oisiko joku halukas vaihtamaan ajatuksia wiccasta? olen itse wicca ja olisi hauska jutella jonkun kanssa joka on myös wicca :)
wiccoja onko heitä..?
moon- girl
5
666
Vastaukset
minäkin olen yksi.. :) Ja mulle voi ainakin sähköpostiin pistää viestejä.. [email protected]
- luminara
Kaikki täällä liikkuvat, ainakin vakituiset, taitavat olal wiccoja... Ainakin jossain määrin. Ja minullekin saa laittaa mailia tulemaan osoitteeseen [email protected]
- murmelinpapana
olen wicca ja voit myös minulle kirjoittaa, jos kiinnostaa... s.p. osoite: [email protected]
- Kamrusepas
Minäkin olen, vaikken kovin vakituinen olekaan...
- wiccanoita
moi kirjoitelkaa mulle ei enää maailmassa ole monia wiccoja ja muutenkin oon aika yksinäinen wicca ois kiva saada wiccapostii =)ossa on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339