Suomalaisissa huonekaluliikkeissä on myytävänä upeita nahkaisia Virossa valmistettuja sohvakalustoja hintaluokassa 3000-5000 euroa. Onko jollakin teistä kokemuksia huonekalujen ostamisesta Virosta suoraan. Hinta? Rahti? Tulli? Yms?
Sohvakalusto virosta
10
20457
Vastaukset
- Expat
Tullia ei Euroopan Unionin jäsenmaiden välillä ole.
- nata
www.on24.fi siellä on iso valikoima sohvia, jotka ovat halvemmat kuin Suomessa. Olen itse myös ostamassa sieltä sohvan ja voitte myös tilata nahka/kangas-näytteitä.
- nainen
Vuosia sitten tilasin Virosta sohvat kotiini Tallinnaan (2 3) ja molemmissa on vuodesohvamekanismi. Hinta oli tuolloin 5000 ekr yhteensä.
Yllätys oli melkoinen kun sohvat tulivat 3 -viikon kuluttua ja olivat Pohjanmaan Kalusteen sohvat.
No tuosta innostuneena, kun tarvitsin sohvia myös täällä suomessa, soitin ko. yritykseen täällä kotimaassa. Ja sain tilattua heiltä samanlaiset tänne suomeenkin, mutta hinta oli tuolloin 7000 markkaa. Suomessa maksoin rahdin, vaikka olin samassa maassa. Eestissä ei peritty rahtia vaikka olin erimaassa.- georgotsi
hanki lainaksi vanha pakettiauto kaverilta ja lähde ostoksille
rattitankolukko mukaan autoon !!!
- juba71.normi
joo olen itsekkin ajatellut ostaa kalusteita virosta ja aikomus matkustaa sinne pakulla.
tuon lastin erilaisia kalusteita omaan käyttöön.
lähdetkö mukaan p.045-1224032 - 3-riioo
Onko joku menossa viroon olisin tilannu sohvaryhmän ?
- fyffionjuuliankaveri
oon menos, heitä fyffet tilille, käyn ostamassa sohvan sulle
- 3-riioo
fyffionjuuliankaveri kirjoitti:
oon menos, heitä fyffet tilille, käyn ostamassa sohvan sulle
Rahat sait 20.3. Missä sohva?
- Anonyymi
Juu, niin onko menossa? Minä haluaisin tilata omakotitalon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, niin onko menossa? Minä haluaisin tilata omakotitalon.
Voi tuoda osasina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137390- 485500
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa573039Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101578Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1951416Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931109Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2421025Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926