Ostin Gigantista 3:n paketissa värikkäitä TDK:n kasetteja. Olen aina pitänyt TDK:ta laadukkaana merkkinä...
Ainakin parissa nauhassa ääniraita on aivan viturallaan alkupuolella, eli vonkuu ja venyy, miten sen nyt ilmaisisi...
Joten eikun TDK:t boikottiin prkl...
Pitäisikö lähettää nauhat tehtaalle, saisinko ison paketin nauhoja ilmaiseksi postissa? ;)
P.S. Tiedä mitä sekundaeriä Giganttikin myy...
TDK-nauhat
1
254
Vastaukset
- pettynyt
Minäkin olin pitänyt TDK:ta laatumerkkinä ja kun näin tarjouksessa TDK:n kasetteja niin ostin niitä sitten kerralla pari pakettia eli kuusi kasettia yhteensä ja olin kyllä todella ihmeissäni siitä miten huonoja kasetteja TDK nykyisin tekee. Ääni pätki kaikilla nauhoilla niin että välillä hävisi melkein kuulumattomiin ja kuvakin tuntui pätkivän jo toisella nauhoituskerralla monessa kohtaa. Aluksi luulin että videoissa on vikaa, mutta sitten kokeilin kymmenen vuotta vanhalla kasetilla eikä ollut mitään ongelmia.
Nämä nauhat olivat halvimpia TDK TV -kasetteja, joten ostin pari kappaletta kalliimpia TDK E-HG nauhoja ja ihan yhtä huonoja olivat nekin.
Nyt olen käyttänyt Maxellia eikä ole ollut äänessä yhtään pätkimistä. En tiedä minkä laatuisia nauhoja muut merkit tekevät nykyisin, mutta TDK:n kasetteja en enää osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627