Voisko joku kertoo minkä arvosii ovat seuraavat kamat: (esim pläsinä)
-ruoho
-holotyttö/poika
-kultapokaali
-urheilukamat (koripallo jne)
Ja mikä on habbon arvokkain kama? Onko beta-sänky? Ja montakohan pläsää se ois? :P
habbon arvokkain kama?
26
4473
Vastaukset
- kamasutra
tekomuna
- ana
habon arvokkain kama on kultainen-huonepokaali ettekö tieneet LOL
- yugsfdsyugd
siis mitä vittua. maksatteko jostain vitun virtuaalihuonekaluista jollekkin vitun pelifirmalle rahaa pelistä jossa ei oo vittu mitään tekemistä paitasi vitun kymmenentuhatta alle 10 vuotiasta
- Looserit
yugsfdsyugd kirjoitti:
siis mitä vittua. maksatteko jostain vitun virtuaalihuonekaluista jollekkin vitun pelifirmalle rahaa pelistä jossa ei oo vittu mitään tekemistä paitasi vitun kymmenentuhatta alle 10 vuotiasta
Eihän se ole edes paljoa ! vain 70 euroa per huonekalu ja halvaksi tulee kun on kummatki vanhempien kännykät käytössä, kun puhelimella voi vaihtaa oikeeta rahaa peli rahaksi.
onneksi on rikkaat sukulaiset, ainakun vaan mahdollista käytän sukulaisten kännököitä :D - Sipuli.
Looserit kirjoitti:
Eihän se ole edes paljoa ! vain 70 euroa per huonekalu ja halvaksi tulee kun on kummatki vanhempien kännykät käytössä, kun puhelimella voi vaihtaa oikeeta rahaa peli rahaksi.
onneksi on rikkaat sukulaiset, ainakun vaan mahdollista käytän sukulaisten kännököitä :DBeta sänky on, ku niit on vaa 5 habos.. Ja toi kultapokaali on vast joku 10 arvokkain, se on vaa jotai 10 levaa.. Pronssi poksu on arvokkain poksuista. BEtan arvoo ei voi laskee, mut se voi olla korkeintaan 1000 pläsää. Pronssi poksun orvo on 2500 pläsää.
- Sipuli.
Sipuli. kirjoitti:
Beta sänky on, ku niit on vaa 5 habos.. Ja toi kultapokaali on vast joku 10 arvokkain, se on vaa jotai 10 levaa.. Pronssi poksu on arvokkain poksuista. BEtan arvoo ei voi laskee, mut se voi olla korkeintaan 1000 pläsää. Pronssi poksun orvo on 2500 pläsää.
Siis betan arvo voi olla 9000 pläsää :D
- sdasdsgdas
yugsfdsyugd kirjoitti:
No joo arvojärjestys:
- Betasänky on 15 levan arvoinen
- Pronssinen huonepokaali on 12 levaa
- hopeinen huonepoksu on 8 levaa
- kultainen h-poksu on 5 levaa
- kirjoituskone on 3 levaa ja ruoho
- leva on 500 pläsää
- Ruoho on 30 pläsää, en oo varma - mie1
sdasdsgdas kirjoitti:
No joo arvojärjestys:
- leva on 500 pläsää
- Ruoho on 30 pläsää, en oo varmamikää huone poksu ei oo muutaku 1 levan ja beta on enemmän ku 15 levaa
ei tääl keskustelus oo ketääääääääää järkevää cosmo85 mukaa ainaki se on näin - Habboilia
sori vaan habon arvokkain kama ois beta-sängyt---- arvoa on vaikea sanoa jtn. 20 levaa--- kultapokaali on huonoin pokaaleista ! hopeakin on arvokkaampi jos joku haluu mun ukon .... niin mulle viestiä sähköpostiin .... olen vanhanen ja jos joku haluaa levan ... mulle viestiä ekalle vaan ! pikkunen skaba.... :P ekalle sit.. mailatkaa.-
- irra
Habboilia kirjoitti:
sori vaan habon arvokkain kama ois beta-sängyt---- arvoa on vaikea sanoa jtn. 20 levaa--- kultapokaali on huonoin pokaaleista ! hopeakin on arvokkaampi jos joku haluu mun ukon .... niin mulle viestiä sähköpostiin .... olen vanhanen ja jos joku haluaa levan ... mulle viestiä ekalle vaan ! pikkunen skaba.... :P ekalle sit.. mailatkaa.-
saatana kirjotus kone on habon arvokkain kama ja mulla on 8 betaasänkyy
- Habbo-legenda.
Itse asiassa Beta sänky on habon arvokkain ja harvinaisin kama. Niitä on tiettävästi 2 koko hotellissa, ja habon perustaja omistaa ne, ne olivat ennen normaaleilla haboilla mutta perustaja otti ne, ja antoi tietysti korvauksia.
Nykyisin normaaleilla haboilla oleva arvokkain kama on pronssinen huonepokaali, joka on paljon arvokkaampi kuin kultainen. - IDIOOTTI!! -.-
Sipuli. kirjoitti:
Beta sänky on, ku niit on vaa 5 habos.. Ja toi kultapokaali on vast joku 10 arvokkain, se on vaa jotai 10 levaa.. Pronssi poksu on arvokkain poksuista. BEtan arvoo ei voi laskee, mut se voi olla korkeintaan 1000 pläsää. Pronssi poksun orvo on 2500 pläsää.
habbon arvokkain kama on kulta- tai pronssilohis ne on yli 6000 kolee ja se kirjotin juttu on jotain 1200 kolee
- IDIOOTTI!! -.-
sdasdsgdas kirjoitti:
No joo arvojärjestys:
- leva on 500 pläsää
- Ruoho on 30 pläsää, en oo varmabetasänky on noin 6 levaa --' ja pronssinen huonepokaali ei oo ees kolmea........... ja 1 leva on kyl vaa korkeintaa 150 pläsää. ruoho on 20-25 pläsää.
- VIISAS!! =)
Habboilia kirjoitti:
OIKEIN! BETA SÄNKY ON YLI 10 000 PLÄSÄÄ/KOLEA!!
- Vitun pelle
vitun pelle p lohis on taneli :!?
- LUUEEE
Se kama on mailman rikkaimalla hahmolla mut habon rikkain kama on Helikopteri
- MIK98
Sitä Helikopteria ei ole edes olemassa!
- holopoika
se on oriental koriste iha varmana voidaan vaik lyödä vetoo siiit haaahaaaahahahhaahaahahaahahaahahhaahah
- tosiasiakkoo
Eips oo mikään noista se on sinä itse :>
- lolololololololol
beta on noin 3000 plädeee
voikko antaa kamaa mun ukolle hulk09@- tietysti!!!!!!!!!
joo voin tuu 3.5 2011
- doumann1998
holo tyttä tai poika
kiitokset:doumann1998 - lololololloololololl
Susi poksu on habbon arvokkain kama hinnasta ei ole tietoa mutta on arvokkain
- joku1234567
PRONSSI POKSU OON HABON ARVOKKAIN KAMA!
- ANKKA TIETYSTI
Ankka, se on 10000000000000000000000 pläsää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844