Kokeilin live streamausta Windows Encoderilla. Käytin kamerana tavallista Creative Web Cam NX Pro -kameraa ja mikkinä kameran mukana tullutta semmoista. Liitin mikin suoraan läppärini mikkiliitäntään. Äänet jäivät vähän heikoiksi, mutta kuuluivat.
Päätin vahvistaa ääntä. Liitin läppäriini Sound Blaster Audigy USB-liitäntäisen ulkoisen äänikortin, äänikortin RCA-sisäänmenoon Beshinger UB502 -mikserin ja mikserin tape out -RCA:han ulostulon äänikortille. Mikkinä oli XLR-liitäntäinen peli. Ääni kulki tällä tapaa kortille saakka, luurit päässä tämän todistin, mutta verkon kautta ei tullut sitten mitään.
Minulla on ilmeisesti Encoderissa jokin namiska tai väkänen väärässä paikassa. Äänilähteinä olen Encoder-asetuksissa kokeillut oletuslähdettä sekä Sound Blasteria. Sound Blasterin asetuksissa Encoder tarjoaa sisääntuloksi SPDIF-in? Miksi? Epäilen vielä, että vaikka vaihdan sen, niin softa heittää SPDIF:n takaisin.
Osaako kukaan sanoa, mitä minun kannattaisi kokeilla? Sekä mikserin kanssa tai vaikka ilman sitä, jotta äänet vahvistuisivat streamatessa?
Ääni puuttui live streamauksessa
OJK
0
538
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865367- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331864
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627