Mypan "maali"

pena

Olisi mukava kuulla paremmin Mypan maalitilanteen nähneiltä, mitä oikeasti tapahtui... lähtikö vapaapotku ennen vihellystä vai?? niinku oikeesti!

8

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoja

      Kyllä lähti eli ihan kestävin perustein maali hylättiin.

    • mypassion

      ehkäpä oli maali...ehkä ei,mutta tuomari teki lopullisen munauksensa siinä että hyväksymänsä maalin mitätöi juteltuaan 4 tuomrin kanssa 5 min tapahtuneesta!!!!eikös tuomari itse tiedä koska viheltää ja antaa luvan suorittaa vapaapotkun,saatanan paimenpoika ukrainasta(heitä oli 4)!!!!!p.s. avustava(raja)tuomarikin lähti kohti keskialuetta merkiksi maalista!!!!!!!!!!!!

      • Katsoja

        Olin paikalla kanssa ja näin oli tapaus. Se maali olisi pitänyt hylätä heti eikä vasta pitkien jossittelujen jälkeen. Ulkomaan ihmeet olivat kyllä askeleen meikäläisiä edellä taitotasossa, joten "oikea" sakki meni mielestäni siten jatkoon.

        Mypalle toivon parempaa onnea kultajahtiin!


    • Pesäpallomies

      Lupaa vapaapotkuun ei ollut tullut venäläiseltä tuomarilta. Tapausta voisi verrata vanhaan pesäpalloilun sääntöön, jossa lukkari syöttäsi heti heittämättä palloa ensin pesävahdille. Kyllä olisi noussut jossain Alajärvellä tahi Imatralla, jossa on lajikulttuuria, iso halloo kanssa. Oikein toimivat sveitsiläiset.

      • protesti uefalle

        kyllä lupa oli annettu selkeästi pelaajalle käsimerkillä sekä vihellyksellä!!!vihellys oli pitkä, jolloin vihellys oli annettu ja pelaaja(könönen)potkaisi palloa pallo ilmassa vielä vihellystäkin kuului....tämä paimen poika ei kyllä enää ukrainan ulkopuolella vihellä, vastapuoli väittää että pelaajat ei pelanneet tilanteessa? kuva kertoo enemmän


      • Tonteri
        protesti uefalle kirjoitti:

        kyllä lupa oli annettu selkeästi pelaajalle käsimerkillä sekä vihellyksellä!!!vihellys oli pitkä, jolloin vihellys oli annettu ja pelaaja(könönen)potkaisi palloa pallo ilmassa vielä vihellystäkin kuului....tämä paimen poika ei kyllä enää ukrainan ulkopuolella vihellä, vastapuoli väittää että pelaajat ei pelanneet tilanteessa? kuva kertoo enemmän

        Kuvanauhalta näkee että pilliin oli vihelletty ennen kuin Könönen potkaisi palloa. Mypalta vietiin ehkä voitto.... Kuka tietää. Ja Könösen lausahdus tuomarityöskentelystä seuraavan päivän lehdessä oli sellainen että ei epäselvyyttä jäänyt. :)


      • ...protesti uefalle
        protesti uefalle kirjoitti:

        kyllä lupa oli annettu selkeästi pelaajalle käsimerkillä sekä vihellyksellä!!!vihellys oli pitkä, jolloin vihellys oli annettu ja pelaaja(könönen)potkaisi palloa pallo ilmassa vielä vihellystäkin kuului....tämä paimen poika ei kyllä enää ukrainan ulkopuolella vihellä, vastapuoli väittää että pelaajat ei pelanneet tilanteessa? kuva kertoo enemmän

        mutta mitä tuo vihellys loppujen lopuksi tarkoitti?...könösen mukaan tuomari osoitti hänelle kädellään että anna tulla, sillä hän oli viheltäny ainoastaan kerran eli vaparin merkiksi eli ei kahta kertaa jolloin peli olisi välillä poikki jolloin tarvitaan 3 vihellys vaparin / pelin jatkamisen merkiksi!!! mikä oli tuo vihellys? peli poikki!! ...vai? tuomari teki ison virheen viheltäessään 2 kerran ja hyväksymällä maalin mutta munasi uransa vielä hylkäämällä maalin, tuota asiaa ei osaa kukaan selittää... vain ainoastaa vitalis itse!!!!
        we are the champions


      • päästää vähemmän kuin vastu...
        ...protesti uefalle kirjoitti:

        mutta mitä tuo vihellys loppujen lopuksi tarkoitti?...könösen mukaan tuomari osoitti hänelle kädellään että anna tulla, sillä hän oli viheltäny ainoastaan kerran eli vaparin merkiksi eli ei kahta kertaa jolloin peli olisi välillä poikki jolloin tarvitaan 3 vihellys vaparin / pelin jatkamisen merkiksi!!! mikä oli tuo vihellys? peli poikki!! ...vai? tuomari teki ison virheen viheltäessään 2 kerran ja hyväksymällä maalin mutta munasi uransa vielä hylkäämällä maalin, tuota asiaa ei osaa kukaan selittää... vain ainoastaa vitalis itse!!!!
        we are the champions

        turha jossitella yhtä maalia kun pitäis itse tehdä neljä.
        oike joukkue jatkoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe