Iltaa,
Etsin jotain halpaa vanhaa videonauhuria, jolla operoisin vielä muutaman vuoden ennen kuin lopullisesti siirryn DVD:hen.
Millainen on 25 e maksava vanha Akai-video? Kusettaako myyjä? Mallia en muistanut katsoa. Ulkonäkö: etupaneelista sisään kasetti, musta, paneelin alalaidassa käännettävä suojus, jonka alla lisänappuloita, kuten "rec".
Onko ehdotuksia jostain merkistä tai mallista, jota voisi kirppareilta metsästää?
Kiitos vastauksista.
Akai-videonauhuri
Graetz
1
507
Vastaukset
- ukki
Älä nyt ihmeessä osta kirpparilta videotekniikkaa. Ei sinne kunnollisia viedä.
Silloin tällöin on myynnissä todella halpoja uusia videolaitteita. Joku liike tarjosi vähän aikaa sitten viidelläkympillä uutta takuuvehjettä.
Kohta tulee Stokkan hullut päivät. Viimeistään siellä myydään mm. videoita hullun halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245938
- 574326
- 582741
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241331- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111