DVD:n poltto NERO:lla

toivonsa kohta menettäny

Olen tuolla aloittelijoiden palstalla kysellyt mutta turhaan, josko täältä löytyisi pulmaan ratkaisu.

Minulla on siis käytössä miltei kaikki neron osat ja tarkoituksena polttaa .avi, .mpeg ja .mpg muotoisia tiedostoja dvd:lle.

Kaikki sujuu siihen asti kuin alan polttaa. Viimeksi yritin polttaa 5 mpg/mpeg tiedostoa ja 1 valikkoa. Tässä tulos: Suorittevana oli VALIKON MUUTOSKOODAUS, joka kesti reily 5h, eikä polttaminen ollut kokoaikana (5h) edistynyt yhtään.

Vision expressillä olen yrittänyt polttaa. Voisiko joku neuvoa ja antaa vinkkiä, alan olla jo epätoivoinen.

6

1655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellyt

Olen ihmetellyt tota neroa että eikö voi enää polttaa ilman valikkoa kuten aikaisemmin ?

Valikon muutoskoodaus kestää todellakin noinkin kauan, koodaa valikon ja videot muuntaa dvd-muotoon.
      Itse poltto tulee sen jälkeen eikä kestä kuin pienen
      hetken.

Vanhalla nerolla homma kävi nopsasti ilman valikoita.

• siellä ku alat

polttelee? valihekko että "dvd video" tms?
        itte kokeilin mielenkiinnosta polttaa pari avia,jpekkii ja div äksää..
        eli poltin ne datana eikä munnellu mitää ja sujui nopiasti..

mutta tosiaan ku alkaa tehä dvd video levyä ni silloin tarttee poweria koneesta...

• Mie

Kuulostaa tutulta. Valitettavasti minäkään en osaa sinua neuvoa.

Sanonpa vain että miulla on NERO :n ja DVD levyjen kanssa tosi ongelmia. Mikään DVD matskuun liittyvä tallennus ei onnaa NEROLLA, vaikka on ihan kaikki osat ja muut vermeet.

Oisko neron valmistajalla jokin töppi

• aiheen aloittaja

Jälleen kirjoittelen. Elikkä päivitin versiot ja nyt läksi Liikkumaan eteen päin (mitä ei siis aiemmin tehnyt.) Eli näyttää nyt pätkiä ja muutoskoodaa niitä, kuten ilmeisesti pitää. Kokeilkaahan tekin päivitellä ja toivotaan että auttaa :) Tulen sitten kertomaan, että pääsinkö toivottuun tulokseen !

• aiheen aloittaja

Elikkä kaikki pelitää nyt loistavasti, toivottavasti myös jatkossa.

• QwaszWQ-R

Tup muutoskoodus on työläs operaatio, jos esim. purkaa AVI-muodosta tiedosta DVD-muotoon. Paljon riippuu pakatun AVI-tiedoston koosta, kuinka paljon se ottaa aikaa. Minulla on kestänyt 3-4 tuntia AVI tiedoton muuntaminen DVD:ksi. Ei mitään ihmeellistä. Ilen kokeillut samaa temppua muilla ohjelmilla ja aina sama juttu. Ei Nero tee tässä asiassa mitään poikkeusta, samoin kuin eivät tee muutkaan ohjelmat. Se vaan toimii noin. Pitää olla kärsivällinen. Jos ei jaksa istua vieressä ja kököttää kun prosessi valmistuu, niin kannattaa aloittaa purkaminen ennen nukkumaan menoa ja laittaa kone hommiin ja ruksi siihen kohtaa jossa kone sammuttaa itse itsensä kun koodaus on valmis. Ja aamulla kun herää, on sinulla valmis DVD elokuva polttamista vailla. Siihen menee vain lyhyt tovi. Ja ei kun katsomaan rainaa silmät ruvella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3339
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2584
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1663
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1292
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1047
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      975
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe