Laitoshuoltajan työharjoittelu

kurssille kurssille

Olen harkinnut hakeutuvani laitoshuoltajan kurssille.

Koulutushan on aika lyhyt ja siihen sisältyy paljon työharjoittelua.

Mitä PÄIVÄtyöpaikkoja voisi kysellä harjoittelupaikoiksi?
Mieleeni ei tule kuin hammaslääkäri ja neuvola.

Kaksivuorotyö ei siksi käy, kun lapseni on erityispäiväkodissa ja harjoittelun ajaksi en viitsisi lähteä päiväkotia vaihtamaan tässä vaiheessa.

9

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonkuli

      Laitossiivooja koulutusta käydessäni oli meillä kaksi eri työharjoittelupaikkaa. Toisen suoritin sairaalassa vuodeosastolla ja toisen päiväkodissa, ja siis päivävuorossa.

      • veronmaksajien rahoilla

        Mää en kyllä ymmärrä miksi noita kursseja ja koulutuksia järjestetään. Jokaisella pysyy rätti ja moppi koulussa ilman koulutusta.Kuinka joku voi olla kiinnostunut siivoojan ammatista.

        Mahtaa olla tosi mielenkiintoista paskoja siivoomassa sairaalassa.YÖK!


      • Puhtaus on puoli ruokaa
        veronmaksajien rahoilla kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä miksi noita kursseja ja koulutuksia järjestetään. Jokaisella pysyy rätti ja moppi koulussa ilman koulutusta.Kuinka joku voi olla kiinnostunut siivoojan ammatista.

        Mahtaa olla tosi mielenkiintoista paskoja siivoomassa sairaalassa.YÖK!

        Niin, mahtais muuten olla tosi mielenkiintoista, jos sairaalassa ei olisi sitä paskojen pyyhkijää. Siivoojat katsos vastaavat siellä siitä hygieniasta yhdessä hoitajien kanssa.

        Kato jonkun on sekin työ tehtävä, että voidaan hyvin tässä yhteiskunnassa.

        Kait sinä ottaisit sitten sairaaloihin joitakin tyyppejä siivoilemaan, joilla nyt vaan pysyy luuttu ja ämpäri kädessä...ja poraisit ensimmäisenä kun omaisesi saisi vakavan infektion huonon sairaalahygienian vuoksi.

        Anna kuule toisten vaan siivota ja ole iloinen ettei sun sitä tarvitse tehdä :)


      • Ani
        veronmaksajien rahoilla kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä miksi noita kursseja ja koulutuksia järjestetään. Jokaisella pysyy rätti ja moppi koulussa ilman koulutusta.Kuinka joku voi olla kiinnostunut siivoojan ammatista.

        Mahtaa olla tosi mielenkiintoista paskoja siivoomassa sairaalassa.YÖK!

        opiskella ugandalaisista sammakoista yliopistolla. :b


      • ÄH.....
        veronmaksajien rahoilla kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä miksi noita kursseja ja koulutuksia järjestetään. Jokaisella pysyy rätti ja moppi koulussa ilman koulutusta.Kuinka joku voi olla kiinnostunut siivoojan ammatista.

        Mahtaa olla tosi mielenkiintoista paskoja siivoomassa sairaalassa.YÖK!

        sairaalassa/sairaalaapulainen.Petaa vuoteita!jakaa ruokaa!on se ketä jaksaa jutella potilaankin kanssa"
        tarjoilee ruokia!
        keittää aamu ja iltakahvia!
        sairaalaapulainen on todella tärkeä ja tekee käsittämättömän hyvää ja arvokasta työtä!
        Sitten voi tietysti miettiä koulusiivoojaa joka pesee samalla rätillä veskit ja ruokalat(tyyliin hälläväliä?
        materiaalien tunteminen ynm.
        ompa muuten niinkin että liitutaulun pyyhintä itsessään vaatii harjotusta jopa kokeneeltakin.
        puhumattakaan lattianhoitokoneista ynm.


      • Anonyymi
        veronmaksajien rahoilla kirjoitti:

        Mää en kyllä ymmärrä miksi noita kursseja ja koulutuksia järjestetään. Jokaisella pysyy rätti ja moppi koulussa ilman koulutusta.Kuinka joku voi olla kiinnostunut siivoojan ammatista.

        Mahtaa olla tosi mielenkiintoista paskoja siivoomassa sairaalassa.YÖK!

        Orjatyö


    • töihin

      Hei!Pääkaupunkiseudulla on HUS:lla töitä useissa eri sairaaloissa. Siellä löytyy myös pelkkiä päivävuoroja, ja kun pääset taloon sisään voi HUS kouluttaa oppisopimuksella laitoshuoltajaksi. Ota vaan yhteyttä HUS:n työhönottoon. Työ ei ole niin rankkaa kuin yksityisellä sektorilla, palkka on paljon parempi, mutta työ on tietenkin tehtävä hyvin ja ahkeruutta vaaditaan..

      • Karkkimaa

        Työpaikassani Mariassa harjoittelija oli monessa paikassa ja eri työpari. Saattoi joutua myös yksin siivoamaan ilman paria.

        Harjoittelun tarkoituksena on olla saman ohjaajan kanssa koko ajan.


    • Karkkimaa

      Koulu jossa etenkin kesällä peruspesua.

      Myös neuvottelukysymys harjottelupaikassa että jos vois tehdä vain aamuvuoroa. Itse tein sairaala-jaksossa niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe