kuulin että cemt kuskin tarvetta
Vastaukset 8
- hmh..
...
- bubo
haloo
- että edes
kuulo pelaa
- onhan se...........
ollaan tossa työkaverin kanssa puhuttu et sitten kun ollaan talot maksettu niin mennään koskiselle töihin kun niillä palkoilla ei ole ennen sitä mitään mahdollisuutta pysyä hengissä :)
- daffi
onhan se........... kirjoitti:
ollaan tossa työkaverin kanssa puhuttu et sitten kun ollaan talot maksettu niin mennään koskiselle töihin kun niillä palkoilla ei ole ennen sitä mitään mahdollisuutta pysyä hengissä :)
sinä Kaukon palkanmaksut sitten noin hyvin tiedät kun et kerran siellä vielä töissä ole. Maksaa meinaan tessin mukaan muuten paitsi sataset jää pois, mutta niitä 50 prossasia saakin sitten tehä ihan riittävästi että kyllä sieltä sen verran saa että velat sun muut maksaa, nii paitsi sinä ja sun kaveris. Tuskin Kauko teitä silti ees palkkais, ei sillä kuitenkaan niin paha kuski pula ole.
- monni
Mun mielestä otetaan velkaa vasta kun ollaan töissä.Koskinen Ym. muut alan yrittäjät ei ole paljon kiinostut meidän veloista.Eli onko ne työpaikkoja.En ole ihan varma kummasta koskisesta puhut.Mutta luulen.Että!!!!.
- Anonyymi00007
Ei taida olla enään, kuoleva koko firma. Kohta häviää viimeisetkin rahti autot.
- Anonyymi00008
Sementin ajossa on suomalaisille töitä, kohta vanhaan malliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728