Oon ajatellu lähteä ens kesänä Australiaan kielimatkalle. Onko kellään tietoa miten aikasin matka kannattaa varata? Siis mahdollisimman aikasin varmaan tietty, mutta millon viimeistään..?
Onko joku ollut tai menossa Australiaan? Haluaisin kovasti kuulla kokemuksianne ja mielipiteitänne!!!
Kannattaako lähteä EF:n vai STS:n kautta? Ja kannattaako yleensäkään lähteä?
KIELIMATKAT: Australia
5
936
Vastaukset
- Minä vaan...
Tottahan toki kannattaa lähtee :)
olin joitain vuosia sitten STS:n kautta ja oli todella onnistunut reissu:) Kaikkien vastoinkäymistenkin jälkeen (omat kieliongelmat) reissu oli mahtava kaiken kaikkiaan. Silloin aikanaan oli ainakin se alennus systeemi, jotta sai alennusta kun tilasi matkan lokakuun johonkin päivään mennessä...
Paikan päällä perheet joihin majoitutaan saattavat olla hyvinkin erilaisia... mutta minulla oli jokseenkin tuuria sen suhteen...
kannattaa tutustua maan tapoihin ja kultuuriin jonkun verran ennen matkaa sillä 5viikkoa (jotka minä vietin) eivät riittäneet huonosti valmistuneen ymmärtämään kaikkea sitä mitä koki.. Nyt rohkeasti ilmoittautumaan :) - somebodysomeone
Olen menossa Austraaliaan Gold coastille seuraavana kesänä Ef:n kautta ja uskon että ef on paras vaihtoehdoista kun se kerran on eniten käytetty ja toiminut jo 40 vuotta. Pari kaveria ollut ja ne ainakin kehu ja ainakin kuuleman mukaan ei pääse aika tuntumaan pitkältä kun on aktiviteetteja ja matkoja ainakin tossa matkassa mukana minkä itse varasin.
- somebodysomeone
Niin ja juu tilasin matkan muutaman viikkoa sitten ja ef:ltä saa kai viälä sen muhkeat 50 e alennuksen :D
- mimi-21
Kannattaa käydä katsomassa www.kielikurssit.fi -sivusto. Sieltä saa varmasti henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua!
Itse olin ainakin tosi tyytyväinen!Ausseissa kohteena ainakin Brisbane ja Perth. - Kake
Itse olen menossa Cairnssiin heinäkuun alkupuolella. Luotan EF varmaan palveluun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478