"Tiukka" mutta antelias opettaja

Riku

-Hrr.. Mulla palelee. Ois pitäny laittaa sitä vaatetta pikkasen niinku enemmän.
-Jos palelee niin sun pitää mennä nuita ykkösiä panemaan. Sitte tulee lämmin.

Käyn siis lukiota, viimestä luokkaa. Kerran viikossa käyn punttiksella ja muutenkin käyn lenkillä ainakin neljä kertaa viikossa. Viikonloppu sitten onkin tarkotettu hieman muuhun. Meillä on koulussa nyt kohta ollut jo viikonpäivät sijainen joka on nainen. Aivan mahtavan näkönen pimu! Hänen tuntinsa on aina parhaimpia kun saa tuntea alhaalla vähän voimakkaampaa tunnetta. Maisalla on yleensä tiukat farkut jalassa ja aivan tavallinen paita päällä, kauniit vaaleat hiukset korostavat hänen pyöreitä rintojansa mukavasti. Tänään tunnilla kaikki sanat meni minulta ohi korvien, tuijotin vain Maisaa. Hän taisi hoksata katseeni kun iski silmää, minä iskin takaisin. Maisa keinutteli peppuaan niin kauniisti että oli pakko hyväillä kalua. Pian vauhtini kiihtyi aivan huomaamattani. Päästin itseltäni pientä huohotusta, mutta näin parhaakseni olla aivan hiljaa. Maisa varmaan hoksasi liikkeeni housujeni sisällä, en välittänyt. Laukesin.
-Voi v**tu! sanoin itsekseni. Oli epämukava olo kun housut olivat märät mutta ei muuta kun lähdin kotiin.
-Mä käyn kotona, hoksasin just että vedin aamulla jalkaani rikkinäiset housut.
-Et voi lähteä kesken koulupäivän. Matkassa menee paljon aikaa. Maisa sanoi lempeällä äänellään.
-No ei matkassa mee ku pari minsaa, asun ihan lähellä koulua.
-Selvä homma.

Vaihdoin housut pikasesti ja menin takas koululle. Välitunti oli juuri alkanut. Menin luokkaan tekemään tehtävät loppuun. Pian Maisa käveli hiljaa ja hitaasti luokseni. Hän sulki oven.
-Tarvitko sä tukiopetusta?
-Tarvitsen ja paljon. Siis en tosiaankaan ymmärr...
-Shh.. Hän kuiskasi ja suuteli minua. Nakkasin kirjat lattialle. Suutelimme yhä kiihkeämmin. Hänen pehmeät huulensa olivat niin ihanat. Riisuimme vaatteitamme, kuin kilpaa. Maisan ihanat rinnat pompahtivat paidan alta. Aloin hyväillä niitä. Pyörittelin kieltä nännien ympärillä. Maisa huokaili. Riisuin hänen housunsa, Maisa riisui minun. Siististi ajeltu pillu oli mahtava näky. Annoin pusun häpykummulle.
-Ooh.. Maisa tarttui valtavaan kaluuni ja puristeli sitä hellästi. Hän otti sen suuhunsa ja imi kovasti. Oli mahtavaa. Sanoin hänelle että keskeyttäisi. Minä vuorostaan nuolin Maisaa, kauaapa ei Maisa mun antanu nuolla ku hällä oli kiire saaha kalu sisäänsä. Nostin hänen opettajan pöydälle istumaan, otin jalat olalleni ja työnnyin sisälle.
-Sun kalu on ihana, Sami. Mä oon aika tiukka tiesitkö sen?
-Siltä tuntuu.
Aloitin rauhalliset työnnöt. Hetken työntelin keskinopeaa kunnes Maisa kirkui:
-NAI MUA LUJEMPAA, LUJEMPAA! Näytä mihin "pikku" poika pystyy!
Nopeutin hetkessä ja Maisa oli taivaassa. Hän huokaili ja sopersi kaikenlaista.. Minä kans aloin tulla joten nopeampaakin pääsin. Enää en jaksanut. Laukesin voimalla Maisan sisälle.
-Kiitti Maisa, sä oot elämäni pano!
-Kiitti vaan itelles saat tästä lähtien olla varovainen mun tunneilla, jätän pienestäkin jälkkäriin. Hän iski silmää ja puki.
Maisa anto mulle loppu päivän vapaata. Sanoi muille oppilaille että mulla oli tosi huono olo.

5

20054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sex

      älä kirjoita paskaa.

      • JUO KUSTASI HOMO

        AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VITTU.


      • OGA
        JUO KUSTASI HOMO kirjoitti:

        AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VITTU.

        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH AH VITTU..................................................................................................................................................................


    • GrandMasterPimp

      hyvähän tuo oli vaikka aikaisemmat runkut nyt mitä paskaa puhuivatkaan mutta jatka samaan malliin :)

    • PikkuPrisca

      MEillä oli joskus lukiossa sijaisena blondi naisopettaja nimeltä Maisa, johon kaikki pojat olivat ihastuneet. Mikä yhteensattuma :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe