Petetty mies

Maailma kaatuu

Olemme päälle 30v aviopari ja meillä on kaksi lasta 3 ja 5,5 vuotiaat. Vaimoni on kaunis vaalea lyhyt pakkaus ja olen aina ollut kovasti rakastunut häneen. Hänellä on iloinen luonne ja huumorintajua vaikka muille jakaa. Olemme rakentaneet nelisen vuotta sitten uuden talon. Tein sen lähes tulkoon itse ilta ja viikonlopputöinä. Nyt kuitenkin on maailmani mennyt sekaisin. Vaimolla oli koulutusviikonloppu elokuussa Turussa. Olivat työporukalla siellä kaksi yötä. Siellä oli myös erään tuttuni vaimo, joka oli miehelleen kertonut näkemänsä.
Vaimoni oli ollut siellä huonetovereita tämän naisen kanssa. Tosin hän ei kuulemani mukaan ollut koko aikana samassa huoneessa. Tämän naisen mukaan vaimoni oli naitattanut itseään koko viikonlopun Bulgarialaisen orkesterin kitaristilla. Tämä orkka oli ollut siellä hotellissa soittamassa. Nainen oli pannut merkille, missä huoneessa orkesterin kaksi miestä oli asunut. Vaimoni oli jopa jäänyt koulutuksesta pois sunnuntaina ja ilmeisesti kaveri oli nainut koko ajan. Ihmettelinkin hänen sunnuntaina kotiin tullessa, että miten rättiväsynyt hän oli. Otin asian esille ja sain vaimoni tunnustamaan. Tämä tumma, melkein musta kaveri oli liehitellyt koko illan aina väliajalla ja ylistänyt vaimoni vaaleutta. Vaimo ei ollut kuulemma pystynyt vastustamaan naimista, koska tilanne oli vain ajautunut siihen. Vaimon mukaan kaveri oli niin sitkeästi pyytänyt huoneeseensa ja viimein vaimoni oli mennyt paukuille sinne. Naiminen oli ollut västämätön ja hän ei ollut kyennyt hillitsemään itseään.
Nyt olemme eroamassa ja talo, jonka olen tehnyt on menossa myyntiin. Vaimo on muuttamassa pois lasteni kanssa ja minä en voi asialle mitään.
Onko tosiaan niin, että suomalainen kotiäiti, ei pysty vastustamaan näitä etelän eläviä. Miten ne on erilaisia, kuin me suomalaiset kunnon miehet.
Onko minulla kohtalotovereita, kertokaa!!!!!!!

30

45681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örgh!

      ... kun tuollaisen hutsun kanssa pistit välit poikki. Oikein sille lehmälle!!!

      Ja sitten... mitäs itse luulet tehneesi tai jättäneesi tekemättä vaimosi kanssa, senkin lerppakullinen aasi!!!! Oma vikas, pösilö!!! Jos ei pili vinkase vitussa tarpeeksi usein tai laadukkaasti, niin onko se ihme jos nainen lähtee etsimään ehompaa puikkoa?!?!?!?!?!?!

      • näitä

        vastauksia, niin pakko on myöntää sinun vastauksen olevan täyttä asiaa.

        Jos mies ei kotona anna tyydytystä, niin vaimo hakee sitä muualta -ja sama toiste päin.


      • hölmöööööö
        näitä kirjoitti:

        vastauksia, niin pakko on myöntää sinun vastauksen olevan täyttä asiaa.

        Jos mies ei kotona anna tyydytystä, niin vaimo hakee sitä muualta -ja sama toiste päin.

        vaikka saisikin kotoa tyydytystä,niin joku voi tehdä näin.eli ketkä no heikot naiset tietysti ja niistä on päästävä eroon pikimmmiten.tilaisuus tekee aina heikosta varkaan.


    • ...näreen kanssa kasvanu...

      Kerrankos tuo maailma kaatuu...Jos toisenkin. Yli pitäis päästä vaikeammastakin, vai uskotko, että tää on se pahin, mitä voit kokea (väitätkö, että tiedät, mitä tulevaisuus tuo)? Kannattaako tuossa elämäänsä tuhlata moiseen (isohkoon) järkytykseen ja riitaan?

      Oletko ajatellut, kui paljon uuden (elämänkumppanin) hommaaminen _maksaa_ henkistä kuin fyysistä voimavaraa saati edellisestä eroon pääseminen? Eikö kanattaisi sopia enneminkin vaimon kanssa pelisäännöistä ja vaikka kokeilla itsekin vierasta? Vaikka si vaimon valittemaa?

      Eli en tiettävästi ole kohtalotoveri, mutta ei tää perhe-elämä hurraamista ole mullakaan. Pelisäännöt on sovittu...niin kolarin kuin muunkin vahingon varalta. Aina ei voi mitään...ei vain voi, vaikka kuin haluais tehä toisin. Elää vain pitää.

      Hetki yksin tähtitaivaan alla kuksan tai pullon kanssa selventää maailman pienuutta paljonkin.

      Voitko edes kuvitella, mitä huomenna voit tietää saati kokea?

      -----------------------------------------------
      "Vain hän, joka näkee näkymättömiä, voi tehdä mahdottomia."

      • saman kokenut!

        Kerran pettää niin pettää se toistekkin. Itse ollut vastaavassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Ja kaikki meni. Mut toipuu siitä ajan kanssa. Eli viisain lopettaa homma siihen...


      • ...näreen kanssa kasvanut...
        saman kokenut! kirjoitti:

        Kerran pettää niin pettää se toistekkin. Itse ollut vastaavassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Ja kaikki meni. Mut toipuu siitä ajan kanssa. Eli viisain lopettaa homma siihen...

        ...niinpä...On se ihanaa ku pystyy kostamaan...me ihmiset ollaan si tyhmiä itsekeskeisiä omaan napaan tuijottajia.

        Tottakait ihminen pettä jos on pettääkseen, mitä voit? Erota, jättää, kostaa? So what? "Ah ihanaa ku pääsin kostamaan..."

        Onko aina pakko kostaa ku elääkkin pitäisi, vai eikö meidän _itsetunto_ kestä sitä?

        Argh...


    • Nimetön

      uikutusta. Kumpi laittoi eron vireille vai sinä itse? Ei järvi soutamalla kulu eikä airo. Jos vaimosi kävi naittamassa itseään toisella, so what. Hän kuitenkin tunnusti, joten se vaivaa häntä ja hän rakastaa sinua. Mitenhän itse toimisti vastaavanlaisessa tilanteessa. Etkö kykene antamaan anteeksi? Koeta kasvaa ihmisenä ja ymmärtää toisten heikkouksia

      Suurin huolenaiheesi tuntuu olevan talo. Luuletko, että jotakin mukaasi saat, kun tästä maailmasta aikanaan poistut. Kukaan ei ole mitään mukaan saanut. Olisit ennemmin huolissasi lapsistasi.

    • parasta kaikille

      Ei kaikki miehet ja naiset halua jakaa puolisoaan, joten kyllä vaimosi teko riittää eron syyksi.
      Ei luottamus kuitenkaan koskaan palaisi ja pikkuhiljaa katkeroituisit ja alkaisit syytellä itseäsi. Ero ja lasten hyvä hoito, joku kiva harrastus, jotta unohdat ja pikkuhiljaa huomaat muutkin naiset.
      Aina löytyy myös ihmisiä, joihin voi luottaa

      • elämänilot

        Pitää ottaa lapsi huomioon. Tämä on
        kaikista asioista tärkein!! Siten omat
        edut!!


    • eihän kaikkea

      sentäs saa niellä. ensinnäkin sympatiat sulle. toinen asia mikäli haluat lapset pitää niin huoltajuuskysymyksessä toi tapaus varmasti on merkittävä.

    • elämä hukassa

      Minulle vaimoni pettäminen paljastui vasta kun tuttu mies kuolinvuoteellaan oli sen vaimolleen tunnustanut.Jutusta oli kulunut jo 15 vuotta,haki sielunrauhaa piruparka.No sen vaimohan pyyhälsi ottamaan vaimoni kirkkoon ja sitämyöten vaimoni joutui kertomaan jutun mulle.Olivat kuulemma lenkkeilleet visusti salaa syrjäpoluilla pimeän tultua ja metsässä naiskennellet.Minä tyhmä istuin lapsenvahtina että vaimo pääsi harrastamaan ulkoilua.Tämäkin menisi kun jutusta on kulunut noinkin kauvan jumalattomalla vitutuksella,mutta kun siitä on seurannut ilmeisesti vainajan tunnustuksen mukaan lapsi.Että onnea vaan eresmenneelle isälle.Olen mitä ilmeisemmin hoitanu toisen miehen lasta kaikki nämä vuodet,vaimoni ilmoitti asiasta kuin olisi kertonut lähikaupan tarjouslihasta.No keskusteluissa on paljastunut myöhempiäkin juttuja,Etttä mitä tämän huorahtavan muijan kanssa tässä tehdään.

      • järki hoi

        Olisit onnellinen lapsestasi.


    • mutta toisinkinpäin

      Ehkä niinkin, mutta minäpä kerron oman kokemukseni.

      Olin kerran yhdellä kurssilla ja siihen kurssiin siältyi tietenkin hotelli-ilta ja meillä oli huoneet siellä.

      Ilta tanssittiin, naukkailtiin ja mentiin yhden kurssitoverin huoneeseen.
      Meitä oli neljä miestä ja sinne tuli kaksi naista myös, olivat naimisissa olevia Suomalaisia perheellisiä naisia noin kolmen ja neljänkympin väliltä.

      Vaalea ja ruskeaverikkö, homma meni niin toinen naisista vaikutti halukkaalta mutta toinen ei.

      Tilanne oli siinä mielessä koominen, että kun tätä toista naista yksi meidän porukasta hyvin näkyvästi hyväili siinä sängyllä, puristeli tissejä paidan alla ja kopeloi pillua jne ...
      Niin tämä vaalea nainen sitten hyppäsi ylös, hakkui ystävänsä siitä että se meinaa pettää ja sillä on vielä pari lastakin kotona, sanoi oikein huutamalla "ettei voi käsittää tälläistä toimintaa" ...
      Niin toinen kaverini, sanotaan vaikka Reiska, astui siihen sen naisen viereen, työnsi sen toiselle sängylle, yksinkertaisesti kaatoi sen siihen sängylle ja veti siltä housut pois jalasta ja nosti hameen ylös niin että kaikki näkyi kunnolla ...
      Tämä sama nainen joka ei äsken "käsittänyt tälläistä toimintaa" ei mietnkään estellyt vaan oli heti valmis hommiin ...
      ja oli itseasiassa helvetinmoisessa kiimassa.

      Molempia naisia naitiin mitä jaksettiin, lisääkin olisi klevannut.

      Myös tällä vaalealla oli kaksi lasta ja mies kotona, mutta se mikä minut sai kirjoittamaan oli se, että sillä vaalealla naisella oli myös Bulgarialainen mies.
      En sano nimiä enkä paikkakuntia, ei siitä mitään hyötyä olisi ...

      Mutta naisen kiima on sellainen, ettei sitä itsekkään tajua kun joutuu sen valtaan ...

      Itse en sinuna ottaisi eroa, ei se homma naista vaihtamalla miksikään muutu.
      Kysy siltä vaimoltasi minkälaista seksiä se haluaa, ehkä opitte pitämään samoista asioista.
      Jos ei hommasta sitten kumminkaan tule mitään, niin ehtii sen eron myöhemminkin ottaa.

    • ...

      Tämä oli oikein hauska kertomus, lisää näitä!

      Kerrassaan hyvin kuvattu oma surkeus, olet varmaan tosi vahvalla itsetunnolla varustettu särmikäs persoona.

    • vaimonlainaaja

      Tosi hyvä! Saisipa omakin vaimo noin kunnolla vierasta. Lisää!

    • Ukkomies

      Ota ero vaan. Kerran pettäneeseen ei voi koskaan luottaa ja avioliitossa luottamus ja rakkaus on tärkeintä. Jos kerran vaimos antaa kerran persettä, niin antaa se sitä vastakin. Kyllähän täällä on näitä lerppamuna aisankannattajia jotka nussittaa vaimoaan vieraalla, mutta ei normaali mies sitä katsele. Myy talo vieraalle kunnon hintaan äläkä anna sitä puoliilmaiseksi akalles, joka luultavasti yrittää saada sen muka lapsille kodiksi. Siihen vain tulis valmiiseen taloon joku kitaristi.

      • thomasss

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDD eipä ollu basisti


    • ex-keikkamies

      Kokemuksen korkealla rintaäänellä voin sanoa, että "parhaimmat" naiset ovat naimisissa. itsekin naimisissa olevana voin sanoa että siinä toteutuu luonnon laki.

      Kumpikaan ei kysele perään ja soittele ja kummatkin saavat mitä haluavat. Miksi ei saisi?? Sitten tuleekin eteen se, että kuka kestää olla hiljaa ja olla tuntematta katumusta. Pienessä sievässä naiset ovat yllättävänkin avoimia. Sinkut kuvittelevat itsestään liikoja ja tämän takia en edes viitsi vilkaista niitä päin, mutta nainen jolla on 1-4 lasta ajattelee jo järjelläänkin ja tästä hyvästä nämä naiset ovat mukavia, rentoutuneita ja muutenkin asiallisia.

      Jos mies ei kestä yhtä syrjähyppyä, lasken yhden kerran kokeiluksi, niin ehkä siinä sitten ei voi mitään. Maailmaa nähneenä työkavereiden kanssa voin sanoa, että turha sitä on nipottaa. Kyllä oma kulta ja perhe on kuitenkin se YKKÖSASIA! Yksi kerta...........ei saisi ratkaista mitään.


      UGH, olen puhunut

    • ole mies

      Vittujako taloas myyt. Vittu huoralle kenkää ja lapset jää ainoalle rehelliselle. Ämmä huoras avioliitossa. Kamat jää sulle ja lehmä menee jakaa persettään muualle. Saatana.

    • pettäjä

      Olen itsekin "pettänyt" ja sanon vaan suoraan, että ei voi yleistáä, että naiset hyppáä vain ulkomaalaisten sänkyihin. Eli että pettämisen syynä olisi tumman miehen kuuma veri.

      Olen 24vee nainen, asun etelá- Euroopassa ja ex-ukkoni oli paikallinen. Siis kuuma latinomies. Joten syrjähyppyjeni syyná ei ollut siis "tumman miehen puoleensavetävä kuuma veri", koska omani oli myös tumma ja kiihkeä. Syynä oli luultavasti se, että olen varusteltu extra- annoksella uteliaisuutta ja hormoneja enkä voi peitellä kiimaani.

      joten yleistykset pannaan ja miettikää pettämisen TODELLISIA syitä. Itse sensijaan en laskisi "ensimmäistä kertaa" vakavaksi pettämiseksi. Elämá on lyhyt ja se kannattaa elää táysillä. Syöpään sairastunut ystäväni antoi ennen kuolemaansa hyvän elämänohjeen: ELÄ ELÄMÄSI JOKAINEN PÄIVä niinkuin se olisi viimeinen, kuitenkin HARKITEN. Hän suri kovasti sitä, ettei lyhyen elämänsä aikana (kuoli 25- vuotiaana) ehtinyt elää niinkuin olisi toivonut, ja että monta asiaa jái kokematta. olen ottanut opikseni tuosta, ja olen todella onnellinen elämäntyylini kanssa.

      sinun pitäisi olla huolissasi lapsistasi, ja jos olet valmis antamaan anteeksi vaimollesi, puhukaa selviksi asiat huolella. kysy miksi hän teki niin ja aikooko hän toistaa saman.

      • kunniallinen

        Näitä sun kaltaisia "elämästä nauttijoita" sitten
        yhteiskunta hyysää meidän kunnon ihmisten maksamilla verorahoilla. Kustantaa kaikki kuppa-
        ym hoidot, mielenterveysongelmat, olkoholisoitu-
        misen kustannukset jne jne.....
        Eipä ole montaakaan "onnellista" nautiskelijaa
        vastaan tullut vuosikymmeniin. Rooli on kyllä
        päällä, mutta sitten ruikutetaan kurjuutta ym
        selän takana.
        Jokainen taaplaa tietenkin tyylillään, mutta oli-
        si kyllä oikeus ja kohtuus, että jokainen koutui-
        si maksamaan itse "makean" elämänsä kustannukset.
        HELPPOO SE ON TOISEN PERSEELLÄ TULEEN ISTUU!!!


    • Älä kerro

      Hyvän ystäväni neuvo: uskollisuus on sitä, että tulee takaisin. Älkää kertoko kaikkea puolisoillenne - eivät hekään kerro kaikkea teille.

    • kolme eroa

      ..on joillellin naisille sääntö,eikä poikkeus.Itse tei viimeiselle x-vaimolle sen pahimman koston,sattui sopiva sauma olla hänen parhaan naisystävän kanssa kesä iltaa istumassa terassilla.Ja kuinka ollakkaan pian oli keittiön pöytä naista levällään ja muna sousi vakoa ,sekä sperma löysi paikan jossa oli otollinen maaperä,nyt on tyttö jo kuusi vuotta,ja x,tietää sen ja on katkera,meille molemmille.

    • Pete

      Lähes kaikki. Miksemme siis itsekkin siirtyisi ulkomaalaisiin.

    • tai kansallisuudella...

      Olen nainut suomalaisten naisten lisäksi portugalilaista ja turkkilaista naista eli luterilaisia, katolilaista ja muslimia, eikä sillä kansallisuudella tai ihonvärillä nyt pitäisi olla mitään merkitystä. Toki, jännää olla ensimmäisen kerran ulkomaalaisen tai eri kulttuuri- ja uskontokunnan edustajan kanssa, mutta jos pettämisestä on kyse, niin kai se on sinulle ihan sama kenen kanssa vaimosi pettää? Ei ulkomaalaisuus kenestäkään parempaa rakastajaa tee. Välimeren naiset mm. haaveilevat ja tarinoivat pohjoismaalaisista miehistä ihan kuten pohjoismaalaiset naiset Välimeren miehistä.

    • onnekas

      Aika pönttö olet!

      Toivottavasti et sentään käyttänyt väkivaltaa saadaksesi vaimoltasi tuon tunnustuksen? Et sitä suoraan myöntänyt, mutta rivien välistä niin on kyllä tulkittavissa.

      Teidän seksielämänne oli varmaankin kuollut jo aikoja sitten? Eukkosi kävi vain toteuttamassa omia halujaan, kun sinä et häntä osannut tyydyttää. Älä vaimoasi moiti vaan katso peiliin!

      Täysjärkisen on vaikeaa kuvitella, miksi ihmeessä ihmiset haluavat omistaa toisen niin hullun kiihkeästi. Elämäähän tämä vain on!

      Parinvaihto ja sekaseksi pitäisi olla avioliiton pakollinen ominaisuus. Sillä se on onnellisen avioelämän suola, sanokoot puritanistit mitä tahansa. Kokeneet tietävät.

      Elämältään rajoittuneet idiootit höpöttävät jostain luottamuksesta, höh!
      Olisitte sopineet, että molemmilla on oikeus nauttia elämästä, jolloin olisit siis ANTANUT eukollesi luvan käydä vieraissa ja samalla SAANUT itsellesikin tuon saman oikeuden. Kenties olisit silloin voinut kokea joskus oikein kiihkeääkin seksiä.

      Mikään ei piristä vakiintunutta seksielämää niin kuin pieni järjestelmän kalibrointi toisen kumppanin kanssa. Sen pitäisi tosiaankin olla pakollista.

      Pilaa vain lapsiesi elämä ja hauku vaimoasi huoraksi, niinhän moni muukin mies tekee.

      Ryhdy myös ryyppäämään suruusi, mollaa koko naissukukuntaa siellä baarin tiskillä, mutta anna ihmeessä entisen vaimosi jatkaa elämäänsä ja nauttia siitä vapaana, se on oikein sinulle.

      Ja joskus mieti, miten kivaa olisi ollut vaikkapa harrastaa kolmen kimppaa tai vaihtaa paria. Heh, koskaan et varmaan sitä onnea tule kyllä tulevaisuudessakaan kokemaan, mutta onnihan onkin asia, jota ei kaikille suoda. ;-))

      onnekas

      • kaikenlaisia kusipäitä sitä...

        Enpä ole törkeämpää vittuilua lukenut


    • MIEHENÄ

      Jos kyseinen tarina on totta, eikä provokaatio, niin ulos tuollainen "ämmä" talosta.

      Avioliitto on kahden ihmisen välinen pyhä sopimus, jossa sitoudutaan siihen yhteen ihmissuhteeseen.

      Kyllähän noita huorahtavia naikkosia näyttää riittävän vaivaksi asti. Aisankannattajaksi ei kannata ryhtyä. Näitäkin reppana paskahousuja näyttää myös riittävän näissä kommentoijissakin. Valitettavan surkeaa, kun on tuollaisia paskahousuja noin paljon.

    • elämänilot

      Kun liito menee karille ja on kaikki voimavaransa laittanut peliin!!
      Siinä siten miettii mitä tekee… Ei ole helppoa elämä jatkossakaan!

    • kostaaaaaa!!

      ..käy itsekin vieraissa siten, että vaimosi saa siitä varmasti tietää..loppuu pettämiset!!
      (luulisin)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe