Onko kenelläkään tietoa mitä maksaa iso, nahkainen matkalaukku? Onko netissä myynnissä nahkaisia laukkuja?
Ennen niitä näki paljonkin, nykyään on vain lähinnä kangaisia ja muovisia.
Mitä maksaa nahkainen matkalaukku?
5
1615
Vastaukset 5
- en tiedä
En tiedä vastausta, mutta kiinnostaisi tietää miksi haluat juuri nahkaisen?
- tyranni
Miksi käytät nahkakenkiä ?
Nahkainen matkalaukku on minun mielestäni parempi
vaihtoehto verrattuna muovilodjuihin , kestää
isältä pojalle eikä tarvitse kysellä varaosia .
- jnk
omani joskus kirppikseltä parilla eurolla. sieltä kyllä löytyy jos jaksaa etsiä.. tietty, riippuu kuinka uuden haluat. omani sijoittuvat varmaan 70-luvulle
- matkalaukut
Ne oli kyllä keinonahkaa eli muovia.
Niin paskoja ei enää kukaan osta. - konkari reissaaja
Ennen myytiin paljon keinonahkaisia matkalaukkuja, niitä tehtiin Suomessakin, et kai sekoita sellaiseen. Aidosta nahasta tehty maksaisi aivan älyttömästi, kai joku mulberry sellasiakin tekee, veikkaan että paljon yli 1000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597