Matkustan viikoksi Vilnaan. Mitä kaikkia tuotteita sieltä kannattaa hankkia?
Olen intohimoinen shoppailija, kuitenkin sentinvenyttäjä.
shoppailu
2
1020
Vastaukset 2
- Ostokset
Vilnassa kannattaa mennä Akropolis ostoskeskukseen, se on valtava ja kaikkea tarjolla. Europa ostoskeskus on myös uusi ja monipuolinen ja lähellä vanhankaupungin suuntaan joelle päin mennessä Hotelli Liettuan vieressä on myös ostoskeskus, myös vanhassa kaupungissa on hyviä ostospaikkoja. Vaatteet, kengät ja urheilutavarat ovat edullisia ja laatu on hyvä,
muista jos olet autolla liikkeellä Baltian maiden keskinäiset tullisäännöt koskien alkoholia, sekin on Vilnassa edullista.
Vilnassa eläminen on myös edullista ruoka ja juoma todella kohtuu hintaista, tuoppi olutta 0,5 l 1,2 eur ja ruoka 3-5 eur.
Kaupunki on muutenkin miellyttävä ja turvallinen,
pitää päästä uudelleen.... - Nina
Jos vain mahdollista, käy esim. Kaunasissa. HUOMATTAVASTI halvempi kuin Vilna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493