onko kellään ollut semmoista että Bokseri haluaa
syliin.
mutta jos sen päästää,se puree mustelmille käden
ja intoilee.
olen antanut rauhoitukseen 30 mg disperiiniä pvä.
se kuulemma saa koiran rauhottumaan.
vaikkakin oksentelu on lisääntynyt päivittäiseksi.
bokseri ja disperiiniä 30mg pvä
8
1480
Vastaukset
- sitten.....
tappaa sen koiran vai?
Lueppa tästä linkistä se myrkytyskohta ja lopeta tuo eläinrääkkäys:
http://www.geocities.com/junipermoors/ensiapu.html- kari
no en sitten anna!
anteeksi.
- julli
taidat olla aika tyhmä kun tollasia viestejä laitat, ei kukaan voi noin yksinkertainen olla!!
- ilmo
annan itse koiralleni vain ja ainoastaan suklaata
koska silla voi mussutella koiraa ja samalla pikkuisen lihottaa jos on tarve.
EI TODELLAKAAN MITÄÄN ASPE DISPERIINI lääkkeitä
NE ON IHMISIÄ VARTEN EI KOIRIA.
Välillä pikkuisen purukumia suuhun niin ei henkikään haise suklaalle ettei vaimo tiedä että on taas makupalat maistunu. - Elli
ilmo kirjoitti:
annan itse koiralleni vain ja ainoastaan suklaata
koska silla voi mussutella koiraa ja samalla pikkuisen lihottaa jos on tarve.
EI TODELLAKAAN MITÄÄN ASPE DISPERIINI lääkkeitä
NE ON IHMISIÄ VARTEN EI KOIRIA.
Välillä pikkuisen purukumia suuhun niin ei henkikään haise suklaalle ettei vaimo tiedä että on taas makupalat maistunu.Hmmm....pitäisikö tuo suklaa juttu ottaa tosissaan vai onko toikin provokatiivista vain... kai kaikki koiran omistajat tietää, että suklaa tappaa koiran...
- kari
olen kehitysvammainen ja ruoskin nyt itseäni.
olen kielon veli sekä juilas irmi töuräs.
juuku muullittaaa silmässäni ja kakelin randelinkin.pimppi.
no okei yritän jyystää koirasta pois ne disperiinit!
pam pam.
laukaus laukaus sarrrja!
asento! - minä
ei ole kaikki kotona..
- Ilmin
Se saattaa johtua siitä että bokserisi on nälkäinen. Silloin ne saattavat pyrkiä syömään sinua. Varsinkin jos koirasi oksentelee ihan päivittäin se voi olla todella nälissänsä. Intoiluun voi olla syynä tuo antamasi disperiini. Voi olla että 30mg:lla on tavallaan käänteinen vaikutus ja se tekee koirastasi hieman normaalia vilkkaamman. Vielä tuosta koiran päästämisestä syliin sinun tulisi huomioida ettei bokseri ole varsinainen sylikoira. Tähän tarkoitukseen on jalostettu muita rotuja ja kissoja. Myös marsuja voi pitää sylissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969