moro,minkä merkkisiä tehoputkeja ,"kokoputki,vaimentajat",syttypyöriä ootta laittaneet,1400;een suzukiin.miten teho ja vääntö on noussut,hinta luokkaa.
gsx 1400
4
1381
Vastaukset
- jiijii
tarvitse laittaa noista mitään,kun pelkällä penkissä
käynnillä ja säädöillä saa n:15heppaa lisää,viisammat kertoo varmasti lisää,jollei täällä
niin tuolla m-pyörä orgin puolella. - Sitä
Lisää tarvii.Mun mielestä pyörä jossa on"munaa"
vakionakin riittävästi. Blue Flamen slipareilla (noisekillerit veks) ja ruiskun säädöllä (alarek. 10, keskeltä ja ylärekisteristä -5)tehoa 111,5 hv takapyörältä (vakio 102,5 hv). Vääntöä lisää läpi kierrosalueen 7,5 Nm.
Koko putkistolla ja ruutan säädöllä helposti 20 hv lisää ja vääntöä 1,5 kiloo, mutta yhdellä ämyrillä vehe ei ole yhtä munakas:)
Suosittelen BF:n slipareita!!
Ulkonäkö ja SOUNDI aivan omaa luokkaansa:))
Jos kiinnostaa nähdä miten putket istuu GSX 1400:ssa, niin laita sp-osoite, saat kuvia:)- slipari
Http://www.bosauspuff.de sivuilta löytyy esim. E-hyväksytty slip-on; alu, titaani tai hiilikuitu.
Siellä on myös kuvat sekä tehokäyrät.Syttyjä joko kiinteitä taikka säädettäviä.
Myy mm. Oitracon Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245