innostuin että nythän on keksitty kohtuuhintainen pikkuinen tila-auto .. mutta joo katselin opelin sivuilta varusteluettelot ja pettymysten pettymys! kalliimpaan malliin mentäessä alkaa löytyä kaikenmaailman kromikehystä mittareista mutta sähkökäyttöiset takaikkunat on taasen kerran unohtuneet jonnee. eli se siitä
voihan_
5
1679
Vastaukset
- kuuluu
vakiovarustukseen eipä ole muksut taka-ikkunoita veivaillut.
- Yhtenä ?:nä
...niitä varusteluetteloita. Sähkölasit saa takaoviin, kun ruksaa varusteluettelosta. Hinta 500 €, parhepaketissa edullisemmin muutaman muun varusteen kanssa. Sähköikkunat takana ovat sinänsä maailman turhin varuste, ei ilmastoidussa autossa oikeastaan tarvitsisi ollenkaan aukeavia takaikkunoita :)
- pölhö_
kyllä muutes on kätevät kun saa lukittua ikkunat sähköllä ja yhdestä napista niin ei kakarat takapenkillä renkkaa ikkunoita edestakaisin ... toisekseen kun koira on usein matkassa niin on helppo raottaa kaikki ikkunat kaupassakäynnin ajaksi, kun se onnistuu napista
muttamutta mutta yhtä kaikki ... löytypä jo automalli missä asia kunnossa ja ei onneksi tarvinnu maksaa siitä ylimääräistä vanhaa kolmea tonnia kun kuulu vakiovarustukseen - uuden
pölhö_ kirjoitti:
kyllä muutes on kätevät kun saa lukittua ikkunat sähköllä ja yhdestä napista niin ei kakarat takapenkillä renkkaa ikkunoita edestakaisin ... toisekseen kun koira on usein matkassa niin on helppo raottaa kaikki ikkunat kaupassakäynnin ajaksi, kun se onnistuu napista
muttamutta mutta yhtä kaikki ... löytypä jo automalli missä asia kunnossa ja ei onneksi tarvinnu maksaa siitä ylimääräistä vanhaa kolmea tonnia kun kuulu vakiovarustukseenautosi merkin/mallin, joka zafiran löi
- taida_
uuden kirjoitti:
autosi merkin/mallin, joka zafiran löi
ettehi aiheudu turhanpäiten taas hirveetä merkkien morkkaussumaa kun se eip ollunna tavotteena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838