Kathy on turha

Nimeämiset kun tuli julki niin minulle ne olivat yllätys. Perttua en näistä vaihtoehdoista voi ajatellakkan lähtemään, mutta siinä vaiheessa pidin Iinaa ja Kathya neutraaleina vaihtoehtoina.

Nyt kun on tullut katsottua heitä sillä silmällä, niin on pakko sanoa että ei Kathysta ole ollut oikeen mitään iloa koko aikana. Kathy ei tee mitään erikoista, enkä usko että tulee tekemäänkään koko sinä aikana kuin on mukana... eli siis katsojan kannalta aika turha asukas.

Iina sen sijaan on minulle ainakin antanut syytä katsoa talon tapahtumia, eikä häntä kohtaan kirjoitettu kritiikki näillä keskustelupalstoilla mielestäni vastaa tilanteita talossa. Tuntuu siltä kuin häntä mollaamaan olisi organisoitu porukka, joka kirjoittaa mahdollisimman paljon kaikkea negatiivista joka palstalle. Tehkää ihmiset mahdollisimman omia päätöksiä äänestyksissä, älkääkä olko vietävissä.

5

732

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut

Perttukaan ei panis kathya kuten tänään sano saunassa.

• Iina

Kathylla on piilolinssit ja siksi paras voittajaehdokas.

• Äänestys

Tosi on.

Objektiivisesti kun katsoo, niin Kathyn olis aika lähteä. Itse toivon samaa kuin tekin, Oi BiG C, että katsojat eivät menisi manipuloijien ansaan.

Kathyn kun saa pois niin seuraava äänestys on entistäkin kiintoisampi.

Nyt jos Iina lähtee, niin Kathy on selvästi seuraava, joten ei olisi mitään jännitystä.
      Peliä. Peliä.

• Hansu

mielenkiintoisimmat on jäätävä taloon eikä näkymättömät.Mitä järkeä ohjelmaa on kattoa jos sielä ei tapahdu mitään.Kati kuitenkin ois sit seuraavassa äänestyksessä mukana.

• eii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2950
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      69
      875
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      778
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      720
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      627
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      45
      493
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      39
      464
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      455
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      441
    10. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      436
    Aihe