TELE FINLAND on SYVÄLTÄ!

Alonzo_

Aivan perseestä! älkää hyvät ihmiset ottako sitä! pelkkää kusetusta ja rahat pois asiakkaalta meininkiä!

6

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIELTÄ!!!

      Elämäni suurimmat laskut tulivat TeleFinlandin asiaakkaana ollessa.Laskutuksessa ensin lupailtiin tutkimista laskujen suhteen,koska näkyi päällekkäislaskutusta,mutta sitten tulikin vain tylysti textari,että ei epäselvyyksiä...
      Näimpä näin.AIVAN PERSEESTÄ.Jäi todellakin täysin kusetettu olo.Onneksi se lyhyt,mutta sitäkin mieleenjäävempi asiakassuhde on nyt historiaa.Ja tässä tapauksessa historia EI TULE toistamaan itseään.EI IKINÄ ENÄÄ TELE FINLANDIN ASIAKKAAKSI!!!!

      • Alonzo_

        hahaha.. aivan totta! tässä on palaute jonka lähetin heille äsken: (sensuroitu nimet vain)

        Asiakasnumero: 1******

        Kun teille näköjään se suljetun liittymän avausmaksu 7,40€ oli niin tärkeä niin voin hymyssäsuin ilmoittaa että seuraavan kuukauden aikana tulee teiltä liittymän pois vaihtamaan mm. seuraavat henkilöt:

        Pi*** S*****
        Pa*** S*****
        An*** T******
        Er*** T******
        U*** T******
        Ja*** T******
        M*** K********

        ja pidän huolen jatkossakin markkinoida muita liittymiä niille joilla sattuu teidän kusetusliittymä olemaan. Kiitos!

        tele finland - sen todellakin näkee laskusta

        ps. Huomaa et ruotsalaisten homojen asiakaspalvelu on ihan perseestä.. tai ei niinkään asiakaspalvelu vaan ne teidän kalsarijaakko esimiehet!

        pps. Service på svenska
        -------------------------------------

        Eli sellasta.. mikä mua vitutti koko paskassa oli se että ne velottivat multa suljetun liittymän avausmaksun ja tältä kuukaudelta kuukausimaksun vaikka olin vaihtanut liittymän pois jo aikoja sitten kolumbukseen.. soitin kolumbuksen asiakaspalveluun ja siellä ilmotettiin että jos asiakas vaihtaa liittymän joka on suljettu niin he eivät ainakaan veloita siitä avausmaksua.. kuluttaja-asiamieheen otan kohta yhteyttä. :)


      • maksaa laskut ajoissa

        Niin ei tule liittymän sulkemisiakaan. Sellaista se elämä on että maksaa pitää ajoissa. :)


      • Sepe
        maksaa laskut ajoissa kirjoitti:

        Niin ei tule liittymän sulkemisiakaan. Sellaista se elämä on että maksaa pitää ajoissa. :)

        Joo näin on, kokeilkaapa varsin jättää sähkölasku maksamatta, voip olla, että käypi niin, että jääkaappi alkaa lämmetä ja telkkari ei toimi ja sähkön uudelleen kytkentä maksaa 100-150€ riippuu sähköyhtiöstä, eli 7,40€ liittymän uudelleen aavamisesta on pikku summa ja sen kyllä perii jokainen operaattori, että vaihelkaa vaan liittymiänne operaattorilta toiselle, loputon kierre typeryksille, jotka eivat osaa pitää huolta asioistaan ja sitten valittaa ja syyttää muita omasta tyhmyydestään.


      • tarkemmin
        Sepe kirjoitti:

        Joo näin on, kokeilkaapa varsin jättää sähkölasku maksamatta, voip olla, että käypi niin, että jääkaappi alkaa lämmetä ja telkkari ei toimi ja sähkön uudelleen kytkentä maksaa 100-150€ riippuu sähköyhtiöstä, eli 7,40€ liittymän uudelleen aavamisesta on pikku summa ja sen kyllä perii jokainen operaattori, että vaihelkaa vaan liittymiänne operaattorilta toiselle, loputon kierre typeryksille, jotka eivat osaa pitää huolta asioistaan ja sitten valittaa ja syyttää muita omasta tyhmyydestään.

        eli jos sähköt on katkaistu ja asiakas vaihtaakin energiayhtiötä, niin edellinen yhtiö saa laskuttaa vanhan sähköliittymän uudelleen kytkennästä, vaikka sitä ei olisi tarkoitus ottaa enää käyttöön!!! Outoa on...

        aina ei ole kyse maksamattomista laskuista. Olen joskus "kurinpitona" sulkenut liittymän vaikkapa viikoksi. Jos päätänkin irtisanoa tämän liittymän, niin tuntuu oudolta, että minun pitäisi maksaa avausmaksu liittymästä joka ei enää tule käyttööni.


      • Alonzo_
        tarkemmin kirjoitti:

        eli jos sähköt on katkaistu ja asiakas vaihtaakin energiayhtiötä, niin edellinen yhtiö saa laskuttaa vanhan sähköliittymän uudelleen kytkennästä, vaikka sitä ei olisi tarkoitus ottaa enää käyttöön!!! Outoa on...

        aina ei ole kyse maksamattomista laskuista. Olen joskus "kurinpitona" sulkenut liittymän vaikkapa viikoksi. Jos päätänkin irtisanoa tämän liittymän, niin tuntuu oudolta, että minun pitäisi maksaa avausmaksu liittymästä joka ei enää tule käyttööni.

        tajuaa!
        no mutta ei kaikilta voi olettaa luetun ymmärtämistä :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe