Kysymys

ehkä joskus

Olen nuori nainen joka vielä jonakin päivänä haluaisi olla "yhdistelmäajoneuvon kuljettaja" vai kuinka se nyt menikään. Vaatiiko rekkakuskina olo paljon fyysistä voimaa?

7

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madam X

      Hae Agalle kaasukuskiksi, kaasu on kevyttä kamaa. Sitä paitsi siellä on ennestäänkin lähes pelkkiä akkoja kuskeina joten olen vakuuttunut että viihtyisit.

    • Sanotaanko, että yleensä ottaen ei tarvitse, ainakaan PALJOA...
      Riippuu ajosta, esim.kaljakuskit näyttää, ainakin joskus, joutuvan kantelemaan aika paljon. Sitten taas joku rahdin, sahatavaran, hakkeen/purun/turpeen/vastaavan ajo yleensä ei vaadi niinkään fyysistä voimaa.
      Poikkeustilanteita on joka ajossa, vaikka renkaanvaihdossa voi joltain puhti loppua, tai puunajossa ketjun laitossa pyöriin. Mutta nekin on tekniikkalajeja ;) Mutta onhan niitä naisia monenlaisessa ajossa, joten varmaan peruskunnolla pärjää aivan hyvin. Onhan pieniä ja hinteliä miehiäkin alalla

    • ScaniaR

      Ei se nyt niin hirveesti fyysistä voimaa vaadi. Älyllä pärjää pidemmälle kuin voimalla. Ja ainahan se hauis kasvaa mitä enemmän hommia tekee =)

    • koko sakki

      tässä lajissa ei järkee eikä voimaa tarvita.

      • pölöjä

        Tule sinäkin jaloon joukkoomme, kaikki edellytyksethän sinulla tuntuu olevan...


      • ehkä joskus

        Ihmisestä järjenjuoksu ja ruumiinrakenne kiinni on, ei ammatista. Jokainen ihminen joka itse leipänsä ansaitsee, ansaitsee myös kunnioitusta. Jos joku tässä maassa on tyhmä niin ihminen joka kouluttautuu työttömäksi (kuuluisin esimerkki varmaan nämä insinöörit tänäpäivänä).


    • On hommia jossa ei tarvitse lainkaan päätä, mutta voimaa senkin edestä. Esim. roskakuskit

      Ja taasen joku pakettijakelu on älyttömän kevyttä, mutta prin vaikeaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe