moro,minkä merkkisiä tehoputkeja ,"kokoputki,vaimentajat",syttypyöriä ootta laittaneet,1400;een suzukiin.miten teho ja vääntö on noussut,hinta luokkaa.
gsx 1400
4
1380
Vastaukset
- jiijii
tarvitse laittaa noista mitään,kun pelkällä penkissä
käynnillä ja säädöillä saa n:15heppaa lisää,viisammat kertoo varmasti lisää,jollei täällä
niin tuolla m-pyörä orgin puolella. - Sitä
Lisää tarvii.Mun mielestä pyörä jossa on"munaa"
vakionakin riittävästi. Blue Flamen slipareilla (noisekillerit veks) ja ruiskun säädöllä (alarek. 10, keskeltä ja ylärekisteristä -5)tehoa 111,5 hv takapyörältä (vakio 102,5 hv). Vääntöä lisää läpi kierrosalueen 7,5 Nm.
Koko putkistolla ja ruutan säädöllä helposti 20 hv lisää ja vääntöä 1,5 kiloo, mutta yhdellä ämyrillä vehe ei ole yhtä munakas:)
Suosittelen BF:n slipareita!!
Ulkonäkö ja SOUNDI aivan omaa luokkaansa:))
Jos kiinnostaa nähdä miten putket istuu GSX 1400:ssa, niin laita sp-osoite, saat kuvia:)- slipari
Http://www.bosauspuff.de sivuilta löytyy esim. E-hyväksytty slip-on; alu, titaani tai hiilikuitu.
Siellä on myös kuvat sekä tehokäyrät.Syttyjä joko kiinteitä taikka säädettäviä.
Myy mm. Oitracon Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864