Juttelimme mieheni kanssa mitä tekisimme hänen lomansa aikana....
Ehdotin että lähtisimme laivalla, Tukholman risteilylle!
Mieheni suostui tähän ja varasimme saman tien risteilyn Siljalta.
Odotimme lähtö iltaa kovasti innoissamme ja mietimme mitä tekisimme laivalla.
Pakkasimme reppuumma mukaan kaikki mahdolliset asusteet ja leikkikalut mitä kotoa löytysimme...
Oli lähtöpäivän ilta... Suunnistimme kohti Turun satamaa kaksi isoa kassia mukanamme ja leikimme ajatuksella jos joutuismme tullin tarkastukseen.
Tullimiehet tutkisvat kassimme ja löytäisivät sieltä parit käsiraudat, nipistimiä nänneihin, penisrenkaita, korsetteja, anaalitappeja, geishakuulia, narua ja paljon muuta kivaa...
Emme kuitenkaan toiveistamme huolimatta päässeet tarkasdtukseen vaan kävelimme lähes suoraan hyttiimme, ensin tosin kävimme varaamassa pöydän buffet ravintolasta. Saimmekin hyvän pöydän vain meille kahdelle.
Hyttiin päästyämme lepäilimme hetken sängyssä katsoen Idolsiia tv:stä. Sitten oli aika käväistä suihkussa ja ruveta valmistautumaan ruokailuun.
Koska olen meidän suhteessadominan roolissa ja mieheni haluaa alistautua minulle sain määrätä varusteet mitä laitetaan päälle.
Käskin miehen i pukeutua punaisiin stringi alushousuiin jonka pääle hän sai laittaa tiukat farkut ja kireän mustan paidan.
Itse laitoin päälleni myöskin kireät latexsiset stringi housut ja farkku korsetin. Päälle laitoin farkkuhameen ja kireän paidan c-kuppiste rintojeni päälle. Punaiset todella pitkät hiukseni kähersin pienell kiharalle ja kasvoilleni laitoin melko voimakkaan meikin.
Oli aika lähteä syömään...
Mieheni selvästi arasteli kävelyä stringi housuissaan ja olin huomaavinan pientä seisokkia farkkujen sisällä.
Tästä olin tietenkin kovin hyvilläni...
Ruokailu tapahtui seisovasta pöydästä, ja koko ajan passuutin itseäni miehelläni. Katsellen hänen hyvin treenattua vartaloaan kireissä vaatteissa, onhan hän sentään moninkertainen kultamitalisti sm-kisoissa joten kroppaa löytyy!
Jonkin aikaa syötyämme ja lopusimme viiniä juotuamme rupesimme olemaan hyvässä vauhdissa risteilyllämme. Istuimme kuitenkin vielä hetken ravintolassa ja nautiimme punaviiniä lisää.
Sitten olikin jo aika lähteä takaisin hyttiin tarkastamaan mieheni varustuksen.
Pistin käteni hänen housuihinsa ja totesin siellä olevan melkjoisen kovan ison peniksen valmiina töihin.
Hyväilin sitä hetken voimakkaasti ja sain mieheni huohottamaan kovaa. Juuri ennen hänen ölaukeamistaan lopetin...tietenkin. Ei liikaa hyvää kerralla.
Käskin hänen riisuutua ja hain kassista kireän nahkaisen hihnan, jonka nähdessään mieheni jo tiesi mitä oli tulossa.
Laitoin hihnan hänen peniksensä juureen ja siinä olevan kumisen renkaan peniksensä ympäri.
Kiristin hihnan tiukalle, jholloin hänen peniksensä nytkähteli kovaa ja oli lähellä laukeamista.
Käskin kuitenkin olla tiukkana ja m inkään laista laukeamista ei suvaita ennen kuin annan siihen luvan.
Mieheni veti tiukat stringinsä takaisin jalkaan ja niiden päälle vielä tietysti farkut...Olimmehan lähdössä ostoksille taxfree-myymälään.
Itse vain kohensin voimakasta meikkiäni ja laitoin hiukseni tiukalle ponihännälle.
Jalkaani laitoin korkea korkoiset ja errittäin tiukat mustat nahkaiset saapikkaat.
Otin m iestäni kädestä kiinni ja lähdimme ostoksille...
Pitääkö jatkaa? Vai ei?
Laivareissu...
NoFear
6
6837
Vastaukset
- turhaan
jatka,huonompiakin olen lukenut ,mut en muista milloin..Minne ovat kadonneet kunnon" Tarina" sepät,kysyn vaan?
- lisää kolmas pyörä tai pari
Jatka vaan. Laita kertomukseen mukaan kolmas mies/nainen tai pari. Laivan henkilökuntaa ehkä?
- Joutzi
..jatka ,ole kiltti..
juuri tuossa muodossa, missä ollaan menossa. Älä kuuntele muiden toiveita vaan jatka kuten parhaaksi näet! - Neamon
Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Olisi ihanaa jos jatkaisit..
- ...
jatka ihmeessä
- Ihanaaaaa
Laita äkkiä lisää. Uusilla hyösteillä. Raiskaa vaikka se ukkosi jonkun vieraan miehen kanssa....
Odotan jännityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883