bokseri ja disperiiniä 30mg pvä

kari

onko kellään ollut semmoista että Bokseri haluaa
syliin.
mutta jos sen päästää,se puree mustelmille käden
ja intoilee.
olen antanut rauhoitukseen 30 mg disperiiniä pvä.
se kuulemma saa koiran rauhottumaan.
vaikkakin oksentelu on lisääntynyt päivittäiseksi.

8

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten.....
      • kari

no en sitten anna!
        anteeksi.

• julli

taidat olla aika tyhmä kun tollasia viestejä laitat, ei kukaan voi noin yksinkertainen olla!!

• ilmo

annan itse koiralleni vain ja ainoastaan suklaata
        koska silla voi mussutella koiraa ja samalla pikkuisen lihottaa jos on tarve.
        EI TODELLAKAAN MITÄÄN ASPE DISPERIINI lääkkeitä
        NE ON IHMISIÄ VARTEN EI KOIRIA.
        Välillä pikkuisen purukumia suuhun niin ei henkikään haise suklaalle ettei vaimo tiedä että on taas makupalat maistunu.

• Elli
        ilmo kirjoitti:

annan itse koiralleni vain ja ainoastaan suklaata
        koska silla voi mussutella koiraa ja samalla pikkuisen lihottaa jos on tarve.
        EI TODELLAKAAN MITÄÄN ASPE DISPERIINI lääkkeitä
        NE ON IHMISIÄ VARTEN EI KOIRIA.
        Välillä pikkuisen purukumia suuhun niin ei henkikään haise suklaalle ettei vaimo tiedä että on taas makupalat maistunu.

Hmmm....pitäisikö tuo suklaa juttu ottaa tosissaan vai onko toikin provokatiivista vain... kai kaikki koiran omistajat tietää, että suklaa tappaa koiran...

• kari

olen kehitysvammainen ja ruoskin nyt itseäni.
      olen kielon veli sekä juilas irmi töuräs.
      juuku muullittaaa silmässäni ja kakelin randelinkin.pimppi.
      no okei yritän jyystää koirasta pois ne disperiinit!
      pam pam.
      laukaus laukaus sarrrja!
      asento!

• minä

ei ole kaikki kotona..

• Ilmin

Se saattaa johtua siitä että bokserisi on nälkäinen. Silloin ne saattavat pyrkiä syömään sinua. Varsinkin jos koirasi oksentelee ihan päivittäin se voi olla todella nälissänsä. Intoiluun voi olla syynä tuo antamasi disperiini. Voi olla että 30mg:lla on tavallaan käänteinen vaikutus ja se tekee koirastasi hieman normaalia vilkkaamman. Vielä tuosta koiran päästämisestä syliin sinun tulisi huomioida ettei bokseri ole varsinainen sylikoira. Tähän tarkoitukseen on jalostettu muita rotuja ja kissoja. Myös marsuja voi pitää sylissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe