Missä vika,kun takapyörän välystä ei saa pois?
Laipan välistä on passuu levyt pois. Uuudet laakeritkin on vaihdettu eikä apua löydy.
Missä vika???
DB 1394-2 takapyörän välys
4
654
Vastaukset
akseli ei ole kulunut, niin sinne laakerin ulkokoolingin taakse on tehtävä sopivat passuulevyt, tai sisäkehälle kumpaan sitten helpompi kumpaan sitten helpompi tehdä.
Onhan ne laakeripesät muuten kunnossa?- mitoissaan
ja laakeripesät ehjät.Casella meinaili,että laakerit ovat kuluneet jos prikkojen poiston jälkeen on välystä. laakereissa on välystä kummassakin päässä. Olisikohan mahdollista,että siellä olisi väärät koolingit?? Kumpa saisi tietoon niiden numerot. En tiedä kuka kyläseppä sitä on aikoinaan takonut.
Yleensä laakerointi auttaa asiaa. Vaihdoin kerran laakerit tuohon 1494-4:seen ja jouduin katteleen passuu levyjä kannen alle.
- Pultti pidempään
1210ssä tuo välys säädetään säätöpultin alta shimmilevyjä poistamalla.Havaittiin ettei auttanut vaikka kaikki levyt olivat jossain vaiheessa jo pois.
Eikun pulttikaupasta uusi pidempi pultti ja homma hoitui.
Olikohan tuossa uudemmassa samantapainen systeemi?Muistelen katselleeni jossakin,ettei päältä katsoen ollut ihan samannäköinen.- pulttisäätöä
Eri systeemi. Ei ole pulttisäätöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674597
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383256Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492613
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222024
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91448