oisiko joku halukas vaihtamaan ajatuksia wiccasta? olen itse wicca ja olisi hauska jutella jonkun kanssa joka on myös wicca :)
wiccoja onko heitä..?
moon- girl
5
727
Vastaukset
minäkin olen yksi.. :) Ja mulle voi ainakin sähköpostiin pistää viestejä.. [email protected]
- luminara
Kaikki täällä liikkuvat, ainakin vakituiset, taitavat olal wiccoja... Ainakin jossain määrin. Ja minullekin saa laittaa mailia tulemaan osoitteeseen [email protected]
- murmelinpapana
olen wicca ja voit myös minulle kirjoittaa, jos kiinnostaa... s.p. osoite: [email protected]
- Kamrusepas
Minäkin olen, vaikken kovin vakituinen olekaan...
- wiccanoita
moi kirjoitelkaa mulle ei enää maailmassa ole monia wiccoja ja muutenkin oon aika yksinäinen wicca ois kiva saada wiccapostii =)ossa on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2442165- 1891644
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461302Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501005- 41816
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25746Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647