhdessä saman suihkun alla. Milla saippuoi vartaloni. Vatsa- ja selkälihakset samoin kuin pakarat saavat huolellisen erikoiskäsittelyn hänen käsiensä sivellessä ne puhtaaksi pitkillä nautiskelevilla vedoilla. Erityisen tarkasti Milla tietenkin puhdistaa haarojen välin, arvattavin seurauksin. Hän ei kuitenkaan tyydytä minua vaan jättää kiihotetun kaluni seisomaan kaikessa komeudessaan.
“Pitäähän mulla olla katseltavaa.”
Sitten on minun vuoroni. Pesen hänen selkänsä, vatsansa ja rintansa, erityisesti nänninnypyköiden seutu kaipaa jostain syystä mielestäni huolellista kuurausta. Siirryn alavartaloon, ensin peppu ja reidet, ja lopulta käteni hakeutuu tytön jalkoväliin. Sormeni painuu sisään hänen pimppivakoonsa, tunnen sieltä tihkuvan märkyyden joka ei ole peräisin suihkuvedestä.
“Täältä pitää vielä hiukan rassata.”

Ohjaan Millan nojalleen suihkun märkää seinää vasten, polvistun hänen eteensä. Hän levittää jalkojaan tarjoten minulle vapaan pääsyn päämäärääni. Vien kasvoni hänen haaroihinsa, työnnän kieleni hennon karvoituksen lävitse paisuneille häpyhuulille ja edelleen sisään häneen. Tunnen jälleen saman kuuman, tiukan kosteuden mutta tällä kertaa kieleni ympärillä. Työnnän makuelimeni tunnustellen eteenpäin, löydän häpykielen ja alan hieroa sitä. Milla voihkii, tai oikeammin huutaa ääni väristen, kun yksi kieli alkaa tanssittaa tuota toista kieltä hänen sisällään. Tyttö tarrautuu käsillään takaraivostani ja vetää päätäni eteenpäin jalkoväliinsä, ja painaa samalla lantiotaan kohti kasvojani. Hetkeen en tahdo saada henkeä sisääni nivusten painautuessa tiukasti minua vasten. Kasvoni kastuvat märiksi saadessaan osansa hänen kiimamahloistaan. Muutama lipaisu lisää hänen sisällään, ja hurmioituneen kiljaisun myötä Milla laukeaa. Hän putoaa lattialle seurakseni vavahdellen orgasminsa kourissa.

Seison koulun ulko-ovella täysissä vaatteissa. Katselen miten Milla poistuu reppu selässään, peppu naisellisesti keikkuen kävellessään. Kenenkään ei ole syytä nähdä miesopettajan ja 16-vuotiaan tyttöoppilaan poistuvan yhdessä koululta yli kaksi tuntia koulupäivän päättymisen jälkeen, joten minä odotan täällä vielä hetken aikaa ennen kuin lähden. Samassa kännykkäni ilmoittaa tekstiviestin saapumisesta. Kaivan sen esiin ja luen viestin. Sanna lukion ykköseltä kertoo kadottaneensa äikänkirjansa tänään jossain vaiheessa koulupäivää.

Ehkä opettaja voisi auttaa sen etsimisessä huomenna koulun jälkeen?

18

16766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupeliskeikkaa

      runkuti runks

    • novelli =)

      upeaa :)
      niin siististi kirjoitettu ja huolellisesti.

      Toivottavasti tulee jatkoa. tai, tuohon se voisi jäädäkkin, mutta ihan pieni jatko vain :)

    • Eisley

      Olin todella yllättyny lukemastani novellista, pidin siitä todella! [Yleensä tyydyn vain kritisoimaan ja tartun turhanpäiväisiin virheisiin etc.]Hyvin jaksotettu,jaksoi lukea hyvin loppuun,vaikka novelli(kin) oli pituutta ihan reippaasti. ;D Sisältö oli huikeaa. Käytät tosi erikoisia ilmauksia,ja rikasta kieltä on mielenkiintoista lukea. Ja näin lukiolaistyttönä täytyy kyllä sanoa,että aihe kolahti kyllä täydellisesti! Mikäs sen hienompi fantasia,kuin oppillaan ja opettajan välinen salainen,kiihkeä seksi poikien pukuhuoneessa,njam. ;]Lisää tämmösiä!

      Ja ihan uteliaisuudesta kysyisin,että mitä sukupuolta/ikäluokkaa edustat?

      • Korhonen

        Tarina on mikä on, kirjoittajan henkilötiedoista riippumatta.`

        No, ei se mikään valtiosalaisuus ole. ~30 vuotta, xy-kromosomit.


      • Eisley
        Korhonen kirjoitti:

        Tarina on mikä on, kirjoittajan henkilötiedoista riippumatta.`

        No, ei se mikään valtiosalaisuus ole. ~30 vuotta, xy-kromosomit.

        Eipä niillä niin väliä olekkaan,kuten sanottu,uteliaisuuttani vain....Novellin kielestä sun muusta on pääteltävissä,ettei kirjoittaja (eli sinä...) ole itse ihan 16-kesäinen..ja ajattelin vain tarkistaa että pitää tämäntyyppinen kutina paikkaansa. (:


    • mia

      Erittäin hyvin kirjoitettu ja kaikinpuolin ihan helvetin hyvä novelli!

      Tätä lisää!!

      • Ope

        Hyvä tarina kerrankin.Nyt vain Sannaa viikseen ja tekemään nahkahuilu soittoläksyjä.


      • Womba
        Ope kirjoitti:

        Hyvä tarina kerrankin.Nyt vain Sannaa viikseen ja tekemään nahkahuilu soittoläksyjä.

        Seuraavaksi Sanna vuorossa.


    • poju

      se on semmonen homma että kymppi pärähti noin vain!!kirjota lisää

    • ansu

      Loistava tarina!! Ei olisi mahdollista saada jatkoa?? Todella hyvin kirjoitettu.

      • ....

        Pidin todella paljon. On todella kiva että joku sentään kirjoittaa hyviä juttuja :)


    • Herotols

      Täytyy yhtyä muihinkin vastaajiin. Hyvän tason pidit koko tarinan ajan etkä sortunut mauttomuuksiin. Ei muuta kuin seuraavaksi yhtä hyvä juttu Sannasta ja Anusta.

    • lisää

      Mahtava tarina...Jatko-osan voisi kirjoittaa tuosta Sannasta :)
      Ihmettelen vain ehkäisyn puutteesta...kortsua ei laitettu...enkä oikein usko neitseellisen Millan syövän e-pilereitä.

    • tällästä tarinaa lisää!!!

      Aivan mahtava tarina, lisää tällästä niinku olis jo! :D Heh! Täyden kympin saat kyllä tästä tarinastas, kirjottele ihmees lisää samantyylisiä!!:)) Ihan itekki kostuin lueskellessani tuota, tarina vei menessään!

    • oppilas

      Kuules Korhonen, ei voi muuta sanoa, ku aivan erinomainen suoritus.ihan L:n tasoa!
      Korhonen pistää vaan lisää sitä tekstiä arvioitavaksi!

    • yliopistomimmi

      No mahtava tarinahan tämä oli, mutta ajattelin nyt jotakin negatiivistakin hihkaista aiempien moninaisten kehujen jälkeen (siis tarinahan oli melkein täydellinen, joten sen kanssa voi hivenen nussia pilkkua...): alkupäässä jotenkin ärsytti minäkertojan liiallinen tietoisuus kaikesta; teksti oli kuin narsistisen "näen kaiken" -hulluilua...

      Mutta siis kyllä märäksi sai! Itse asiassa olen tässä lähiaikoina itse toteuttamassa parin ihmisen unelmaa (alle kaksikymppinen ja n. 35-vuotias, opiskelija ja opettaja...), ja ei tarinasi ainakaan epäröimään saanut... =D

    • tyttönen89

      hienosti kirjoitettu! alkutarina oli sopivan pituinen eikä seksikohtauskaan ollut liian pitkä/lyhyt. lisää tämmöisiä =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe