40:sen erektiokulma

40 v

millaisessa kulmassa 40:llä seisoo? kuinka nopeasti saat uuden erektion laukeamisen jälkeen ? entä moneenko yhdyntään kykenet vuorokaudessa ? itselläni seisoo lievästi alaviistoon ja uusi erektio on mahdollista vähintään tunnin kahden päästä ja kaksi kertaa vuorokaudessa on maksimi

9

4514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 40 v.

      Millaisessa kulmassa 40:llä seisoo?
      Hieman vaakatasoa alempana tai vaakatasossa.

      Kuinka nopeasti saat uuden erektion laukeamisen jälkeen ? Riippuu kiihotustilasta ym., mutta yleensä nykyään 30-60 minuuttia.

      Entä moneenko yhdyntään kykenet vuorokaudessa ? Kolme yhdyntää on tullut koettua vuorokaudessa, mutta en tiedä mikä olisi maksimi. Muutama vuosi sitten sain kolme siemensyöksyä noin tuntiin, kun tuli testattua. Tosin se oli itsetyydytyksellä.

      • jyrkkä

        kyllä kulma on jyrkkä ja seisoo monta tuntia kun ottaa viakraa tai kialista sikrakin auttaa........


    • lutsukaapo

      perustaa uusi palsta nimeltä "onko kulmalla väliä?"

      Tottakai kulma vanhemmiten laskee, mutta onko sillä väliä, kunhan seisoo.

    • riippuu

      Mulkun koko tietenkin ratkaisee myös. Lyhyet nysät seisoo pystyssä ja pitkät ei niinkään pystyssä.

      • alex

        Eiköhän se seisomiskulma ole paisuvaisen muodosta kiinni. Ei se iän mukana muutu mihinkään. Eli ihan kovana jos on niin kulma on aina sama. Tietysti jos ei enää saa ihan täyttä seisokkia niin roikottaa alempana mutta pc-lihaksia jännittämällä sen saa maksimiinsa. Saman saa aikaiseksi kun painaa pussien takaa...

        Itsellä seisoo ihan suoraan eteen silloin kun on ihan kova ja näin on ollut aina, ikää nyt 40v.

        Nuoruudesta muistan naapurin kaverin (vertailtiin joskus toistemme vehkeitä, oltiin jotain 10v) jolla seisoi aina ihan ylös mahaa vasten, ja olin kyllä kateellinen että mulla ei noussut niin mutta eipä sillä sittemmin ole seksin suhteen ollut mitään vaikutusta.


      • alex
        alex kirjoitti:

        Eiköhän se seisomiskulma ole paisuvaisen muodosta kiinni. Ei se iän mukana muutu mihinkään. Eli ihan kovana jos on niin kulma on aina sama. Tietysti jos ei enää saa ihan täyttä seisokkia niin roikottaa alempana mutta pc-lihaksia jännittämällä sen saa maksimiinsa. Saman saa aikaiseksi kun painaa pussien takaa...

        Itsellä seisoo ihan suoraan eteen silloin kun on ihan kova ja näin on ollut aina, ikää nyt 40v.

        Nuoruudesta muistan naapurin kaverin (vertailtiin joskus toistemme vehkeitä, oltiin jotain 10v) jolla seisoi aina ihan ylös mahaa vasten, ja olin kyllä kateellinen että mulla ei noussut niin mutta eipä sillä sittemmin ole seksin suhteen ollut mitään vaikutusta.

        Pari kertaa menee peräjälkeen silleen että huilaa välillä about puoli tuntia.
        Vuorokaudessa onnistuu ainakin kolme tai neljä kertaa...seisoo kyllä mutta tunto menee eikä laukee millään.
        Saman aiheuttaa jos on ottanut alkoholia ähän reilummin....


    • viisikymppinen

      kenen kanssa seksiä harrastaa. Vieraan kanssa ylittää helposti rajansa...

    • akti

      Ei ainakaan mulla ole 40 vuoden ylitys vielä tuntunut erektiossa. Seisoo kunnolla (pystyssä) ja kovana joka päivä. Kokoakin on ihan mukavasti ja olen kyllä huomannut että naiset tykkää kovasta :-), menee paremmin sisään reikään kuin reikään. Itse pystyn laukeamaan samalla seisokilla kaksi kertaa peräkkäin, kolmatta ei ole tullut kokeiltuakaan. Muutaman tunnin puuhasteluissa olen lauennut 7 kertaa, vuorokaudessa vois tulla vielä toinen 7 lisää.

    • Anonyymi

      Seisoo suoraan eteenpäin. Uusi erektio tulee 10 - 15 min päästä, jos muija auttaa kädellä tai suulla. 5 kertaa vuorokaudessa on joskus onnistunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe