Olen nuori nainen joka vielä jonakin päivänä haluaisi olla "yhdistelmäajoneuvon kuljettaja" vai kuinka se nyt menikään. Vaatiiko rekkakuskina olo paljon fyysistä voimaa?
Kysymys
7
1552
Vastaukset
- Madam X
Hae Agalle kaasukuskiksi, kaasu on kevyttä kamaa. Sitä paitsi siellä on ennestäänkin lähes pelkkiä akkoja kuskeina joten olen vakuuttunut että viihtyisit.
Sanotaanko, että yleensä ottaen ei tarvitse, ainakaan PALJOA...
Riippuu ajosta, esim.kaljakuskit näyttää, ainakin joskus, joutuvan kantelemaan aika paljon. Sitten taas joku rahdin, sahatavaran, hakkeen/purun/turpeen/vastaavan ajo yleensä ei vaadi niinkään fyysistä voimaa.
Poikkeustilanteita on joka ajossa, vaikka renkaanvaihdossa voi joltain puhti loppua, tai puunajossa ketjun laitossa pyöriin. Mutta nekin on tekniikkalajeja ;) Mutta onhan niitä naisia monenlaisessa ajossa, joten varmaan peruskunnolla pärjää aivan hyvin. Onhan pieniä ja hinteliä miehiäkin alalla- ScaniaR
Ei se nyt niin hirveesti fyysistä voimaa vaadi. Älyllä pärjää pidemmälle kuin voimalla. Ja ainahan se hauis kasvaa mitä enemmän hommia tekee =)
- koko sakki
tässä lajissa ei järkee eikä voimaa tarvita.
- pölöjä
Tule sinäkin jaloon joukkoomme, kaikki edellytyksethän sinulla tuntuu olevan...
- ehkä joskus
Ihmisestä järjenjuoksu ja ruumiinrakenne kiinni on, ei ammatista. Jokainen ihminen joka itse leipänsä ansaitsee, ansaitsee myös kunnioitusta. Jos joku tässä maassa on tyhmä niin ihminen joka kouluttautuu työttömäksi (kuuluisin esimerkki varmaan nämä insinöörit tänäpäivänä).
On hommia jossa ei tarvitse lainkaan päätä, mutta voimaa senkin edestä. Esim. roskakuskit
Ja taasen joku pakettijakelu on älyttömän kevyttä, mutta prin vaikeaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150