Eli poikaystävällä on viikon päästä 18-vuotissynttärit ja paniikki alkaa olla, kun en keksi sopivaa lahjaa ja budjetti on melkoisen niukka. Ollaan seurusteltu n. 7kk vasta. Tarkoituksena olisi järjestää kullalle yllätyssynttärit hänen siskonsa ja kavereittensa kanssa. Nyt pitäisi vielä keksiä osuva lahja, täysi-ikäiselle kun ei haluais mitään tylsää ja tavallista ostaa. Poika harrastaa rumpujen soittoa, lentistä, lautailua ja tietokoneita.. mutta vihaa yllätyksiä ja häntä onkin erittäin vaikea yllättää positiivisesti. Olen erittäin kiitollinen kaikennäköisistä ideoista!
Poikaystävälle 18-vuotislahja?
10
15090
Vastaukset
- gegs
mites ois lahjakortti johonkin liikkeeseen? Johonkin sen harrastukseen liittyen..? :) Saa sitten itse ostaa mitä haluaa.
- Wanha luuska
sille porukalla p***ua niin paljon ja niin kauan, että saa kerrankin tarpeekseen ja muistaa loppuikänsä!
- Wanha poika
Wanha luuska kirjoitti:
sille porukalla p***ua niin paljon ja niin kauan, että saa kerrankin tarpeekseen ja muistaa loppuikänsä!
Wanha luuska puhuu asiaa, pihtaa vaikka koko kuukauden ja sitten annat sen hässiä niin siinäpä elämys vailla vertaa!
- shfdfgh
Wanha luuska kirjoitti:
tarkkoittaako p***ua kenties pirtua...
- muusikko Girl
esimerkiksi rumpupalikat. Nehän katkeilee usein kovassa käytössä. Niihin palikoihin voisit sitten maalata vaikka akryyliväreillä jotakin kivaa, tai kirjoittaa onnittelut.
- RiZanGeL
On vaikeeta varmasti just sitä oikeeta ikinä löytää mitä kundis on oottanu salaisissa haaveissa, mut uskon et kuule poikakaveris tykkää kuitenkin mitä ikinä sille keksitkin ostaa/tehä :)
- LAHJAKORTTI (harrastuksiin liittyviin liikkeisiin tai voihan se olla lahjakortti romanttiseen iltaankin sinä ja hän hyvä ruoka hyvän musiikin kera..ja loppu luonnistuu mielikuvituksen mukaan
(Jota suosittelen lämpimästi jos on semmonen et ei yläreistä kovin innostu!)
- JOS hän tykkää jostakin tietystä bändistä niin osta liput sen keikalle. (varmasti musamiehenä ilahtuu)
- peli josta hän on paljon puhunu (meillä ainakin kun on pelihullu talossa niin kyllä hymys pitkään :) )
ehkä tylsiä ideoita mutta jotain ton tyylistä kyllä pienikin voi olla suurta jos on mielikuvitusta pelissä ;) - Yazka.
Osta osarilla sille harrikka ja heti.
- mie vuan
mitä ikinä ostatkin se tulee ilahtumaan ehkä eniten jos annat sen illalla lähtee kapakkaan jätkien kanssa.. päivällä teet jotain hyvää ruokaa ja hemmottelet koko päivän =)
itse ostin miesystävälle (täytti 22) hopeisen leijonan siis kaulakorun, ja pitäähän tuo sitä vieläkin vaikka siitä on jo muutama vuosi =) - Nainen-84
Mulla on kokemusta tuosta kun ei keksi mitään. Tossa vaiheessa se on vielä kohtuullisen helppoa,kun ei ole seurustellut kauaa, mutta ajattele kun olet ostanut hänelle jo useampana vuonna synttäri ja joululahjat niin alkaapa ideat kohta loppua,heheh. Itse ostin jätkäkaverille 22v. synttärinä pokaalin johon kaiverrutin tekstin "maailman parhaalle poikaystävälle 22v syntymäpäivänä". Olihan se aika imelä, mutta näytti tykkäävän.
Muuta mitä itse olen ostanut on mm:
-koottava auto (hän hullluna näihin)
-laadukkaita parranajo-tuotteita (ei ehkä ihan vielä sun juttus, voi ottaa loukkauksena..)
- myssy ja hanskat
Itse olen yrittänyt ostaa lahjan silleen ,ettei menis nyt ihan överiksi kummiskaa. Monesti ostan monta pientä lahjaa kuin yhden ison. Silti usein olen saanut poikakaverin lahjaan hurahtamaan lähemmäs 100 euroa. Mitä vain kullalle.Heh. - omapaita
Eli paita tai muu tuote esim golffi pallot omilla teksteillä.. kato lisää http://www.shoppi.fi/mesenet
Tai vaikka boxerit omilla teksteillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2013721Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572317Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912256- 432132
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 541223
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083- 621063