puukotti jälleen eilen illalla Korpilahdella Ravintola Ohrantähkässä,joten eipä se Matti osaa
elää kunnolla koska tekee tuollaista.
Nykänen
7
990
Vastaukset
- Taju-de-Watson-ABA
Motiivista:
kateus
viha
kauna (vanhat kaunat) X
kosto
mustasukkaisuus
Vanhat kaunat syynä
Nykäsen uhri oli hänen vanha tuttavansa Pekka Tähti.
Matti soitti minulle aamulla ja ehdotti tapaamista. Hän halusi sopia vanhat velat, jotka ovat hiertäneet välejämme vuosikausia.
Nykänen ei kuitenkaan maininnut asiasta sanallakaan päivän aikana.
Lopulta kysyin häneltä, että miten sinulla on varaa syödä pitsaa, kun et maksa velkojasikaan.
Kommentin jälkeen Nykänen pyysi Tähteä omaan pöytäänsä. Tähti väittää, että Nykäsen veitsi oli osua häntä vatsaansa. Tähti ehti reagoida Matin riehumiseen nopeasti, ja isku osui käteen.
Hän hoitaa näköjään vanhat velat puukolla.- hoitoon, hoitoon
Alusta alkaen kun naapurina olen seurannut nykäsen&tapolan pelleilyä, (en ainoatakaan lehteä ole lukenut), olen ollut sitä mieltä että nykäsen paikka on hullujenhuone.
Miksi nokian poliisi päästi nykäsen vapaaksi. Haluaa varmaan nykäsen pitkäksi aikaa linnaan, mutta onko ihmishenget sen arvoisia, vaan. - Taju-de-Watson-ABA
hoitoon, hoitoon kirjoitti:
Alusta alkaen kun naapurina olen seurannut nykäsen&tapolan pelleilyä, (en ainoatakaan lehteä ole lukenut), olen ollut sitä mieltä että nykäsen paikka on hullujenhuone.
Miksi nokian poliisi päästi nykäsen vapaaksi. Haluaa varmaan nykäsen pitkäksi aikaa linnaan, mutta onko ihmishenget sen arvoisia, vaan.hoitaa, joten Matti talteen. Jo hänen ystäviensäkin vuoksi poistettava julkisilta paikoilta.
- mömmöt
hoitoon, hoitoon kirjoitti:
Miksi nokian poliisi päästi nykäsen vapaaksi. Haluaa varmaan nykäsen pitkäksi aikaa linnaan, mutta onko ihmishenget sen arvoisia, vaan.mervi on syöttönyt matille niin ison kasan mömmöjä että se on seonnut niistä.
sinut sinne huoneelle sietäisi laittaa. yleensä näitä, kuten sinä, jotka toisia toivovat tapettavan valtion toimesta lääkkeillä, ilman tulisi paljon paremmin yhteiskunta toimeen.
- palaa vankilaan
taitaa vielä entinen takki heilua naulakossa!
- utelias
sanoisitko selkeämmin, täti ei ymmärrä tätä, tarkentaistko
- edelliseen
utelias kirjoitti:
sanoisitko selkeämmin, täti ei ymmärrä tätä, tarkentaistko
Se on vanha sanonta. Eli kun vankilapalttoo ripustetaan poislähtiessä naulakkoon ja se jää siihen heilumaan, niin sitten, jos vanki joutuukin palaamaan takaisin pikapuoliin, niin sanotaan, että kun se palaa niin takki heiluu vielä naulakossa (siis edelliskäynnin jäljiltä).
Tosiasiassa niitä tuskin ripustetaan naulakkoon, vaan menevät pesuun. Siks toiseks avovankiloissa käytetään omia vaatteita. Mutt tällanen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi214604Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä364352Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2543911Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642379Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt451821Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu181751Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont101638- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111391