Ostin Gigantista 3:n paketissa värikkäitä TDK:n kasetteja. Olen aina pitänyt TDK:ta laadukkaana merkkinä...
Ainakin parissa nauhassa ääniraita on aivan viturallaan alkupuolella, eli vonkuu ja venyy, miten sen nyt ilmaisisi...
Joten eikun TDK:t boikottiin prkl...
Pitäisikö lähettää nauhat tehtaalle, saisinko ison paketin nauhoja ilmaiseksi postissa? ;)
P.S. Tiedä mitä sekundaeriä Giganttikin myy...
TDK-nauhat
1
277
Vastaukset
- pettynyt
Minäkin olin pitänyt TDK:ta laatumerkkinä ja kun näin tarjouksessa TDK:n kasetteja niin ostin niitä sitten kerralla pari pakettia eli kuusi kasettia yhteensä ja olin kyllä todella ihmeissäni siitä miten huonoja kasetteja TDK nykyisin tekee. Ääni pätki kaikilla nauhoilla niin että välillä hävisi melkein kuulumattomiin ja kuvakin tuntui pätkivän jo toisella nauhoituskerralla monessa kohtaa. Aluksi luulin että videoissa on vikaa, mutta sitten kokeilin kymmenen vuotta vanhalla kasetilla eikä ollut mitään ongelmia.
Nämä nauhat olivat halvimpia TDK TV -kasetteja, joten ostin pari kappaletta kalliimpia TDK E-HG nauhoja ja ihan yhtä huonoja olivat nekin.
Nyt olen käyttänyt Maxellia eikä ole ollut äänessä yhtään pätkimistä. En tiedä minkä laatuisia nauhoja muut merkit tekevät nykyisin, mutta TDK:n kasetteja en enää osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245938
- 574326
- 582741
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241331- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111