Elo-syyskuussa tehty kolmen viikon saarihyppely on takana, takaisin arkeen tipahdettu niin että vieläkin sattuu jalkapohjiin.
Reittimme oli Kos > Amorgos > Koufonissi > Naxos > Paros > Leros > Kos. Kaikki sujui etukäteen tehdyn suunnitelman mukaan ja budjettikin piti. Majoitukset maksoivat 20-25€/yö. Vain ensimmäinen yö Kosilla maksoi 30€, mutta se sisälsikin aamiaiset kahdelle. Jotkut studiohuoneet yllättivät tasollaan, tarkoitan positiivisesti. Samoin autolautat olivat uusiutuneet ja matkat sujuivat mukavasti.
Tarinaa syntyi taas pienen kirjan verran ja kuvia tuli otettua noin triljoona. Niitä selaillaan talven tullen Kreikka-ikävään.
Olen lisännyt reissupäiväkirjaani kuvia ja hintatietoja, jos se pituudesta huolimatta kiinnostaa, ota yhteyttä!
[email protected]
Kreikan saarihyppely 2005
0
1316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358