Häiritseekö

Jermu

pulujen ja muitten lentävien ötököitten jätökset sinua. Ajatteles aamulla, kun olet menossa vaikka autollesi ja konepellillä on pulun kökkö. Mun mielestä pitäis lailla kieltää sellaiset ötökät.
Tämä aloitus on nikin "viisnolla" keksintöä ja johtaa varmasti 200 vastauksen tuotokseen, näin mää eppäilen.

57

1881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöh!

Olen mäkin viisnolla enkä välitä pulun paskaa heittien jätöksistä.

Saat taatusti 200 täyteen ja VAIN sillä perusteella, että nikkisi on Jermu.

Akat riemukulkueessa soittavat jermusikermää ;-)

vitsivitsi Jermulle!

• Jermu

mun tarttee siis tehdä nikinvaihtoviikko....Ei pelkän nikin takia saa tulla 200 täyteen.

• turhaa aikaa,
        Jermu kirjoitti:

mun tarttee siis tehdä nikinvaihtoviikko....Ei pelkän nikin takia saa tulla 200 täyteen.

Nyt hokasin viestisi ja toisen aloituksen. Vastasin siihen, koska minulle aloittaja oli täysin tuntematon ja halusin hänelle oman mielipiteeni sanoa eikä se kohdistunut henk.koht. keneenkään, sillä en osaa tapella (piru kait mut siitä puutteesta perii).

Jermu, vastasit siihen ja nyt on siis kaksi ketjua, (huom. toivon, että se, jota et aloittanut) kohta saanut Suomen älyköt liikkeelle.

Hitto kun olisi aikaa olla koneella niin oppisin minäkin tappeluksiin, mutta kun oikea elämä on paljon kivempaa. Tänään päivystän kun olen home alone, mut vain 21.30 ja sitten luen kunnes uni vetää pidemmän tikun.

• Jermu
        turhaa aikaa, kirjoitti:

Nyt hokasin viestisi ja toisen aloituksen. Vastasin siihen, koska minulle aloittaja oli täysin tuntematon ja halusin hänelle oman mielipiteeni sanoa eikä se kohdistunut henk.koht. keneenkään, sillä en osaa tapella (piru kait mut siitä puutteesta perii).

Jermu, vastasit siihen ja nyt on siis kaksi ketjua, (huom. toivon, että se, jota et aloittanut) kohta saanut Suomen älyköt liikkeelle.

Hitto kun olisi aikaa olla koneella niin oppisin minäkin tappeluksiin, mutta kun oikea elämä on paljon kivempaa. Tänään päivystän kun olen home alone, mut vain 21.30 ja sitten luen kunnes uni vetää pidemmän tikun.

sitten kun sinulla on aikaa, niin katsellaan noi sanat kohdalleen. Kyllä sä vielä opit tapp..siis keskustelemaan kunnolla.
        Sinun pitää ensin nähdä kirkkaasti kaikki yksityiskohdat...Yksi on sellainen, että rehellisesti voin sanoa, etten ole tänään ilkeä kenellekkään. Luultavasti huomaisit eron, jos olisin ollut. Olen pahoillani, jos huumorini pahoitti mielesi, koska se ei ollut tarkoitus.

• höpsistä
        Jermu kirjoitti:

sitten kun sinulla on aikaa, niin katsellaan noi sanat kohdalleen. Kyllä sä vielä opit tapp..siis keskustelemaan kunnolla.
        Sinun pitää ensin nähdä kirkkaasti kaikki yksityiskohdat...Yksi on sellainen, että rehellisesti voin sanoa, etten ole tänään ilkeä kenellekkään. Luultavasti huomaisit eron, jos olisin ollut. Olen pahoillani, jos huumorini pahoitti mielesi, koska se ei ollut tarkoitus.

Kuules Jermu, minä en ihan vähällä mieltäni pahoita ja ehkä siksi en aikaisemmalla vakinikilläni saanut kuin kaksi, siis vain k a k s i nurjertajanyrittäjää. En suutu vähästä livessä saatikka "palstalla", ainut periaatteeni on etten halua loukata sellaisia, jotkat eivät osaa itseään puolustaa. En ole ilkeä!

Leikkipiruilut ovat oukki, mutta niitä ole ollut vakiaikoinani.

Sanon vaan, että live on kivaa, mutta kun ei siellä riidellä (kiltti mies, ihana kyllä) niin olisi kiva tapella hiki pinnassa samanmielisten huumorikavereitten kanssa. Eipä toteudu mun elämässä kun aikaa ei ole ja tappeluksiin pitäisi olla aika terhakka vastaamaan.

Anti siis olla, mut mut... kun olen yksin kotona enkä halua mitään tehdä niin on hassun hauskaa lukea ketjuja.

Omalla tavallaan minusta kaikki ovat kivoja, sillä ei perusluonnettaan voi muuttaa kuin rikkahippusen ja loppu on sitä geeniperintöä? Kyssäri siksi kun itse en ole mitä minun geenieni mukaan pitäisi olla.

• Jermu
        höpsistä kirjoitti:

Kuules Jermu, minä en ihan vähällä mieltäni pahoita ja ehkä siksi en aikaisemmalla vakinikilläni saanut kuin kaksi, siis vain k a k s i nurjertajanyrittäjää. En suutu vähästä livessä saatikka "palstalla", ainut periaatteeni on etten halua loukata sellaisia, jotkat eivät osaa itseään puolustaa. En ole ilkeä!

Leikkipiruilut ovat oukki, mutta niitä ole ollut vakiaikoinani.

Sanon vaan, että live on kivaa, mutta kun ei siellä riidellä (kiltti mies, ihana kyllä) niin olisi kiva tapella hiki pinnassa samanmielisten huumorikavereitten kanssa. Eipä toteudu mun elämässä kun aikaa ei ole ja tappeluksiin pitäisi olla aika terhakka vastaamaan.

Anti siis olla, mut mut... kun olen yksin kotona enkä halua mitään tehdä niin on hassun hauskaa lukea ketjuja.

Omalla tavallaan minusta kaikki ovat kivoja, sillä ei perusluonnettaan voi muuttaa kuin rikkahippusen ja loppu on sitä geeniperintöä? Kyssäri siksi kun itse en ole mitä minun geenieni mukaan pitäisi olla.

Meikäläisen ylilyönnit tulee yleensä silleen, että joku vastailee tyyliin "Mitä sä täällä teet koko ajan" "Mee töihin ja hanki elämä"..No mä ajatelen, että siellä joku kaipailee sanailua oikein kunnolla ja sitten mä lakaisen lekalla pintoja puhtaaksi. No sitten se joku hermostuu, kun se onkin oikeasti sitä mieltä ja meikäläinen heittelee huumorimielellä noita "ilkeyksiään". No se siitä.
        Keeneistä sen verran, että tällainen hunsvotti minusta on tullut ja muuksi en muutu (Siis MUU MUU-sääntö.)

• Haittaa

Tiellä ajellessa kaikenmaailman itikat ja ötökät
      rusakkoa pienemmät,nekun liimautuu tuulilasiin,
      ettei näje mitään ja syylärinkin tukkivat kele.

• Jermu

Hirveä pienempää ei juuri huomaa...

• Haittaa
        Jermu kirjoitti:

Hirveä pienempää ei juuri huomaa...

Itku pääsee jos tankkaat ja ite maksat
        polttoaineet,muuten olis tankki hyvä
        liikenteessä;)

• Jermu
        Haittaa kirjoitti:

Itku pääsee jos tankkaat ja ite maksat
        polttoaineet,muuten olis tankki hyvä
        liikenteessä;)

sellainen ytinpolttoaineella käypänen tankki. Ei paljon pääse säteilyä ulos..Pikkuisen loistan kyllä pimeässä jne, mutta eipä tartte valoja aina sytytellä..Kjäh!

• yksitypy evk

Olen ajatellut monta kertaa, että sulla olis hyvät jutut tuonne huuhaalle :=))
      Joskus kait olet siellä käynytkin. Voisit käydä väliin siellä tekemässä sen 200:n vastauksen tuotoksen. Sinne kaipais jotain piristystä.
      Minä olen sieltä lomilla vähän aikaa :=))))

• Jermu

mä lupasin sille yhdelle perässähiihtelijälle pyöriä jouluun asti täällä..hmmmm. No ehkäpä mä ehdin sotkea kuviot sielläkin vielä...

• että*....

norsut eivät osaa lentää, ajattelepa sitä läjää mikä siitä tulisi:)
      Dumbo oli eri asia, se ei sontinut lennosta.

• Jermu

Meidän palstan D:umpo tekee sitäkin...Huahahahahhahaa!

• pulun-pee

pulunpaskasta tällä vauhdilla tulla pallukkoita. Mutta pysytään asiassa, eli mua ainakin riepoo, kun menen marjoja ja sieniä poimimaan, ja niitten päällä on jonkun jätöksiä. Tulee mieleen, että mitä niitten päällä on semmosta, mitä en näe. Lähteekö ne pesemällä pois? Apua..

• Jermu

tällaisella aiheella täydet pisteet...Ootahan, kun päästään koiran ulkoiluttajiin ja heidän vastustaviin pihan omistajiin ja leikkipuistoissa käyviin hoitotäteihin. Näin mää eppäilen...

• Blondi

siis valkoposki ja kanadan, tai mistä ne on niin niiden kököt tuolla ulkoilupuistossa. Ja meidän yläkerrassa asuu joku vakituinen vasarahanhi, jónka nokkaa pitäisi vähän säätää. Eikä aivan vähääkään, sillä se remontti on jatkunut jo yli ymmärryksen. Mun ymmärryksen yli. Kun alkaa tekemään jotain, pitäisihän sen joskus olla valmis, eller hur?

• Blondi

lisää edelliseen, siis minä teen aina kaiken valmiiksi. Taidan tehdä selvän tuosta vasarahanhestakin näillä näkymin. Pulut ei pesi näin korkealla ja hanhet makas laumana tuolla saaressa pellolla. Pyssymies olisi saanut hanhenmaksapalleroihin värkkiä.

• Jermu
        Blondi kirjoitti:

lisää edelliseen, siis minä teen aina kaiken valmiiksi. Taidan tehdä selvän tuosta vasarahanhestakin näillä näkymin. Pulut ei pesi näin korkealla ja hanhet makas laumana tuolla saaressa pellolla. Pyssymies olisi saanut hanhenmaksapalleroihin värkkiä.

Ne on syöneet niin paljon käyneitä marjoja, että niiden maksa on jo ihan poks.

• Ei suinkaan,kun ne on täälläpäin suojelun tarpeessa,kyn on niin köyhää seutua,että nälkään meinaavat nääntyä.
      Eks okkin kauheeta semmonen.

Saaks täällä valittaa muuten vaan,ai ei ooo pakko,no voimmä sit kuiteskin vähän sanoo.

Tommonen juttu nääs,ku tuolla sienimettällä oon aikonnu käyrä,mutta mites ne surenkuopat ja'pensaat' sais kierrettyä,ettei nääs tarvii minkää vesurien kanssa raivaan alkaa ja oliskos se rikos sitä sienimettää vastaan,ajattelin vaan.

eks okkin kauheeta tommonen sienestyskin,tairan jättää ne sienet kuitenkin sinne susille,kai niille eres maistuu.

Kauniiksi lopuksi tältä päivältä, hyvää yötä ja kaikille kauniita unia.
      Niille jotka valvovat,koittakaa tekin jaksaa ja hyvää (t)yöpäivää 'sorretuille'ja muuten valvojille joko rattoisaa viihtymistä tai mielialaan sopivaa rauhallista musiikkia ja sänkyyn tai sohvaan valmiiksi,kyllä nukkumatti kohta korjaa mukaansa sinne höyhensaareen.

Jermu oliks tää ny liian "pehmolällyä",ei tää oli asiaa,eikä ainakaan kauheeta,vai miten?

• Jermu

Ehdottomasti sinun olisi pitänyt lisätä kaikkea kurjuuden maksimointia tohon kirjoitukseesi.
        Joka tapauksessa noi lentävät ötökät on ihan turha keksintö!

• Jermu kirjoitti:

Ehdottomasti sinun olisi pitänyt lisätä kaikkea kurjuuden maksimointia tohon kirjoitukseesi.
        Joka tapauksessa noi lentävät ötökät on ihan turha keksintö!

olikin pilata vakava-henkinen avaus pehmolällyllä,että olisin saanut sut kunnon koitokseen.

No tänään on ajettu niin usein jäähylle noi tuotokset,et en enää uskalla pehmoilla vähääkään.

Mut sienestys on kyllä lällyä,

• Jermu
        emw34 kirjoitti:

olikin pilata vakava-henkinen avaus pehmolällyllä,että olisin saanut sut kunnon koitokseen.

No tänään on ajettu niin usein jäähylle noi tuotokset,et en enää uskalla pehmoilla vähääkään.

Mut sienestys on kyllä lällyä,

nekin on aika lällyjä. Sienet on tosi lällyjä.
        Jäähyjen pelkääminen on lällyä...Joten hanaa!

• Talisker

on pelkkiä lentäviä rottia.
      Harvennusta kaipaisivat.
      Näistä valkoposkihanhista on hyvää vauhtia tulossa riesa myöskin,mutta nehän on EU:n virallisessa suojeluksessa.
      Tosin mulle käsittämättömästä syystä.Ei ne oikein uhanalaiselta lajilta näytä.

• Jermu

Eikö olekkin turha keksintö?

• että saisit

200 vastausta tähän älyttömään juttuusi. Suurin osa menee ohitse kun näkee sinut lähettäjäksi.Niin tylsiä nämä sinun ns. huumorijuttusi ovat.

• Jermu

mä tiedän, että 200 tulee helposti täyteen näin asiallisen ja ajankohtaisen aiheen parissa. Rupeaako sulla taas kateuden hikikarpalot kirvelemään simmuja?

• pulut onkaan

kadonneet?Rannikkokaupungin asukkaana olen kylläkin nähnyt useita satoja kertoja kun lokit ovat porukalla pyydystäneet puluja ja järkänneet sitten tappeluskeimit haaskan ympärille.Puluista ei siis ole ongelmaa,mutta lokit kyllä korvaa sen puutteen.Ovat oikeita tarkka-ampujia lentoradallaan.Loiva kaarros kohteen yllä,ja napakymppi lennosta.Voihan vitalis että kaihertaa,kun se osuu justa olkapäälle tai pitkin takin selkää,ja se ei edes pesussa tahdo lähteä.

• koltis

Järkytti pahasti pulu, joka hyppäsi seivästä.

• pulun-pee

pulu, joka uis?

• koltis
        pulun-pee kirjoitti:

pulu, joka uis?

Joka vaan uis!

• pulun-pee
        koltis kirjoitti:

Joka vaan uis!

murrerunokirja: Heli Laaksonen, pulu uis.

• Jermu

seipään ja käyttikö se topinkia?

• Olennainen

vasta harmittaakin, kun auto on viikonlopun parkissa venerannassa siinä on pläjähdyksiä jokapuolella.
      Hutskin puistossa käveli potilas lääkärinsä kanssa, lokki kaarteli ilmassa ja pläjähdys putos just keskelle lääkärin kaljua.
      - Sattuisko sulla olla paperia, lääkäri kysyi.
      - Hulluko oot, sehän lentää jo noin kaukana, vastasi potilas.

• Jermu

ja hyttyset. Mitä niillä tekee?

• Jermu kirjoitti:

lokit oo jotain kirjoja,opuksia,jotain?

• Jermu
        emw34 kirjoitti:

lokit oo jotain kirjoja,opuksia,jotain?

meidän palstan D:eeku onkin lentävä D:unpo, niin silloin ne lokit on just sellaisia tarpeetttomia opuksia. (Kuka tarttee sellaista D:unpoa, niin nyt sais suhtteettoman halvalla...Kjäh!)

• Jermu kirjoitti:

meidän palstan D:eeku onkin lentävä D:unpo, niin silloin ne lokit on just sellaisia tarpeetttomia opuksia. (Kuka tarttee sellaista D:unpoa, niin nyt sais suhtteettoman halvalla...Kjäh!)

ottajaa.

jos vaikka osus kohdalle sama poika joka kiikutti kotiinsa hienoo leikkiautoo ja isä kysäs, mistäs sää sen sait:yks tyttö puistossa antoi,mitäs se tyttö sano kun se sen anto, ei se mitään sanonu, se vaan huusi niiku norsu!!

• Camping
        Jermu kirjoitti:

Muistan varmaan ikäni leiriytymiseni Oulun Nallikarilla monia vuosia sitten. Illalla porukan kanssa hurvitellessa hyttyset söi mut kirjavaks, sitten ku lopulta pääsi uneen, niin parin tunnin päästä aamuyöstä alko lokit rääkyä. Voi h-vetti sitä kärsimystä. Sillon teki kyllä mieli vetää taivaalle konekiväärillä, onneks mulla ei ollu semmosta.

• Jermu
        Camping kirjoitti:

Muistan varmaan ikäni leiriytymiseni Oulun Nallikarilla monia vuosia sitten. Illalla porukan kanssa hurvitellessa hyttyset söi mut kirjavaks, sitten ku lopulta pääsi uneen, niin parin tunnin päästä aamuyöstä alko lokit rääkyä. Voi h-vetti sitä kärsimystä. Sillon teki kyllä mieli vetää taivaalle konekiväärillä, onneks mulla ei ollu semmosta.

nyt parrikkadeille ja kaikki lentävät ötökät saa viimeisen voitelun..Perskeles!

• jeejee..
        Jermu kirjoitti:

nyt parrikkadeille ja kaikki lentävät ötökät saa viimeisen voitelun..Perskeles!

näin tehdään...mut millä aseella? Mä olen kuullu naureskelua siitä että ammutaan hyttysiä tykillä. Olisko ritsa sopiva?

• Pirre*

ole mitään lentäviä ötököitä, mitkä sopimattomasti päästelisivät jätöksiään...lokitkin ovat jo lähteneet ruikkimasta eteläsuomeen...kai,

Joskus oli automme pellille joku hävitön tehnyt hätälaskun ja oli pahulainen sellaiset myrkyt lykänny, että poltti maaliin pahan jälen.

• Jermu

Ensi kerralla käräytä sellaista lintua jollain takaisin.

• Hannamari.O

lokit ja pulut on ihan viheliäinen ongelma.
        Aina on auton katto paskassa vaika kuinka pesee.
        Me asutaan lähellä merta, kai lokit sen takia oikein meitä kiusaa.

• Pirre*
        Hannamari.O kirjoitti:

lokit ja pulut on ihan viheliäinen ongelma.
        Aina on auton katto paskassa vaika kuinka pesee.
        Me asutaan lähellä merta, kai lokit sen takia oikein meitä kiusaa.

asutaan ison järven lähituntumassa, mutta lokit kestäävät järven päällä ruikkimassa...mutta sorsat kyllä miinottaa laiturit lapamatopaskoillaan..yök.

• Marion.T

kun on juuri pessyt auton ja heti on ...ulostetta auton hohtavalla pinnalla.

Meillä ei ole puluja täällä, vaan rakättirastaita ja variksia - ja aikomoisen läjän se marjoja mahansa täyteen ahtanut rastas päästääkin. On kuin Jermun p......... siis aika iso....(En millään voinut vastustaa kiusausta, mutta tiedän että suuri sydämesi antaa kyllä minulle anteeksi tämän törkeän vertauksen)

Mutta se on kuitenkin pieni murhe, auton voi kyllä pestä uudelleen...pahempi on kun ne mokomat räkätit syövät kaikki marjat myös hyötypensaista.

• Jermu

Meikäläisen jätöksiä voi käyttää pihalyhdyissä tuikkuina...Sinne vaan köntti paikoilleen ja se hehkuu issesseen pijotynaamistä säteilyä.

• Chatti-Matti

on se, kun menee perjantaina kesämökille ja laituri on täynnä lokin valkosia kakkalänttejä sekä sorsan mötiköitä. Varsinkin keskikesällä piti ensimmäiseksi harjalla ja vedellä pestä koko iso laituri. Nyt on rauhottunut jo tilanne.

• pulun-pee

puutarhakeinusta...

• Jermu

alkanut se grillikausi sitten olla lopuillaan...Kaikkea sitä sorsista ja lokeista voikin valmistaa ruuaksi kotikonsteilla, vai mitä?

• Jermu
        pulun-pee kirjoitti:

puutarhakeinusta...

jos se perhanan pulu on siinä keinumassa.

• pulun-pee
        Jermu kirjoitti:

jos se perhanan pulu on siinä keinumassa.

voi pelästyy, mut se paska täytyy pestä ihan omakätisesti.Yäk.

• Jermu
        pulun-pee kirjoitti:

voi pelästyy, mut se paska täytyy pestä ihan omakätisesti.Yäk.

itse pestä...Lintu-flunssat ja sen semmoset katsos!

• pulun-pee
        Jermu kirjoitti:

itse pestä...Lintu-flunssat ja sen semmoset katsos!

muu sen pesis,tulisitko sinä? Ei vaan, panenpa kumihanskat käsiini ja eiku hommiin.

• koltis

Stadin päällä on kohta pari etriä guanoo.

• Jermu

Mutta nyt tartteis alkaa markkinoida sitä pijotynaamisena lannoitusvaihtoehtona kaikille ekohenkisille (ja muille pahanhajuisen henkityksen omaaville).

• sinkku55

Ei ole kauan aikaa,kun pulu perhana pas....mun päähän:((( Revi siitä silloin huumoria,oltiin silloin Linnanmäellä:((

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1508
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      66
      1494
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      163
      1346
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1217
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1151
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      266
      1074
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      59
      998
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      57
      986
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      86
      933
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      920
    Aihe