oisiko joku halukas vaihtamaan ajatuksia wiccasta? olen itse wicca ja olisi hauska jutella jonkun kanssa joka on myös wicca :)
wiccoja onko heitä..?
moon- girl
5
704
Vastaukset
minäkin olen yksi.. :) Ja mulle voi ainakin sähköpostiin pistää viestejä.. [email protected]
- luminara
Kaikki täällä liikkuvat, ainakin vakituiset, taitavat olal wiccoja... Ainakin jossain määrin. Ja minullekin saa laittaa mailia tulemaan osoitteeseen [email protected]
- murmelinpapana
olen wicca ja voit myös minulle kirjoittaa, jos kiinnostaa... s.p. osoite: [email protected]
- Kamrusepas
Minäkin olen, vaikken kovin vakituinen olekaan...
- wiccanoita
moi kirjoitelkaa mulle ei enää maailmassa ole monia wiccoja ja muutenkin oon aika yksinäinen wicca ois kiva saada wiccapostii =)ossa on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521837
- 621772
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p111317- 611121
- 491084
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566