SEXBAR 1 "LOVE BOAT"

leon-76

Tervehdys ajatuksena risteily 24h risteily tai jos intoa riittää kaikilla innokkailla miksei jopa ruotsiin....
Olisiko 18.11 perjantai sopiva??
Innokkaat kuusibaarilaiset ilmoitelkaa itsestänne ja mietitään mikä olisi sopiva ajankohta.
Tere tulemast va :)

15

15144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Count me in, Faapioni!

      • kalju76

        moon mukana


    • Lollipop_n

      Mie haluun kanssa lähtee mukaan...mutta toi ajankohtahan oli ihan höpsö...siitähän keskustelimme jo =)

    • Suza75

      Päivä on aivan perseestä, mut pakkohan se on mukaan lähtee

    • kisssu_78

      Jää rannalle vilikutteleen *nifkis* =P

    • toi laiva kyl uppoo,,,vattu mis ne hymiöt o???,,,mukana=D

    • Whipper76

      Tulis mielellään, mutta käyttää varmaan ens vuostuhannen iltavapaatkin lokakuun aikana. Kiireisex on menny... :D Toivottavasti toiste...

    • Suza75

      Mitäs väki sanoo pe 2.12 lähdöstä?

      Kyseltiin tänään Leksan kanssa risteilyjä, ja tällä hetkellä paras vaihtoehto ois pe 2.12, lähtö klo.18.30 Helsingistä, 24 tunnin risteily.

      Tein alustavan varauksen Silja Linelle. Oon varannut 5 kappaletta 3 hlön hyttejä, hytin hinta on 130 €. Eli siis 15:sta löytyis tilaa, mutta hyttejän oli vielä vapaana lisää.

      Me ollaan aika myöhässä tän idean kanssa, joten kauheesti ei siellä oo vaihtoehtoja. Yhtään lauantailähtöä ei löytyny, jossa ois tarpeeks tilaa. Tää varaus täytyis vahvistaa tän viikon perjantaihin mennessä...

      • isonainen

        vide taas mun onnea....oon duunis ja en voi vaihtaa vuoroo........kele tana.........


      • päivämäärän muuttumisesta huolimatta mukanaaaaa!


      • Suza75

        Noniin, lähtö päiväksi on päätetty toi pe 2.12 klo.18.30 Helsingistä. Vahvistan alustavan varauksen tänään tai huomenna. Eli nyt pitäisi saada kaikkien lähtijöiden sitova ilmottautuminen, ja henkilötiedotkin vissiin. Tällä hetkellähän oli varattu 5 kpl 3 hlön hyttejä.

        Mulle voi laittaa vaikka sähköpostilla: [email protected]


    • leon-76

      Elikkäs keitäs kaikkii on lähös :)
      ja lähtö ois 2.12.2005...
      sehän ois perjantai ja siljaline...
      Matka ois 24h täyttä pilettämistä ilman minkäännäköistä huolta huomisesta.
      Hytti hinta on 130e ja ovat 3hengen hyttejä.
      Varattuja hyttejä on 5kpl eli joko ihan ryhmä rymyämistä tai voi vaiks lunastaa koko hytin ja palvoa itseänsä peilin edessä rauhassa :)
      Halvemmallahan pääsee jos majoittuu seka hyttiin,voi vaiks ryypätä kaverin viinat siin samal heh heh
      ilmoitelkaa sähköpostiin [email protected]
      Tai suza-75:lle

    • Meitsin voi ainakin toistaiseksi jättää rannalle. Täl hetkel vaikuttaa, että en ole sittenkään lähdössä tolle cruisingille.

    • missä mennää? onx koko retkee ees olemassa enää?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe