Tervehdys ajatuksena risteily 24h risteily tai jos intoa riittää kaikilla innokkailla miksei jopa ruotsiin....
Olisiko 18.11 perjantai sopiva??
Innokkaat kuusibaarilaiset ilmoitelkaa itsestänne ja mietitään mikä olisi sopiva ajankohta.
Tere tulemast va :)
SEXBAR 1 "LOVE BOAT"
15
15162
Vastaukset
Count me in, Faapioni!
- kalju76
moon mukana
- Lollipop_n
Mie haluun kanssa lähtee mukaan...mutta toi ajankohtahan oli ihan höpsö...siitähän keskustelimme jo =)
- Suza75
Päivä on aivan perseestä, mut pakkohan se on mukaan lähtee
- kisssu_78
Jää rannalle vilikutteleen *nifkis* =P
toi laiva kyl uppoo,,,vattu mis ne hymiöt o???,,,mukana=D
- Whipper76
Tulis mielellään, mutta käyttää varmaan ens vuostuhannen iltavapaatkin lokakuun aikana. Kiireisex on menny... :D Toivottavasti toiste...
- Suza75
Mitäs väki sanoo pe 2.12 lähdöstä?
Kyseltiin tänään Leksan kanssa risteilyjä, ja tällä hetkellä paras vaihtoehto ois pe 2.12, lähtö klo.18.30 Helsingistä, 24 tunnin risteily.
Tein alustavan varauksen Silja Linelle. Oon varannut 5 kappaletta 3 hlön hyttejä, hytin hinta on 130 €. Eli siis 15:sta löytyis tilaa, mutta hyttejän oli vielä vapaana lisää.
Me ollaan aika myöhässä tän idean kanssa, joten kauheesti ei siellä oo vaihtoehtoja. Yhtään lauantailähtöä ei löytyny, jossa ois tarpeeks tilaa. Tää varaus täytyis vahvistaa tän viikon perjantaihin mennessä...- isonainen
vide taas mun onnea....oon duunis ja en voi vaihtaa vuoroo........kele tana.........
- Suza75
Noniin, lähtö päiväksi on päätetty toi pe 2.12 klo.18.30 Helsingistä. Vahvistan alustavan varauksen tänään tai huomenna. Eli nyt pitäisi saada kaikkien lähtijöiden sitova ilmottautuminen, ja henkilötiedotkin vissiin. Tällä hetkellähän oli varattu 5 kpl 3 hlön hyttejä.
Mulle voi laittaa vaikka sähköpostilla: [email protected]
- leon-76
Elikkäs keitäs kaikkii on lähös :)
ja lähtö ois 2.12.2005...
sehän ois perjantai ja siljaline...
Matka ois 24h täyttä pilettämistä ilman minkäännäköistä huolta huomisesta.
Hytti hinta on 130e ja ovat 3hengen hyttejä.
Varattuja hyttejä on 5kpl eli joko ihan ryhmä rymyämistä tai voi vaiks lunastaa koko hytin ja palvoa itseänsä peilin edessä rauhassa :)
Halvemmallahan pääsee jos majoittuu seka hyttiin,voi vaiks ryypätä kaverin viinat siin samal heh heh
ilmoitelkaa sähköpostiin [email protected]
Tai suza-75:lle Meitsin voi ainakin toistaiseksi jättää rannalle. Täl hetkel vaikuttaa, että en ole sittenkään lähdössä tolle cruisingille.
missä mennää? onx koko retkee ees olemassa enää?
ilmotelkaa maksuista muista [email protected]
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191