Leni Len A Pe

leirillä

Onks kukaan ollu koskaan tuolla leirillä.

5

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usalainen

      Olisit nyt maininnut edes osavaltion missa leiri sijaitsee. Tama maa on yli 9miljoonaa neliokilometria suurempi kuin Suomi.

      • CarloS

        Oho, ihan usalainen...

        Oot varmaan tosi ylpee kun vietat vaihto-oppilasvuotesi ensimmaista puolikasta joka myos on ensimmainen elamasi ensimmainen kerta ulkomailla.

        Ja sahan osaat varmasti samantien keroa kaiken leirista jos joku sulle sen osavaltion kertoo, jos kerran oot niin vitun fiksu niin mikset kerro vahan joka osavaltion lerista. Ei helvetti mika juntti.

        Jos ei vastausta tule niin mita vittua kirjottelet tanne alyttomyyksia.


      • Shame on you
        CarloS kirjoitti:

        Oho, ihan usalainen...

        Oot varmaan tosi ylpee kun vietat vaihto-oppilasvuotesi ensimmaista puolikasta joka myos on ensimmainen elamasi ensimmainen kerta ulkomailla.

        Ja sahan osaat varmasti samantien keroa kaiken leirista jos joku sulle sen osavaltion kertoo, jos kerran oot niin vitun fiksu niin mikset kerro vahan joka osavaltion lerista. Ei helvetti mika juntti.

        Jos ei vastausta tule niin mita vittua kirjottelet tanne alyttomyyksia.

        Kyllapa vastasit rumasti isoaidille joka on USAn kansalainen. Olisin vain yrittanyt auttaa alkuperaista kysyjaa, jos vain olisin saanut vahan tarkempia tietoja. Jos suomen nuoriso kirjoittaa noin huonoa kielta noin alatyyliin, olen onnellinen etta jalkikasvuni on saanut varttua taalla.
        Tama vaihto-oppilasvuoteni on kestanyt melkein 40 vuotta ja useammassa maassa.

        Rakkain terveisin,
        USAlainen


      • Mustajalka
        Shame on you kirjoitti:

        Kyllapa vastasit rumasti isoaidille joka on USAn kansalainen. Olisin vain yrittanyt auttaa alkuperaista kysyjaa, jos vain olisin saanut vahan tarkempia tietoja. Jos suomen nuoriso kirjoittaa noin huonoa kielta noin alatyyliin, olen onnellinen etta jalkikasvuni on saanut varttua taalla.
        Tama vaihto-oppilasvuoteni on kestanyt melkein 40 vuotta ja useammassa maassa.

        Rakkain terveisin,
        USAlainen

        On jossain siina Monroen ja Salisbury Millsin valissa.


    • Pekkilä

      Juu kauan sitten .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe