Netissä pitäisi olla Saamen-kielen sanakirja, mutta ilmeisesti en osaa googlella hakea oikealls sanalla kun en löydä. Voisiko joku auttaa?.
Saamen-kielen sanakirja hukassa
Ivalo
6
22903
Vastaukset
- MS-P
Hei
Edelleen on Saamen sanakirja hukassa googlessa (18.10.05). Olisin tarvinnut koulutehtävissäni sitä, kirjassani ei myöskään selitetty missään vaiheessa sanojen merkitystä vaan piti vastaukset itse etsiä. Jäi tekemättä.- eräs vain...
Koititko kirjastosta kysellä ihan perinteistä sanaKIRJAA? En ole koskaan kuullutkaan netissä olevasta saamen sanakirjasta. Olen johonkin lintusanakirjaan törmännyt, mutten "oikeaan" sanakirjaan. Kirjastoista olisi varmaan helposti löytynyt sanakirjoja. (riippuen tietysti siitä missä päin asustat...)
- .....
www.risten.no
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611