Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

NImi ehdotuksia

jälleen kerran

Tämä aihe on jo loppuun käsitelty!
Mutta silti en löydä mistään sopivaa nimeä koiralleni:

Narttu sekarotuinen, pääasiassa musta, noutajan näköinen pullukka karvapallo puoli pitkällä karvalla ja tummilla nappisilmillä=)

Aivot kuluneet puhki nimeä miettiessä=/

Kiitoksia jo etukäteen jos joku viitsii keksiä tai vaivautua kirjoittaamaan=)

24

11639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mixeri85

      Xena tai Angel ? :)

      ne nimet mulla tuli eka mieleen kun kuvailit koiraa

    • rosso

      Vähän enemmän pitäisi tietää, minkätyyppisistä nimistä pidät...haluatko jotain erikoista (kuten eräs ehdotti Xena ja Angel), vai vannotko ihan perus Tessun ja Mustin nimeen? Itselleni tulee kohta narttukoira (novascotiannoutaja), ja olen miettinyt näitä:

      Iines, Emma, Jenna, Nuka, Ruska, Muska, Nasu, Sakke, Nasse, Nakke, Jekku, Assi, Tellu, Peppi, Alma, Hulda, Hilda, Helmi...jotkut voivat kuulostaa pojan nimiltä, mutta eipä tuo minua haittaa. :)

      • raxu

        ehdotan sulle että ota
        nasu tai tellu =)=)


      • Satu

        juu siis en halua missään nimessä antaa koiralleni nimeksi mitään perus Tessua tai Mustia =)
        ENkä mitään mussukkaa tai mitään muuta "lässyttely" nimeä=)

        Että nuo oli kyllä tosi hyviä mitä ehdotit! =) Varsinkin Peppi tai olen ajatellut Nipsuakin.

        Kiitos!


      • Satu
        raxu kirjoitti:

        ehdotan sulle että ota
        nasu tai tellu =)=)

        Nasuakin on jo moni tuttu ehdotellu! ETtä pitää varmaan äänestys pistää pystyyn=) HEH!
        Tellukin on tosi kiva! Voih pitää rueta paperille kirjotitaa ylös näitä=)


      • jansku aurinko
        Satu kirjoitti:

        Nasuakin on jo moni tuttu ehdotellu! ETtä pitää varmaan äänestys pistää pystyyn=) HEH!
        Tellukin on tosi kiva! Voih pitää rueta paperille kirjotitaa ylös näitä=)

        mun mielestä Lola sopis varmaan tolle koiralle kun kuvailit sitä ja jos mulla olis koira sen nimi olis minttu nellu tai lola


      • mun koiran
        jansku aurinko kirjoitti:

        mun mielestä Lola sopis varmaan tolle koiralle kun kuvailit sitä ja jos mulla olis koira sen nimi olis minttu nellu tai lola

        Mun koira on Pitkäkarvainen Collie ja väriltään tricolori. Sen nimi on lola.


    • raxu

      mitenkä ois....


      - minttu
      - musti(vaikka narttu onkin) =)
      - sälli
      - napero
      - taapero
      - sintti
      - ella
      - belle
      ??? =)=)

      • Satu

        Taa tuli lisää huippu ehdotuksia! Itselle ei kyllä tullu mitään vastaavaa mieleen, just tollasta "epätavallista" mä oon miettiny.. Ei voi muuta sanoo kuin että LOISTAVIA ehdotuksia! kun vaan osais vielä päättää noista jonkun=)


    • stella

      Käyppä katsomassa http://www.koirat.com
      siellä on koirien nimipäivä kalenteri!Jospa sieltä löytäisit sopivan nimen koirallesi. :)

    • Nana Natalia&mamma

      ...hei, kuvailemasi ihana karvainen daami kuulosti ihan BARBI BENTON -nimiseltä takavuosien laulaja-kaunottarelta ja nimihän on kaunis ja juuri hänelle annettu vaikka sitten hänet ristisit miksi tahansa... esim tiedän erään kissan...täti-ihminen oli sellaisen rääpäleen saanut ja miettinyt ressukalle nimeä...
      siinä sitten kahvipakettia availlessaan oli lukaissut ruotsinkielisen nimen
      Jubilemus- Juhla mokka ja niin tuli kisusta Jubi
      Onnea ristiäisiin ja hienoja yhdessä elon vuosia teille kumpaisellekkin...tv.Nana Natalia perhe

      • nimenneenä

        Neljä koiraa nimenneenä... eikä yhtäkään nimeä kalenterista löytynyt...
        Älä mieti, nimi kyllä tulee itsestään!


    • Satu
    • Entinen Lakun omistaja

      Olisiko Laku tai Melleri.....

    • merzuli

      sopisiko Musti XD määkin kaipaan tulevalle koirallemme nimeä.. se on kultainennoutaja narttu). Hirveen surkeita ne jotkut nimipäiväkalenteri. Jotain abu ja abma ;P

      • janina

        sun koiralle sopis varmaan fiia lola peppiina peppi??


    • heiduska

      jos koirasa on mustaa, minusta ihanne nimi oisi piki (piki MUsTA) :) ielläni on ulossa kesäkuussa mittelspitz helmi =)

    • täällä niitä nimiä
    • "vanha" sivu
    • kride_

      sekarotuinen saksanpaimen-suomenpystykorva

      -nella
      -nelli
      -peppi
      -tellu
      -Tiiri
      ...

    • _pentu:

      Kiara tai Kapri ? Nii tai Nella ?

    • jj

      mm

    • ojalaanne

      Hei!Minäkin meinasin repiä pelihousuni nimen kanssa.Yritin vääntää vaikka,mitä!Meillä on 3kk:den ikäinen uros,nimeltään Miro! joskus aikanaan kun minulla oli narttuja,niin tässä nimet:Nita,Iida Essi ja Rosa,sitten vielä yksi meinasi unohtua,Noora! Sitten muistaakseni on koiran nimi kalenteri?Hae googlesta! Toivottavasti tämä auttoi edes vähäsen?Toivon,että löydät koiralle nimen!Hyvää kesää ja iloista mieltä!

    • RolfeDOL

      Vaikka tämä olisikin loppuunkäsitelty asia, pitää tulla vielä sanomaan, että itse antaisin oikopäätä mustaturkkiselle koiralle nimeksi Sirius - ehkä muut nörtit ymmärtävät, miksi :> myös mytologiasta löytää ihania nimiä, jos hieman erikoisemman perään on.

      Myös Rin TIn Tin olisi loistava nimi koiralle mielestäni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe