meidän tytöstä tulee Vanessa. mutta toinen ja kolmas nimi hakusassa. suvussa kulkee nimet Emma ja Aada, eli toinen niistä pitäisi olla nimessä. ja itse olen muuten vaan tykästynyt Adalmiinaan/Adalminaan ja Oliviaan.. että siitä keksikääs joku kiva nimiyhdistelmä, tai lisätkää omia ehdotuksia, mut tuo Vanessa siis on jo päätetty.
Vanessa
12
602
Vastaukset
- Ihaa
Noista mainitsemistasi nimistä tulee suoraan ihan kiva yhdistelmä: Vanessa Emma Adalmiina.
- Gil
sitten kääntäen: V. Aada Emeliina/Emmaliina/Emelin(e)..
- Outi
Vanessa Emma Adalmiina. Tuon minäkin saan ja nimi on vielä kaunis ja kiva! Ainakin oitse tykkään paljon!! :)
- lepa
Vanessa Aada Olivia. Siinä se:) Nättiä nimiä tosin kaikki muutkin vaihtoehdot!
- aada
ekana tuli mieleen yhdistelmä:
Vanessa Emma Adalmina
tai sitten
Vanessa Aada Olivia
Vanessa Emma Olivia
Vanessa Jasmin Viola
Vanessa Neea Jasmila
Piditkö jostain?! =)- melina
tosi kaunis ja erikoinen nimi, pidetään mielessä mahdollisia tulevia lapsia varten. viola myös kaunis.
- jjj
Vanessa Emma Olivia olis kiva,
Muita:
Vanessa Saga Aurora
Vanessa Aada Matilde
Vanessa Vera Daniela
Vanessa Iida Alessia
Mitäs piditte? - Janica
Vanessa Adalmiina?
Vanessa Emma Olivia (tosin aikamoinen muotinimi)
Vanessa Aada Fiona
Vanessa Emma Arleena (Marleena)
Vanessa Aava Olivia ( olisi kaunis, mutta Aadaa tai Emmaa ei nimestä löydy)
Vanessa Ellen Amalia
Vanessa Ada Oliivia ( Aada yhdellä aalla, Oliivia kahdella iillä)
Vanessa Vilma josefiina - melina
heipä hei kaikille ja kiitos vastauksista!! päädyimme Vanessa Emma Oliviaan, vaikka joku mainitsikin sen olevan muotinimi ;) mielestäni kivasti yhdistyy isomummin nimi ja "muotinimi" :)
- helmi-rihma
Vanessa Emmi Adalmiina.Jos kerran kaikki nuo nimet miellyttävät!
- helmi-rihma
siis tarkoitin Vanessa Emma Adalmiina
olisi minun ratkaisuni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502